Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Wat heb je zojuist gerookt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creatine in me crackpijp niqa.
mag ik peacieCreatine in me crackpijp niqa.
We be making gains now

ja, het schijnt dat er veel Marokkaanse joden zijn. Dacht 0.6 procent van Marokko.
maar ben je een geboren jood of heb je je bekeerd (dacht volgens mij dat dat niet kon)
en wordt je door de islamitische Marokkanen raar aangekeken?
btw, ik las dat artikel 222 van het Marokkaanse wetboek van strafrecht; als je in het openbaar eet tijdens de ramadan dat je dan 1 tot 3 maanden cel riskeert. Weet jij daar wat meer van?

Haha hombre, al zou god bestaan dan zal die dat wel door hebben denk je niet.
Ik geloof niet in een god maar als deze bestaat zou ik hrm niet in de maling nemen![]()

Goed topic!!
Amigo ik kan em dit echt niet voorstellen, zelfs de meest nette en bevrijde en ruimdenkende Marokkanen die ik ken zijn allen nog steeds erg gelovig.
Ook de Kardash lan die ik gekend heb.
Tegen hun zeggen dat god niet bestaat vinden ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg, heb ik zelf nooit gedaan maar heb het mensen wel zien doen.
De gezichtsuitdrukking van de gelovige op dat moment spreekt boekdelen.
Hij is in shock, hij kan zich niet voorstellen hoe iemand/een mens zonder god kan zijn.
Ik zou gewoon geloven maar er verder niet teveel van maken, voor de extra van je weet maar nooit wat er komt als ik dood ga, en het zit toch al in je routine dus zo een hele slechte gelovige zal je niet zijn. problem solved toch![]()
Je kan toch ook niet opeens weer in sinterklaas gaan geloven.WtfJe kan toch ook niet opeens weer in sinterklaas gaan geloven.
---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 19:02 ----------
bijna sig-waardig amigo

Bedoel met geloven, doen alsof.
En ik zeg je wel dat bijna alle mensen die gelovig zijn opgevoed weer terugkeren naar het geloof als ze oud of terminaal ziek zijn
verder mag je alles wat ik zeg in je sig zetten, je denkt toch niet dat ik op mijn leeftijd en met wat ik meegemaakt heb daar wat om geef.

je lacht wel maar het is geen idiote uitspraak, er zijn mensen die als ze dood gaan opeens een reden gaan zoeken van waarom het nou precies bij hun gebeurd.
Zijn dan hoogstwss van die pseudo-atheisten die geen enkel goed argument hebben waarom ze atheistisch zijn, noch over waarom er geen (door ons gedefinieerde) god kan bestaan.Lijkt me enorm sterk dat dat mensen zijn die atheistisch zijn geworden om de juiste redenenZijn dan hoogstwss van die pseudo-atheisten die geen enkel goed argument hebben waarom ze atheistisch zijn, noch over waarom er geen (door ons gedefinieerde) god kan bestaan.

Beter dan die mensen die agnost zijn omdat je hrt niet zeker kan weten![]()

ligt eraan over welke soort agnost je het hebt, als je het over die mong*len hebt die het wel/niet bestaan ve god als een gevalletje 50/50 zien, dan ben ik het met je eens![]()