AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

ik zat zo eens een docu te bekijken lang geleden waarin de redens van opname in ziekenhuizen aangetoond werden bij (verkeerd) gebruik van substanties (illegaal en legaal) en als ik me goed herinner waren er meer opnames elk jaar voor mensen met een overdosis vitamine c dan gelijk welke vorm van aas (zelfs alle aas opgeteld)

dit is alvast een interessante lijst van 'belangrijke' mensen die stierven door substantie misbruik
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug-related_deaths (sporters, acteurs, etc.)

zowiezo de oorlog op aas is puur voor de publieke opinie, niks meer, plus natuurlijk dat die boetes van ongeveer 2000€ lekker meegenomen zijn voor de politiekers die moeten aanduiden hoe 'succesvol' hun heksenjacht was

ik vraag me af soms wat de resultaten zouden zijn van een alcoholtest smiddags in het parlement, als ze over onze toekomst als burgers beslissen na uitgebreide diners (op onze kosten)

Iedere keer dat de dopingautoriteit haar bek opentrekt moet je eigenlijk refereren naar de wetenschappelijk onderbouwde gevolgen van alcoholgebruik ten opzichte van AAS. Kijken wat de reactie daarop is.

28lrhc7.jpg

Iedere keer dat de dopingautoriteit haar bek opentrekt moet je eigenlijk refereren naar de wetenschappelijk onderbouwde gevolgen van alcoholgebruik ten opzichte van AAS. Kijken wat de reactie daarop is.

28lrhc7.jpg

Nou ik vind wel dat paddo's omgeruild met de aas kan worden
Heb 2x eens die rotzooi gevreten chit hey heftige rotzooi
Heb ook altijd zo me twijfels bij zoon soort grafieken, hoe komen ze aan die info

Ik ken niet veel van AAS (ben geen gebruiker) maar wat zijn de gevolgen ervan? En wat zijn de psychische nevenwerkingen?

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
coke minder schadelijk als alcohol leeg me dat is ff uit

de grooste problemen bij aas zijn toch denk kans op onvruchtbaarheid (wat niet dodelijk is) en problemen met de hart

verder vind ik dit soort tabellen altijd natte vingerwerk

1 ding staat vast je word er niet gezonder van

coke minder schadelijk als alcohol leeg me dat is ff uit

de grooste problemen bij aas zijn toch denk kans op onvruchtbaarheid (wat niet dodelijk is) en problemen met de hart

verder vind ik dit soort tabellen altijd natte vingerwerk

1 ding staat vast je word er niet gezonder van
Waar is de onvruchtbaar gedeelte gekomen? Ik heb 0 keer gelezen dat iemand onvruchtbaar van AAS is geworden , al 10 pro's gezien die vanaf hun 18de juicen en zijn nu 30 en hebben 3 kinderen.

Jason Huh, evan, Branch etc

En tabak is het meest maatschappelijkste overlast :(

Haha no way dat ik dan meewerk..... Dan is het "Lets get it on"!!!!

• Topic Starter Topic Starter
ja top 10 pro's ja die hebben alle spullen het gaat hier om de gewoonen man;)

en was jij erbij toen ze zwanger waren gemaakt mischien kommen er paar wel uit buisje

ja top 10 pro's ja die hebben alle spullen het gaat hier om de gewoonen man;)

en was jij erbij toen ze zwanger waren gemaakt mischien kommen er paar wel uit buisje

ken wel meerdere oud-wedstrijd jongens (geen pro's uit USA!) die aardig wat gebruikt hebben, maar gewoon kids hebben hoor,..

