- Waardering
- 52
Mighty zei:Ik vraag me af of het überhaupt wel verstandig is om te trainen dan of is dat chronisch? Het is toch net zoiets als Pfeiffer, alleen dan net ff anders? Zou eens navragen bij je huisarts (als je dat nog niet gedaan hebt), of het wel verstandig is om te trainen. Het zou namelijk je herstel kunnen verslechteren.
Ik loop bij een internist en die zegt dat ik alles mag doen wat goed voelt. Tot nu toe voelde het trainen wel ok, maar pas met die rustweek merkte ik hoeveel fitter ik was zonder te trainen. Ik ga nu dus maar een beetje kijken hoeveel ik precies kan trainen zonder dat het m'n conditie verslechtert. Het voordeel van m'n nieuwe schema is dat ik het prima 2 dagen in de week kan doen en toch elke spiergroep nog 1 keer per week aanpak. Als ik 2 dagen in de week trainen al niet meer aankan word ik echt gek, minder dan dat zie ik echt niet zitten. Misschien dat ik wel binnenkort weer een rustweekje neem, met de feestdagen.
En ja het is net zoiets als pfeiffer en gaat meestal binnen 3 maanden tot een jaar over.

Ik wilde dus enigszins zeker zijn dat de volgende poging wél ging lukken, vandaar dat ik tot nu toe niet meer boven de 80 kilo ben gegaan...