Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ging mijn opmerking over t feit dat de mensen die aas gebruiken gewoon ongestraft hun gang kunnen gaan en niet over het wel of niet AAS gebruiken van bepaalde mensen laat staan over dat van mij![]()
Mss was dat dan een prof powerlifter (wellicht uit de usa?) die niet bij een dopinggecontroleerde bond tilt?
ROFLOL
sinds wanneer is tymen sportschoolhouder
---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 22:39 ----------
jij lijkt me typisch zo iemand die iedereen die sterker is maar van roids beschuldigd om zo je eigen een beetje in de dekken
Dit is dan ook wel de absolute top van Nederland. Kan dus best precies die ene genetic freak zijn.
Bovendien traint ze al 20 a 30 jaar alleen maar op kracht. Eten zoveel ze kan en niet drukmaken om vetpercentage, terwijl ze wel 6 keer pw heel zwaar traint. Wil r nog best het voordeel van de twijfel geven.
Zou ze anders al lang niet s tegen de lamp zijn gelopen?
Hieruit mag ik concluderen dat er in Nederland streng op doping gecontroleerd wordt?
Vrouwen die GEEN testosteron aanmaken?
4 tot 5 keer minder dan mannen, maar nog steeds niet niets. En dat zal varieren over een bepaalde range, zullen er ook best zijn waar bij dat hoger ligt. Die aanleg voor krachtsport komt ook niet zomaar uit de lucht vallen en had ze al voordat ze (mogelijk) ging gebruiken.
Ik ga mij hier verder niet persoonlijk over it laten, maar niet druk maken om vetpercentage? Je weet dat zij year-round een keiharde sixpack heeft?
@WilliamSB en I XyZmonGool I: die bond een schijnvertoning? Wie kuren er hier en winnen er op wedstrijden van de bond? Als 3 voudig nederlands kampioen (plus 1x junioren) en houder van 7 nationale records in die flutbond voel ik me enigszins aangesproken.
Volgens mij is Ielja in 2012 zowat elke maand gecontroleerd en dacht ook 2x via bloed.
Hieruit mag ik concluderen dat er in Nederland streng op doping gecontroleerd wordt?
Volgens mij is Ielja in 2012 zowat elke maand gecontroleerd en dacht ook 2x via bloed.
Iemand die hard traint en niet tegen vingertje wijzen kanZonder persoonlijk te worden kan ik me ook wel voorstellen wat voor type jij bent.
Wie ben je dan, WilliamSB? Een ex-powerlifter van de NPB of gewoon een anonieme roeptoeter? Waarom moeten we jouw mening over de sport en de bond zo serieus nemen? Ik zie in je postgeschiedenis alleen maar kuurlogs en kuurtopics, misschien ben je inderdaad gewoon een beetje gefrustreerd of zelf een keer geschorst geweest?
Hallo, jij voelt je blijkbaar aangesproken. Ik geef mijn mening en die is duidelijk, vervolgens springt de helft van de lezers in de aanvslsmodus en moet ik mezelf verdedigen.
Je HOEFT me niet te geloven knuppel maar ik begrijp wat ik zie.
"Die hele bond is een grote schijnvertoning, kijk hoeveel jongens er hier kuren en wedstrijden draaien. Er is geen lamp om tegen aan te lopen."
Onderbouw dit dan.
Welke jongens kuren hier en draaien wedstrijden in de dopinggecontroleerde bond?
Noem er eens 1.
Als je er 3 kan noemen ben je mijn held.
voel me nu best schuldigIk ben blij dat ik niet de enige ben die subjectief kan beoordelen.
Ik heb ooit een keer een whey shake gedronken en ook creatine geinjecteerdvoel me nu best schuldig
Ik weet 100% zeker dat ze gebruikt, feit is namelijk dat vrouwen GEEN tot WEINIG testosteron aanmaken waardoor spiergroei enorm moeilijk is, vooral in deze extreme vorm. Tenzij het exogeen toegediend is natuurlijk.
.....
http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_verification_in_sportsWhile it would seem a simple case of checking for XX vs. XY chromosomes to determine whether an athlete is a woman or a man, it is not that simple. Fetuses start out as undifferentiated, and the Y chromosome turns on a variety of hormones that differentiate the baby as a male. Sometimes this does not occur, and people with two X chromosomes can develop hormonally as a male, and people with an X and a Y can develop hormonally as a female
Subjectief beoordelen... gast als je wijs gaat doen, kies dan wel de juiste woorden.