Ben benieuwd,... probleemcijfer, laat staan sterfte cijfer is nihil tov alcohol e.d.
Laat ze dat eerst maar eens goed aan gaan pakken dan als het ze daadwerkelijk te doen is om "onze gezondheid" ;)

Nou ik vind wel dat paddo's omgeruild met de aas kan worden
Heb 2x eens die rotzooi gevreten chit hey heftige rotzooi
Heb ook altijd zo me twijfels bij zoon soort grafieken, hoe komen ze aan die info

Idd heb ook zo mijn twijfels, LSD bvb kan je geen overdosis nemen, bij overdosisen heb je kans dat je "erin" blijft en je hele leven tript, maar dood ga je er niet van..

Tenzij ze dan zelfmoord onder lsd bedoelen, maarja zoals je zegt die info kan nooit accuraat zijn..

CAPELLE AAN DEN IJSSE -
Minstens 160.000 bezoekers van fitnesscentra gebruiken doping. Het gaat om mensen die met stimulerende middelen als testosteron en groeihormonen extreem snel willen afvallen, herstellen, conditie verbeteren of spiermassa kweken. De antidopingautoriteit staat machteloos

Dat zegt Herman Ram, directeur van de Nederlandse Dopingautoriteit. „We gaan ervan uit dat op dit moment acht procent van de twee miljoen frequente bezoekers van fitnesscentra zichzelf doping toedienen. Tussen de 40.000 en 50.000 van die leden gebruiken zelfs zware stimulerende middelen zoals anabole steroïden”, zegt Ram. Dopinggebruik door de ’gewone man’ moet volgens hem tot in de kiem worden gesmoord.
De situatie noemt Ram uiterst zorgelijk. Er zijn geen (rechts)middelen om deze vorm van doping keihard aan te pakken

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21264821/__Zorg_om_doping_bij__gewone_man___.html

Dus de gewone man mag het niet, en (topsporter) wel ?

Waar is de onvruchtbaar gedeelte gekomen? Ik heb 0 keer gelezen dat iemand onvruchtbaar van AAS is geworden , al 10 pro's gezien die vanaf hun 18de juicen en zijn nu 30 en hebben 3 kinderen.

Jason Huh, evan, Branch etc

Klopt, is al meermaals hier langsgekomen en op US boards, kwantiteit neemt af niet kwaliteit..

Alleen bij hcg heb ik gelezen dat de kwaliteit wel afneemt, zag foto's van een spermacel, en hcg gebruikers waar de spermacel 2 staarten, 2 koppen, staartje die niet lang genoeg is, etc..

Komt erop neer grootte kans op handicapt kindje..

Klopt, is al meermaals hier langsgekomen en op US boards, kwantiteit neemt af niet kwaliteit..

Alleen bij hcg heb ik gelezen dat de kwaliteit wel afneemt, zag foto's van een spermacel, en hcg gebruikers waar de spermacel 2 staarten, 2 koppen, staartje die niet lang genoeg is, etc..

Komt erop neer grootte kans op handicapt kindje..
Wat bedoel je exact met hcg gebruikers? Mensen die het lang of hoog gedoseerd hebben gebruikt? Hier heb ik niet echt wat aan :p

Wat bedoel je exact met hcg gebruikers? Mensen die het lang of hoog gedoseerd hebben gebruikt? Hier heb ik niet echt wat aan :p

Ik veronderstel dat je hcg gebruikt om je ballen terug op grootte te brengen(blast dosis), denk dat dat ergens wel klopt want als je je ballen vergroot kunstmatig, kan ik moeilijk geloven dat dat goed is voor je sperma kwaliteit..

Ik weet nie de wetenschappelijke inhoud erachter, was een artikel over hoe hcg je spermakwaliteit kan slechter maken.

Heb alleen maar de foto's van die zaadcellen onthouden eerlijk gezegd, en die zagen er niet goed uit in vergelijking met een normale zaadcel..
Heb nog geen kinderwens daarmee dat het me niet zo intresseerde dat artikel..

Edit: heb het artikel proberen op te zoeken, maar vindt het niet meer, wel heb ik de foto gevonden die ze bij het artikel geplakt hebben, als dat wat betekent voor je..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven