Fitness Seller

Zijn er in Nederland Bodybuilding competities voor Naturals? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In belgie zijn er inderdaad natty wedstrijden. Deed zelf daar me eerste me bij de NCOBB, maar na wedstrijd werd er niemand opgeropen voor dopingcontrole terwijl er duidelijk enkele buffels tussenstonden die clearly on zaten..
Je doet het meer voor jezelf vind ik.
 
Maar waarom zou je naturel bodybuilding wedstrijden willen doen? Diep cutten is niet bepaald gezond en de resultaten zijn ook niet geweldig.

Waarom dan niet lekker voor jezelf binnen wat natuurlijk en gezond is blijven?
 
Ik zie geen toekomst voor Naturel wedstrijden, simpelweg omdat het in de praktijk niet te controleren en te handhaven is.
 
Mister10 even een PB sturen. Die weet dat wel.
 
Wat zijn de vooruitzichten trouwens, zal er ooit een natty bond komen binnen NL?

Dan zal de sport wel flink moeten groeien. Als je ziet dat er op aantal wedstrijden al weinig atleten zijn. Bij naturel moeten de kosten voor de testen ook terugverdiend worden. Zie het niet zo snel gebeuren. Is NL te klein voor.
 
een populaire sport kan nooit een aparte 'natty bond' hebben, want het grote publiek wil gewoon zieke shit zien en geloven dat dat allemaal natty gebeurt

overigens betekent drug tested iets anders dan drug free
 
Dus er is geen hoop voor je... op school moet je het opnemen tegen die ritalin machines en in de bb wereld tegen users. Ga je nu ook gebruiken?
 
In België is er controle op het Belgisch kampioenschap van het IFBB en zoals reeds gezegd heb je in België ook het NCOBB voor "Naturals". En dan is er ook nog het INBA, maar dat is een internationale organisatie waarvoor je geselecteerd moet worden.
 
Lol. Die Rico is niet zo slim zoals ik gisteren al las op zijn Facebook. https://www.facebook.com/ricovanhuizen en dan het bericht van Bodybuilding in the Netherlands!!
Kleine wereld van juryleden. Vijanden maken heet dat.
 
Daag in je vriendengroep elkaar uit om een datum shredded op het strand te staan en wie de meeste aandacht krijgt wint?

Dan kan je verliezen omdat je een aartslelijke kop hebt terwijl je fysiek wel beter is :)
 
Lol. Die Rico is niet zo slim zoals ik gisteren al las op zijn Facebook. https://www.facebook.com/ricovanhuizen en dan het bericht van Bodybuilding in the Netherlands!!
Kleine wereld van juryleden. Vijanden maken heet dat.

Toevallig het gisteren ook zien langskomen, ik vond het wel een mooie discussie. Maar een clean bond komt waarschijnlijk niet snel naar Nederland denk ik. Naar mijn mening is het het ook niet waard. Naar mijn weten moet je namelijk de testen zelf betalen bij de inba. Wat volgens mij ongeveer 1000euro kost. Zo maak je je hobby/sport wel heel duur en wat er nog allemaal bij komt. Alleen om te bewijzen dat je clean bent wat je toch heel makkelijk kan beïnvloeden
 
Ik ben van plan dit jaar ook een wedstrijd mee te draaien. Moet wel natty wedstrijd zijn. Welke raden jullie mij aan?
 
Ik ben van plan dit jaar ook een wedstrijd mee te draaien. Moet wel natty wedstrijd zijn. Welke raden jullie mij aan?

mr olympia

daar testen ze niet eens omdat ze weten dat iedereen natty is
 
Bij welke bond zit Rico nu eigenlijk, lijkt me dat die nu wel weggaat.
 
T.S ik zou gewoon meedoen met BV classic bodybuilding of D -80 op de sap cup, ik vind je fysiek goed en je kunt nog makkelijk 5 kilo pakken voordat de wedstrijd begint. veel succes
 
T.S ik zou gewoon meedoen met BV classic bodybuilding of D -80 op de sap cup, ik vind je fysiek goed en je kunt nog makkelijk 5 kilo pakken voordat de wedstrijd begint. veel succes
Bedankt voor je reactie. Ik zat zelf eerder te denken aan mens physique. Ik verlies altijd veel massa als ik ga cutten en als ik mezelf met Jeff Seid vergelijk dan scheelt het niet zo veel.. Zat persoonlijk te denken aan de enercup in oktober of de map van de sap cup...
 
ja dat kan ook maar ik vond je rug foto meer op bodybuilding lijken.
Ik zou gewoon een wedstrijd draaien en daarna kun je altijd nog kijken of je iets kunt pakken dat zal die Jeff Seid ook doen (vooral voor definitie/ spierbehoud) gr
 
Back
Naar boven