AndroidHealthClinic

Zijn er in Nederland Bodybuilding competities voor Naturals?

Bezoekers in dit topic

Rico, wordt moe van die gozer man. Heb hem van me Facebook afgegooid.

Maar Natural wedstrijden heb je in Belgie, of Muscle Mania.

Maar inderdaad is het alleen legit als je het hele jaar door steekproefgewijs getest kan worden.

Als je namelijk 4 weken voor de wedstrijd stopt met Testosteron Propionaat, dan test je gewoon negatief op de wedstrijd. M.a.w kan je een jaar lang juicen, 3 maanden voor de wedstrijd geen middelen met een lange esther meer nemen. En dan 4 weken voor de wedstrijd pas toppen met bijv Test Prop, en een week voor de wedstr stoppen met Clenbuterol.

See my point?

af en toe knap irritant idd, muscle mania heeft weinig meer met naturel bodybuilding te maken imo.
 
Tering. Dat wist ik echt niet. Dacht dat het wel wat moeilijker ging dan tijdig stoppen. Als het echt zo makkelijk gaan dan pass ik 'm. Heb niks tegen roiders, wil alleen niet dat mijn fysiek met dat van hun vergeleken of enigszins geassocieerd wordt.

2 late :p
 
Volgens mij wordt er in België strenger gecontroleerd omtrent bodybuild wedstrijden. Zou je even na moeten vragen aan mensen die hier meer van weten.
 
Die Rico is toch ook niet naturel of wel? Zie hem zovaak posten dat hij naturel is dat ik me juist ga afvragen of het werkelijk zo is.

Ja ik vraag t me ook af, maar hij weegt maar 75kg ofzo. Heeft gewoon massa op de goeie plekken. Hij is namelijk totaal niet groot irl. Dus zou wel makkelijk kunnen hoor dat ie natty is.


Voordeel is dat hij best klein is, maar hij is gewoon aandachts geil betreft naturel. tijd geleden ook dat filmpje van hem:o:roflol:

Pfff dat filmpje naar aanleiding van die Verslaafd aflevering. Hou op schei uit hahaha
 
Ja ik vraag t me ook af, maar hij weegt maar 75kg ofzo. Heeft gewoon massa op de goeie plekken. Hij is namelijk totaal niet groot irl. Dus zou wel makkelijk kunnen hoor dat ie natty is.

True, maar zag op insta laatst pic van zn legs na cardio en leek niet veel dus vandaar ook die 75kg lijkt me.
 
Lijkt me sterk dat Rico natty is, zag hem paar keer in de stad, hij was vochtig als de pest.
Plus altijd dat gezeik van hem over hoe natty hij niet is.
Clen stond vroeger niet op dopinglijst.
 
Rico, wordt moe van die gozer man. Heb hem van me Facebook afgegooid.

Maar Natural wedstrijden heb je in Belgie, of Muscle Mania.

Maar inderdaad is het alleen legit als je het hele jaar door steekproefgewijs getest kan worden.

Als je namelijk 4 weken voor de wedstrijd stopt met Testosteron Propionaat, dan test je gewoon negatief op de wedstrijd. M.a.w kan je een jaar lang juicen, 3 maanden voor de wedstrijd geen middelen met een lange esther meer nemen. En dan 4 weken voor de wedstrijd pas toppen met bijv Test Prop, en een week voor de wedstr stoppen met Clenbuterol.

See my point?

Oke, zoals ik het interpreteer doel je op de halveringstijd en wanneer het uit je lichaam is. Ik snap je punt, maar dacht dat er ook naar eventueele bloedwaardes gekeken werd.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------


thanks

---------- Toegevoegd 30 January 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 29 January 2015 om 23:58 ----------

Die Rico is toch ook niet naturel of wel? Zie hem zovaak posten dat hij naturel is dat ik me juist ga afvragen of het werkelijk zo is.

Het ziet er aanneemlijk uit dat hij natuurlijk is, zeker als je in gedachte houd hoe groot 1,75m is.
Had een gast gezien die was veel erger, Leroy Kakai ofzoiets. Die postte in elke zin wel een variant op natuurlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Daag in je vriendengroep elkaar uit om een datum shredded op het strand te staan en wie de meeste aandacht krijgt wint?

Haha nu je het zegt. We hebben het wel over gehad om zo shredded mogelijk naar de fibo te gaan. En of die 92kg nou echt aan Jeff te zien is.
 
