Fitness Seller

Ziek -> voeding heel slecht -> trainen of niet?

Peiling Peiling Voeding door omstandigheden heel erg ondermaats en toch trainen is:

• - zinloos (geen resultaat)

Stemmen: 18 47,4%
  • - zinvol voor kracht

Stemmen: 2 5,3%
  • - zinvol voor massa

Stemmen: 0 0,0%
  • - zinvol voor kracht en massa

Stemmen: 4 10,5%
  • - negatief (spierverlies)

Stemmen: 14 36,8%

• Totaal stemmers
    38
Onderhoud is altijd arbitrair omdat je nooit precies weet hoeveel je verbruikt op een dag. Het is meer een richtlijn.

Onderhoud is altijd arbitrair omdat je nooit precies weet hoeveel je verbruikt op een dag. Het is meer een richtlijn.

Op dagelijkse basis is het niet arbitrair maar (hopelijk) een gemiddelde. Je hebt gelijk dat je weet nooit precies hoeveel je gebruikt. Maar dat kun je op normale dagen wel schatten. Ik bedoel dat ziekte veel verandert aan je verbranding, maar of je dat bij onderhoudt schaart of bij beweging is een andere vraag (en eigenlijk irrelevant).

Ik bedoel dan ook dat het onderhoud een richtlijn is, ook als je ziek bent. Sowieso doe je dan toch al minder heel de dag. Het is natuurlijk nooit zo dat het Exact klopt.

Als je niet genoeg kcals binnenkrijgt ff niet trainen en de schade beperken

Licht er toch aan hoe ziek je bent?? Ik had laatst beetje griep en ooronsteking, 's ochtends een keer braken. Toen gewoon als een malle weer gaan eten en alsnog trainen. ging best goed. Maar denk wanneer je bij elke stap helemaal leegkotst en dat zelf je gal na een tijdje naar boven komt dat je beter in je bed kunt blijven.

Terug
Naar boven