Fitness Seller

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Uiteindelijk blijft het drukken, sjorren en duwen en aan een stang. Feit is dat het menselijk lichaam een bepaalde grens heeft welke door sommige (ik zeg nergens allemaal) echt wel kunstmatig is verzet.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk blijft het drukken en sjorren, duwen en aan een stang. Feit is dat het menselijk lichaam een bepaalde grens heeft welke door sommige (ik zeg nergens allemaal) echt wel kunstmatig is verzet.

:roflol:

veel succes met je verdere sjor carriere

Uiteindelijk blijft het drukken, sjorren en duwen en aan een stang. Feit is dat het menselijk lichaam een bepaalde grens heeft welke door sommige (ik zeg nergens allemaal) echt wel kunstmatig is verzet.

Jij weet blijkbaar veel van trainen af.

Oh ik zie het al in je log. Je deadlift na x-aantal kuren evenveel als ik deed na 3 maanden. Dit is al een simpele verklaring tussen krachtverschillen tussen bepaalde mensen.

Jij weet blijkbaar veel van trainen af.

Oh ik zie het al in je log. Je deadlift na x-aantal kuren evenveel als ik deed na 3 maanden. Dit is al een simpele verklaring tussen krachtverschillen tussen bepaalde mensen.

Je deadlift 200 na 3 maanden trainen? Dan moet je jezelf ook niet als uitgangspunt nemen om anderen af te kraken aangezien je overduidelijk een genetisch voordeel hebt.

Eddine, als het jou gelukkig maakt mag jij in je eentje het alfa mannetje zijn. Ik heb niets te bewijzen.

Je deadlift 200 na 3 maanden trainen? Dan moet je jezelf ook niet als uitgangspunt nemen om anderen af te kraken aangezien je overduidelijk een genetisch voordeel hebt.

Ken er wel meer die dat kunnen. En ken ook gasten van mijn leeftijd (niet in NL) die al 400+ squatten. Dus wat is een genetisch voordeel? Ik begon ook met 12kg dumbbell presses met pijn en moeite.

Eddine, als het jou gelukkig maakt mag je in je eentje me alfa mannetje zijn. Ik heb niets te bewijzen.

Kom dan ook niet met loze claims als je niks te bewijzen hebt.

Voor de zoveelste keer kluns, het is geen claim. Het is mijn persoonlijke constatering, en hoeveel die waard is bewijs je ons maar al te goed door op alles wat ik zeg te reageren.

Voor de zoveelste keer kluns, het is geen claim. Het is mijn persoonlijke constatering, en hoeveel die waard is bewijs je ons maar al te goed door op alles wat ik zeg te reageren.

Jouw constatering die op een vermoeden en jouw geruime powerlifting ervaring is gebaseerd?
Ik vind het gewoon leuk om hier te reageren op van alles en nog wat wat nergens op slaat.

Wij gaan er niet uitkomen jongen. Blijkbaar schiet je op tilt als ik mijn ongezoute mening geef, misschien is dat waarom je niet goed kan lezen wat ik schrijf. Ik wens je veel succes met powerliften.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 23:51 ----------

Jouw constatering die op een vermoeden en jouw geruime powerlifting ervaring is gebaseerd?
Ik vind het gewoon leuk om hier te reageren op van alles en nog wat wat nergens op slaat.

Laatst bewerkt:
Wij gaan er niet uitkomen jongen, ik wens je veel succes met powerliften.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 23:51 ----------

.

Denk dat we er best uit kunnen komen of ik een dikke hond ben of dat ik juice.
Ik hou alleen niet echt van honden, dus maak er maar een dikke koe van.

Dacht dat er bij powerlifting ook gewoon Drugfree bonden bestaan, of is dat een fabel? Die kunnen wel opgedoekt worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol:

@Eddine vind het beetje belachelijk dat je zegt "na 3 maand lift ik wat jij in meerdere kuren", het zijn gwn 2 verschillende werelden, jij mag dan wel na 3 maand 200kilo liften, maar ik zie de ogen al draaien als jij je shirt uitdoet, no offence overigens, jou prioriteiten zijn anders dan een BB, het enige dat ons bind zijn gewichten tillen..

Enja het is een beetje uitgedraait op welles/nietes topic, maar imo is het gewoon al gezegd, ze is buffer dan sommige pl's hier, terwijl die een pak meer tillen, oke man/vrouw, maar zelfs voor vrouw is dat nog veel te buff..

Is dit zo? Tijd zal het wel uitwijzen, als het zo is loopt zo toch vroeg of laat tegen de lamp, zo niet, des te meer respect voor haar..

Heeft ze wel uberhaubt een man of vriendje?

Auto.jpg

Farmer%20walk.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

100% clean.

Gadverd die kuiten man !

Terug
Naar boven