Haha Leroy Kakai [emoji23] in be4 Galen bash
 
Is dat leroy? Heeft ie tattoo gezet op zijn rug? LOL!!!!!!!!!!!!
Whos the nattiest fag ever?!
 
Oke, zoals ik het interpreteer doel je op de halveringstijd en wanneer het uit je lichaam is. Ik snap je punt, maar dacht dat er ook naar eventueele bloedwaardes gekeken werd.

Nee halfwaarde tijd is iets anders dan detectie tijd.

Bloedwaardes kijken ze niet eens naar. Plas testen zijn het. Maar als je daar gewoon de detectietijden voor bloed aan houdt zit je prima.

Ik doe zelf nooit water deplete omdat het nooit nodig is, maar zorg dat je veel plast, zo dun mogelijk, neem vitamine pil waardoor je plas alsnog wat geler wordt. Zo zijn er nog een hoop trucjes, maar eigenlijk is dat allemaal niet echt nodig joh. Als je een maand of bent van de TestP zie je er nog bommetje uit en test je sowieso natural.

Zo doen Sergi Constance en Tavi Castro het ook gewoon.
 
Ja ik vraag t me ook af, maar hij weegt maar 75kg ofzo. Heeft gewoon massa op de goeie plekken. Hij is namelijk totaal niet groot irl. Dus zou wel makkelijk kunnen hoor dat ie natty is.




Pfff dat filmpje naar aanleiding van die Verslaafd aflevering. Hou op schei uit hahaha

Ja die ja! ik had gewoon braak neigingen terwijl ik keek:roflol:


Bij YBF liep hij ook al interessant te doen met z'n clubje:suckit:
 
Ja die ja! ik had gewoon braak neigingen terwijl ik keek:roflol:


Bij YBF liep hij ook al interessant te doen met z'n clubje:suckit:

Hahahaha ja remember that!
 
Naturel is overrated
 
Wel jammer dat er idd in Nederland niet een Naturel competitie is. Heeft iemand enig idee wat de namen zijn van de internationale Naturel wedstrijden binnen Europa?
 
Nee halfwaarde tijd is iets anders dan detectie tijd.

Bloedwaardes kijken ze niet eens naar. Plas testen zijn het. Maar als je daar gewoon de detectietijden voor bloed aan houdt zit je prima.

Ik doe zelf nooit water deplete omdat het nooit nodig is, maar zorg dat je veel plast, zo dun mogelijk, neem vitamine pil waardoor je plas alsnog wat geler wordt. Zo zijn er nog een hoop trucjes, maar eigenlijk is dat allemaal niet echt nodig joh. Als je een maand of bent van de TestP zie je er nog bommetje uit en test je sowieso natural.

Zo doen Sergi Constance en Tavi Castro het ook gewoon.

Oke bedankt voor de info man !:D Ik ga zelf wel carb depleten..werkt goed voor mij. Een enorm verschil.
 
Oke bedankt voor de info man !:D Ik ga zelf wel carb depleten..werkt goed voor mij. Een enorm verschil.

Carb deplete is sowieso standaard.

Ik doe zelf altijd:
zo, ma,di,wo,do zero carbs
vrij, za, zo, only carbs, (geen eiwitten of vetten) ongeveer 800gr carbs verdeeld over de dag.
Zondag wedstrijd
 
Ja ik vraag t me ook af, maar hij weegt maar 75kg ofzo. Heeft gewoon massa op de goeie plekken. Hij is namelijk totaal niet groot irl. Dus zou wel makkelijk kunnen hoor dat ie natty is. Pfff dat filmpje naar aanleiding van die Verslaafd aflevering. Hou op schei uit hahaha

Rico is niet natty.
Hij heeft op dbb ook een account ( kan zo zijn dat ik me vergis )
 
Die zijn er wel maar daar komen kurende mannetjes op af die het op een echte wedstrijd niet redden.
 
Carb deplete is sowieso standaard.

Ik doe zelf altijd:
zo, ma,di,wo,do zero carbs
vrij, za, zo, only carbs, (geen eiwitten of vetten) ongeveer 800gr carbs verdeeld over de dag.
Zondag wedstrijd

hoezo standaard? kan je dat eens uitleggen... zijn er genoeg die het niet doen.
 
Wat zijn de vooruitzichten trouwens, zal er ooit een natty bond komen binnen NL?
 
Back
Naar boven