XXL Nutrition

Ziek anti biotica werkt niet..

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Mischien is et toeval.. Waar ik op hoop.. Maar ik ben al sinds voor de kerst ziek.. Zware hoofdpijn, erge keelpijn en vieze bruine brokken uit mn keel en neus met bloed er tussen.. De brokken zijn inmiddels wel weg.. (Sorry voor de details) Ik heb 2 anti biotica kuren gehad.. 1x 10 dagen en 1x 7 dagen.. Maar dit heeft dus niet heel veel gewerkt.. Maar wel iets.. Maar je mag wel verwachten dat je na 2x anti biotica er wel vanaf mag zijn..

Een paar weken voordat ik ziek werd ben ik begonnen met 250test en 200tren.. Ook ben ik met t3 begonnen.. Toen ik ziek werd dacht ik dat is zo over dus ben ik daar gewoon mee doorgegaan en gebruik ik dit nog steeds.. T3 wel verlaagt naar 50mcg.. Nu weet ik wel dat anti biotica spier afbrekend werkt en niet heel gezond is voor je lever.. Maar werkt de aas de anti biotica tegen?

Morgen moet ik naar et ziekenhuis en gaan ze fotos maken van mn longen en hoofd (holtes)..

Mischien heeft et totaal nix met elkaar te maken Maar vroeg et me toch even af..

Dus mijn vraag.. Heeft de niet werkende anti biotica iets te maken met de middelen die ik gebruik?

Als je toch naar het ziekenhuis gaat zou ik het daar vragen voor eigen bestwil.
Is wel klote kerel tijdens de kuur, had ik ook en moest na week 4 met mijn kuur stoppen ivm antibiotica.
Beterschap.

dat lijkt me echt ****t up man tijdens kuur beterschap man

Ik zou stoppen om weer helemaal gezond te worden, en dan pas opnieuw beginnen. Kan altijd weerstandsverlagend werken...

opzich werkt aas antibiotica niet tegen, buiten de zwaarde belasting voor je lichaam en vermindering van je weerstand.

wat hebben ze je gegeven?

heeft geen inloed op elkaar, voor mijn amandeloperatie , 2 mnd geleden, (natuurlijk wel bij de arts nagevraagd)

Ik start zo met antibiotica doxycycline... Heb bacteriële longontsteking. Heb wel mijn kuur vorige week afgebroken

• Topic Starter Topic Starter
Ja die heb ik ook gehad kriel.. En daarna ook dat medicijn met een of ander zuur erbij.. Calendulan zuur? Of was dat wat anders? Haha..

Die werkte allebei niet.. Hoop voor jou wel man..

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

heeft geen inloed op elkaar, voor mijn amandeloperatie , 2 mnd geleden, (natuurlijk wel bij de arts nagevraagd)

Dan moet je onder narcose toch? Ook daar heeft et geen invloed op?

Thanks voor de reacties iedereen..

Heb et ff opgezocht.. Clavulaan zuur was et..

Laatst bewerkt:
doxicyline is wel licht voor longontsteking en zware luchtweg infecties

zou voor 3xdaagse amoxicilline met clavulaanzuur in hoogste dosering in tablet vorm gaan. (kan ook infuus maar daar zullen jullie geen zin in hebben)

weet dosering ff niet uit mn hoofd.

kep nu amoxicline 3x daags gekregen,ben allergisch voor dox. Maar wat praat je nu gast? zie je me al aankomen bij de dokter en zeggen: Heey doc,Marky van het forum zegt dat ik beter een infuus kan nemen....wat een crap

kep nu amoxicline 3x daags gekregen,ben allergisch voor dox. Maar wat praat je nu gast? zie je me al aankomen bij de dokter en zeggen: Heey doc,Marky van het forum zegt dat ik beter een infuus kan nemen....wat een crap

:roflol: dan zou ik het gezicht van die dokter wel willen zien

Ik heb gedurende AS gebruik twee keer een anti-biotica kuur genomen. Beide keren succesvol. In iedergeval sterkte toegewenst Henk.

hey man relax dat van dat infuus was natuurlijk een geintje.

goed te zien dat je doc hetzelfde voorschrijft als ik:)

Terug
Naar boven