Fitness Seller

Zelda's BB trainingslog

Gratz met je 100kg bp bro; verder moett je meer bier drinken - dat is goed voor je squat en binnenkant pecs.

veel succes met je knie zelda ...ps ik kamp met ongeveer het zelfde klote knieen succes bro

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dit is dus de laatste training volgens dit schema geweest. Vanaf nu wordt HIT. Ik zat te denken aan het volgende:

Bench press 2x8
Military press 2x8
Dumbbell/barbell curl 2x8
Chin up/BOR 2x8
Deadlift 2x8
Bent over raise 2x8
Dragon flags/crunches 2xtot faillure
Squat 2x8
One legged calf raise 2x8

Wat vinden jullie ervan?

Ziet er wel goed uit, reden waarom je een oef. achterkant pakt en geen oef zijkant schouders?

Ja, met die schouders zit ik ook nog een beetje. Ik ga er maar vanuit dat de Military press de zijkant schouders genoeg meepakt als ik hem breed genoeg pak. En voor de achterkant had ik geen keus dan nog een extra oefening toevoegen.

3 lowerbody oefeningen tov 6 upperbody oefeningen? Waarom begin je je training met de benchpress terwijl je squat en deadlift achter lopen?

IMO bent raises eruit voor cable facepulls, en biceps erg beperken in setjes, zodat je een zo hoog mogelijk volume kunt halen op rows/chins.

Adema zei:
3 lowerbody oefeningen tov 6 upperbody oefeningen? Waarom begin je je training met de benchpress terwijl je squat en deadlift achter lopen?

IMO bent raises eruit voor cable facepulls, en biceps erg beperken in setjes, zodat je een zo hoog mogelijk volume kunt halen op rows/chins.

Ik vind dat m'n BP ook achterloopt, misschien heb ik andere prioriteiten. Bovendien trekken mijn knieën het niet als ik m'n benen te zwaar belast. Als elke spiergroep in een full body schema minimaal 1 keer aan bod komt is het wat mij betreft in orde. Je hebt in je bovenlichaam nou eenmaal meer afzonderlijke spiergroepen waardoor je daar meer oefeningen voor nodig hebt.

Ik train thuis, met alleen losse gewichten, dus die facepulls gaan niet lukken, weet je daar nog een alternatief voor?

wat heb je allemaal kwa materiaal ik heb ook alles thuis en ik neem gewoon de haak van de pulldown leg daar mijn barbell op en trekken maar maar jah als je dit niet heb zou ik je aan willen raden om die oefening wel te gaan doen dit werkt bij mij nu veel beter dan pulldowns ik voel de stretch meer in mijn vleugels ...voor die pullups zou ik een stang maken tussen 1 van de deuren verder heb ik niet zo een idee in ieder geval veel succes met HIT ben het nu zelf ook een tijdje aan het doen en bevalt prima....en sterkte met de benen

Vandaag de eerste keer HIT, ik dacht dat ik dood ging...

Bench press
8x50
8x70
8x82 PR
3x90

Military press
8x50
6x50 ("opwarmsetje" was al behoorlijke werkset dus)

Squat
8x50
8x80 (zonder veel pijn)

Dumbbell curl
8x19
8x23

Chin up
8xbw
8xbw

Deadlift
8x90 (hier na gekapt, ik ging bijna over mn nek)

Shrugs
12x100 PR

Bent over raise
10x17 PR

Dragon flags
14xbw PR

Standing one legged calf raise
12x52 PR

Tweede helft van de training nog maar een setje per oefening, ik ging kapot, maar voelde tegelijkertijd wel echt lekker. Ben helemaal leeg nu.

Goede training, maar die squat en dl mogen in de lucht.

Was het zo hevig dan, dat je bijna over je nek ging :P :D

18fitie zei:
Goede training, maar die squat en dl mogen in de lucht.

Was het zo hevig dan, dat je bijna over je nek ging :P :D

Ja ik heb normaal vrij lange pauzes (3 min) tussen oefeningen, maar omdat ik nu tien oefeningen doe gaat dat niet meer. Bovendien zijn de meeste oefeningen ok nog compounds, dus dat hakte er aardig in. Die deadlift voelde gewoon totaal niet lekker, ik was eerst van plan na die 90 kg nog 125-130 te pakken maar ik liet het maar zitten. Misschien die ik die deadlift de volgende keer maar na een lichtere oefening.

Maar lekker was het wel! :)

eduardjanssen zei:
90KG deadlift? Je bent toch geen ecto he?

I know, I know. Had gewoon geen zin die stang onder te kotsen, het gewicht kon ik makkelijk hebben maar de energie was fftjes op. Volgende keer maar ff geen 15 bier drinken de avond tevoren en geen vrouwen me uit m'n slaap laten houden...

Hehe o zeg dan dat je alcohol op had en hebt liggen ballen. Dan maakt je training geen **** uit man.

Kijk! De borst is los nu hoor...de ene PR na de andere. Congratz kerel.

Hoe lang rust je nu dan tussen de sets?

Naga zei:
Kijk! De borst is los nu hoor...de ene PR na de andere. Congratz kerel.

Hoe lang rust je nu dan tussen de sets?

Iets van 90 seconden gemiddeld. Ik ga een tijdje kijken of dat bevalt.

HIT training #2

Bench press
8x60
8x84 PR
5x90 PR

Military press
8x45
7x54 (triceps trok geen 8ste rep meer, wel voor het eerst 54 kilo, dus klein PR)

Squat
8x50
8x80 (gaat weer vrijwel pijnloos, volgende keer wat gewicht erbij)

Dumbbell curl
8x19
8x24 PR

Chin up
12xbw

Bent over raise
8x14
8x18 PR

Standing one legged calf raise
12x52+bw

Shrugs
8x90
8x110 PR (wel gripproblemen)

Deadlift
6x120 (gripproblemen)

Dragon flags
16xbw PR

Ging lekker vond ik zelf. Vooral borst begint hard aan een inhaalslag! Volgende keer squat voorzichtig wat gaan opvoeren, knieën gaven geen krimp! Eigenlijk ben ik tegen straps bij deadlift en shrugs, maar misschien moet ik er toch maar aan geloven, of misschien magnesiumpoeder.

Nu ff 2 dagen rust.

ziet er goed uit zelda lekker bezig met hit zie ik
neem je je military press voor of achter en je geeft je schouders het ook echt wel goed te verduuren

ziet er goed uit zelda, die squat hoe diep is die

Terug
Naar boven