Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je? mijn progressie dan?Ik zie hier in jouw log nog steeds geen enkele trainingssessie, kom op met die trainingen!
(1ste schema staat in begin van mijn log)Dus mijn andere schema's mag ik gewoon weggooien? :/Probeer dit eens om te beginnen.
Maandag en donderdag.
Bench Press 3 x 8-12 op maandag en op donderdag incline bench press.
Bent over row 3 x 8-12 en op donderdag one arm row.
Chins 2 x maximum en op donderdag lat pulls 2 x 8-12.
Military Press 3 x 8-12 en op donderdag dumbbell shoulder press.
Deadlift 3 x 8-12 (enkel maandag).
Side laterals 2 of 3 x 8-12 (enkel donderdag).
Dinsdag en vrijdag
Squats 3 x 8-12. en 1 x 15-20.
Leg press 2 x 8-12.
Leg extensions 2 x 8-12 en op vrijdag leg curls 2 x 8-12.
Calf raises 3 x 15-20.
Voldoende opwarmen telkens je een nieuwe spiergroep begint.
Dus mijn andere schema's mag ik gewoon weggooien? :/

dus dat betekent maandag+donderdag borst+armen+rug
woensdag+zaterdag benen? (woensdag + zaterdag komt beter uit dan dinsdag en vrijdag)
Prachtig weer wat een post.......
Natuurlijk moet deze TS niet gaan cutten, hij moet compounds gaan trainen en alles eten wat hij tegenkomt zelfs een hapje uit de billen van zijn vriendin als het moet!
+1 dressed post je trainingen eens.
dus 4x per week fitness wordt het dan? is het niet wat teveel, met fullbody schema ga ik 3xIs ook goed natuurlijk, maar het is dus:
A: borst, rug en schouders.
B: benen en kuiten.
Ik begrijp dat je als jonge gast ook je armen apart wilt trainen, hoewel dit in de beginfase eigenlijk niet nodig is, daarom kan je ook nog 2-3 setjes EZ curls en lying triceps press (of een andere triceps oefening) er bij doen als je wilt.
Nope, ik ga nu het schema samenstellen en post het dan4 x per week krachttraining (fitness bah) is toch niet teveel voor een jonge gast zeker!

Nope, ik ga nu het schema samenstellen en post het dan
Bedankt! Bekijk het even wanneer het gepost is aub![]()

Ok hier is het, kijk bij tabblad Trainingsschema
Nu heb ik hier wel nog een vraag bij, bij het squaten, is dat met dumbbell's of barbell's? En wat zijn One arm row's, leg extensions en Side laterals precies?