Fitness Seller

Zometeen FC Nerds op vt4

• Topic Starter Topic Starter
Straks is het weer lachen geblazen :D

ze waren deze morgend bij de peter op stubru :)

Het was weer schitterend:

"Ja, ik vind dat daar (zijn job is dus vuilnisman) veel variatie in zit: er is pmd, papier en karton, huisvuil en gft"

"Als we maar 1 pintje mogen drinken, dan moeten we wel wijn drinken he!"

"Twaalfde man? Ik dacht al dat ze de regels hadden veranderd"

en andere tijdloze oneliners :D

Het was weer schitterend:

"Ja, ik vind dat daar (zijn job is dus vuilnisman) veel variatie in zit: er is pmd, papier en karton, huisvuil en gft"

"Als we maar 1 pintje mogen drinken, dan moeten we wel wijn drinken he!"

"Twaalfde man? Ik dacht al dat ze de regels hadden veranderd"

en andere tijdloze oneliners :D

:roflol: die vuilnisman spant de kroon :roflol:

(Move over Sinlath) Dé nieuwe trend van het voorjaar 2008 is "de Sammydans"

Duurt een voetbalmatch 90minuten? Dat hou ik nooit vol

:D

Sjeezes ... die Steve met zijn hanekammetje zou ik gelijk in zijn bek rammen als ik
hem op straat tegenkwam. "Voetbal is de laagste klasse ter wereld" etc quotes
van hem. Nee, zo'n "gay ass licking stupid idiot on buffalo's" is de uber opper klasse
des volks.

Sjeezes ... die Steve met zijn hanekammetje zou ik gelijk in zijn bek rammen als ik
hem op straat tegenkwam. "Voetbal is de laagste klasse ter wereld" etc quotes
van hem. Nee, zo'n "gay ass licking stupid idiot on buffalo's" is de uber opper klasse
des volks.

Idd , is gewoon weer een aandacht janet.

hier is sammy zijn introductiefilmpje inclusief zijn leuke dansje: VT4 - Televisie

Ma, fat steve, diene meent da dus echt da hij de 'sterspeler' van de ploeg is...

Hoe serieus dat hij daar bij bleef toen hij zei: "Toen mocht ik eindelijk op het veld, Boskamp gebruikte zijn geheime wapen, zijn sterspeler!"..

Wtf.. :D

Iemand naaktfoto's van Pauline al voorbijgekomen ? Naart schijnt circuleren ze doort net ?

Iemand naaktfoto's van Pauline al voorbijgekomen ? Naart schijnt circuleren ze doort net ?

:hitit:

Ma, fat steve, diene meent da dus echt da hij de 'sterspeler' van de ploeg is...

Hoe serieus dat hij daar bij bleef toen hij zei: "Toen mocht ik eindelijk op het veld, Boskamp gebruikte zijn geheime wapen, zijn sterspeler!"..

Wtf.. :D

"Na de sterspeler en best betaalde speler ben ik nu ook de knapste speler, ik word zelfs verliefd op mezelf"

:roflol: :roflol: :roflol:

FC Nerds samen met Mijn Restaurant = Top entertainment

Ik ben in Genk gaan kijken toen ze tegen ex-rode duivels moesten spelen. Het hele stadion lag strike gedurende de hele match... wat doen die mannen toch ma allemaal op da veld :roflol:

En idd die Sammie doet me denken aan een mini-versie van Sanca :D

FC Nerds samen met Mijn Restaurant = Top entertainment

Ik ben in Genk gaan kijken toen ze tegen ex-rode duivels moesten spelen. Het hele stadion lag strike gedurende de hele match... wat doen die mannen toch ma allemaal op da veld :roflol:

En idd die Sammie doet me denken aan een mini-versie van Sanca :D

:D

Hehe Paulientje is dus niet zo onschuldig :roflol:

Terug
Naar boven