MuscleMeat

Zometeen FC Nerds op vt4

die me zen buffalo's :rocker: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
VT4 - Televisie

Hier kan je de ploeg bekijken.:D De Sammy is mijne favoriet.:p

En opgepast voor diegene die deze zomer Salou onveilig gaan maken, de Sammy zal er ook zijn:roflol::roflol::roflol:

Wesley , Tim , Michael , Wim hahahahaha wat een kansloze figuren !

Voor mij werkt vooral die Steve Sollie die gothic-jeannet op mijn zenuwen.
Wat is me dat een aanstellende overdreven gortige homo!

steve sollie:
Voetbal is voor mij... een schande voor de mensheid
Mijn droomvrouw: excuseer? vrouw?
Hoe omschrijf jij je kledingsT? Cyber-gothic
Wie zou je graag willen zijn? Multimiljonair Steve Sollie
Als ik rijk was zou ik.... veel kleren kopen en zeer vele tijd aan vrienden spenderen en een smart roadster kopen

hahahaha shit man!

En dat moment dat de dikke Steve Meert zich wou bewijzen en als eerste ging bij het muurklimmen, hahahaha lol man, 2 tredes en hij mocht terug naar af :D

Monsterstats van superdude Steve:

183cm
60kg
18% BF

:roflol:

18% BF?
is dat zelfs mogelijk met dat gewicht op die lengte? :|

ow god!
Dat tweede filmpje, die marokaan achtige oudere typ met blauw jasje, weet ik allesins dat dat een hairdress kapper is in 1 van de bekendere kapsalons van Antwerpen: The Client waar heel veel BV's naartoe gaan.

Kweet dat ook maar, omdat ik hem onlangs ontmoet heb in Café d' Anvers haha.

Ik haat zo'n overdreven homoshizzle he. Ik heb maanden met een homo gewerkt maar die was tenminste cool en niet overdreven. Je kon het soms niet direct merken, en dat vind ik toffer.

die rotflikker die wat lag te bekken verdoete echt COMPLEET die episode. Mijn libido is nog naar de zak.

Die vetz*k zit met zoveel zelfmedelijden. Oh nee ik ben vet, ik dit, ik dat, waarom ik? Klein kind.

'Da doene kik dus nooit meer he!!!'

Gay Steve is gwn lache :D

Fat Steve is gwn een zaag!

Lijkt me een uitermate geinige serie, jammer dat ik geen tijd heb om het te bekijken. Is het nergens online te zien?

Nu heruitzending :D

lol man !! ze voelen hun stoer na een tochtje op een vlot ....

fat steve: "als ge da zo bekijkt.. zijn wij eigenlijk geen amateurs meer, maar echte profs he"
omdat ze een bus en truitjes hebben :D

Terug
Naar boven