AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

"Men and women produce exactly the same hormones, but in different amounts: as a rule, men produce 20 times more testosterone than women, while women produce more estrogen and progesterone"

En je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat ze clean is.

Ah, las ergens anders 1 a 2 mg tegenover 7 mg per dag.

Anyway, niet geen tot weinig, maar verl minder dan mannen.

Ik zeg niet dat ze clean is, ik zeg dat ze best clean zou kunnen zijn.

Ik ga mij hier verder niet persoonlijk over it laten, maar niet druk maken om vetpercentage? Je weet dat zij year-round een keiharde sixpack heeft?
Zo bedoelde ik het niet.
Omdat ze gewoon heel zwaar traint, niet omdat ze het grootste gedeelte van de tijd aan het cutten is zoals veel andere vrouwen. Dat staat groei nogal in de weg he.
Of moet ze veel moeite doen om binnen een bepaalde gewichtsklasse te blijven?

Zijn bewoording is misschien ietwat onzorgvuldig maar ga alsjeblieft niet het gebruik van AAS bij de desbetreffende personen proberen te maskeren. Sommige dingen staan als een paal boven water en dit is er een van. Zonder te juicen maak je het echt niet in de top van powerlifting.

Blijf dit tegen jezelf zeggen, in welke sport je ook actief bent, en dan zal het je inderdaad nooit lukken.

Maar goed, dit wordt een zinloze welles/nietes discussie, ik zal er nog eens aan denken hoe dit getouwtrek tot diep in de nacht door gaat terwijl ik mij nog eens omdraai in m'n bedje en met gepaste trots naar mn bescheiden prijzenkastje kijk, volgens het deskundige oordeel van anderen hier bijeengeraapt door vals te spelen.

Ah, las ergens anders 1 a 2 mg tegenover 7 mg per dag.

Anyway, niet geen tot weinig, maar verl minder dan mannen.

Ik zeg niet dat ze clean is, ik zeg dat ze best clean zou kunnen zijn.

No , just no. Je wil denken dat ze clean kan zijn , maar eigenlijk weet je evengoed dat een vrouw van nature er niet zo kan uitzien. Menig mannen op juice zien er nog niet zo uit.

Dat is toch precies wat ik zeg, dit zijn de juiste worden 'gast'.

Subjectief beoordelen is anders niet echt bepaald objectief.

Zo bedoelde ik het niet.
Omdat ze gewoon heel zwaar traint, niet omdat ze het grootste gedeelte van de tijd aan het cutten is zoals veel andere vrouwen. Dat staat groei nogal in de weg he.
Of moet ze veel moeite doen om binnen een bepaalde gewichtsklasse te blijven?

Dat weet ik niet, maar de voormalige -90kg klasse is nu -84kg dus ik veronderstel dat het wel enige moeite kost.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijf dit tegen jezelf zeggen, in welke sport je ook actief bent, en dan zal het je inderdaad nooit lukken.

Maar goed, dit wordt een zinloze welles/nietes discussie, ik zal er nog eens aan denken hoe dit getouwtrek tot diep in de nacht door gaat terwijl ik mij nog eens omdraai in m'n bedje en met gepaste trots naar mn bescheiden prijzenkastje kijk, volgens het deskundige oordeel van anderen hier bijeengeraapt door vals te spelen.

Doe je prijzenkast de groeten, ook ik heb wel wat beters te doen als mezelf keer op keer verantwoorden. Ik heb mijn mening gegeven en ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Ik reageer ook niet op pm's, zoek een leven.

"Men and women produce exactly the same hormones, but in different amounts: as a rule, men produce 20 times more testosterone than women, while women produce more estrogen and progesterone"

En je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat ze clean is.

In de regel ja....maar een powerlifster is dat een gemiddelde vrouw die aan de gemiddelde regel voldoet. Winnen is een genetisch voordeel hebben en dus niet genetisch gemiddeld zijn:)

Doe je prijzenkast de groeten, ook ik heb wel wat beters te doen als mezelf keer op keer verantwoorden. Ik heb mijn mening gegeven en ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Ik reageer ook niet op pm's, zoek een leven.

Maar hoe kan je denken dat een powerliftingbond vol met kuurders zit als je 2 bodybuilders op noemt?
Leg mij uit hoe die mening tot stand is gekomen, misschien leer ik nog wat van jouw sublieme redenatievermogen.

In de regel ja....maar een powerlifster is dat een gemiddelde vrouw die aan de gemiddelde regel voldoet. Winnen is een genetisch voordeel hebben en dus niet genetisch gemiddeld zijn:)

Dat had ik gepost als reply op de post van abfab die zei dat vrouwen 4 tot 5 keer minder testosteron hadden. Niet als 'bewijs' dat Ilja wel of niet clean is. (wat vrij obvious is dat ze dat niet is)

Jongen met jouw stats ben je ofwel een dikke hond of aan de juice, denk je nou echt dat BB en PL zoveel van elkaar verschilt?

Jongen met jouw stats ben je ofwel een dikke hond of aan de juice, denk je nou echt dat BB en PL zoveel van elkaar verschilt?

Dikke hond mag je zelf bepalen (zie youtube), maar aan de juice nee sorry. Zou me geld wel aan nuttigere dingen besteden.

alle topsporters zitten aan de juice behalve PL'ers :roflol:

• Like
Waarderingen: kix

BB en PL verschilt behoorlijk. Niet alleen in de manier van trainen, maar ook het type personen dat de sport beoefent.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 23:19 ----------

Dikke hond mag je zelf bepalen (zie youtube), maar aan de juice nee sorry. Zou me geld wel aan nuttigere dingen besteden.

Dikke hond ben je!!! :D

Niemand zit jou hier te beschuldigen. Gebruik is trouwens beter af te lezen van iemands fysieke look ipv zijn krachtstats . Kijk alleen al naar het feit dat veel naturals hier uit hetv PL hok stuk sterker zijn dan hun juicende broertjes. Vergelijk vb ook eens jouw eigen fysiek met die van Ielja.
Je behoort zelf al tot de Nederlandse PL top, en toch zou een niet-juicende vrouw er 2 maal zo buff uitzien, check alleen al haar kuiten, quads en overall beef op schouders en rug.
In veel gevallen moet je iemand het voordeel van de twijfel geven, maar laten we alsjeblieft niet in fabeltjes geloven he :D

Terug
Naar boven