WilliamSB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uiteindelijk blijft het drukken en sjorren, duwen en aan een stang. Feit is dat het menselijk lichaam een bepaalde grens heeft welke door sommige (ik zeg nergens allemaal) echt wel kunstmatig is verzet.

Uiteindelijk blijft het drukken, sjorren en duwen en aan een stang. Feit is dat het menselijk lichaam een bepaalde grens heeft welke door sommige (ik zeg nergens allemaal) echt wel kunstmatig is verzet.
Jij weet blijkbaar veel van trainen af.
Oh ik zie het al in je log. Je deadlift na x-aantal kuren evenveel als ik deed na 3 maanden. Dit is al een simpele verklaring tussen krachtverschillen tussen bepaalde mensen.
Je deadlift 200 na 3 maanden trainen? Dan moet je jezelf ook niet als uitgangspunt nemen om anderen af te kraken aangezien je overduidelijk een genetisch voordeel hebt.
Eddine, als het jou gelukkig maakt mag je in je eentje me alfa mannetje zijn. Ik heb niets te bewijzen.
Voor de zoveelste keer kluns, het is geen claim. Het is mijn persoonlijke constatering, en hoeveel die waard is bewijs je ons maar al te goed door op alles wat ik zeg te reageren.
Jouw constatering die op een vermoeden en jouw geruime powerlifting ervaring is gebaseerd?
Ik vind het gewoon leuk om hier te reageren op van alles en nog wat wat nergens op slaat.
Wij gaan er niet uitkomen jongen, ik wens je veel succes met powerliften.
---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 23:51 ----------
.
Dacht dat er bij powerlifting ook gewoon Drugfree bonden bestaan, of is dat een fabel? Die kunnen wel opgedoekt worden.

ze heeft grotere onderarmen dan jay cutler
ze heeft grotere onderarmen dan jay cutler
maar ze is natty
tchek dat jaw haha