Fitness Seller

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

Er zal een reden zijn dat er geen juridische middelen zijn om het aan te pakken. Behalve de dopingautoriteit is er waarschijnlijk niemand die zich druk maakt hierom.
Dit, niet te druk maken, de wet verander je niet zomaar :roflol:

Amen!

Je moest hun gezichten eens zien! 1tje is er een lange tijd door gestopt met Bb overigens, vond het een beetje zielig voor hem, maar na een hart onder de riem, heb die gozer (jeff willet?) getoond die natural bleek te zijn, hij had direct de moed terug..

Natural?

Curl_Bar_7-17.jpg

Jeff_Shrug.jpg

Inderdaad, dat Jeff Willet beweert dat ie naturel is, betekent niet dat dat echt zo is. Jay Cutler zegt het ook overigens... :)

Jeff Willet is overigens ook nog eens 'n IFBB pro.

zolang het maar geen creatine KUUR is, is het ok :P

AAS, is niet goed voor je.. net als zakje chips, macdonalds, alcohool en soft drug (wiet).. maar zoals Big T al zegt, zijn deze producten makkelijker te verkrijgen en hebben meer schade (percentueel gezien ook) dan AAS.

Dit is misschien de zoveelste keer dat ik dit ga zeggen, maar de anti dopings organisaties en die pussys in belgie, die de wetten verzinnen, zijn gewoon bang voor de BB'ers... er is indeze opzichte ook niet eens een onderscheid bij hun tussen een natural of een juicer.. want ze weten niet eens waar ze het over hebben als het gaat om gebruiken en bodybuilden, laatstaan de wetten hier goed op aan te passen. De mensen die achter de razzia's zitten en de mensen die alsmaar de discusie aan willen gaan over anabolen zijn:
1- zelf nieuwsgieirig naar AAS
2- hebben zelf de ballen niet om te trainen
3- zijn evolutionair gezien de zwakkere die geen gewicht omhoog kunnen krijgen
4- hebben de discipline niet om op wat voor manier dan ook een gezonde levenstijl aan te houden laatstaan te bodybuilden (al dan niet juicend)
5- zijn bang dat een BB op Test effe flink de beest in de dierentuin van hun vrouwtjes gaat uithangen en alles flink onderspuit...

als conclusie wil ik zeggen dat iedereen die zo fel tegen AAS is, bang is voor de alpha heid van BB'ers (al dan niet natural) en geen ene ruk weet van AAS

dit alles mag je onder MENING zetten ;)

zolang het maar geen creatine KUUR is, is het ok :P

AAS, is niet goed voor je.. net als zakje chips, macdonalds, alcohool en soft drug (wiet).. maar zoals Big T al zegt, zijn deze producten makkelijker te verkrijgen en hebben meer schade (percentueel gezien ook) dan AAS.

Dit is misschien de zoveelste keer dat ik dit ga zeggen, maar de anti dopings organisaties en die pussys in belgie, die de wetten verzinnen, zijn gewoon bang voor de BB'ers... er is indeze opzichte ook niet eens een onderscheid bij hun tussen een natural of een juicer.. want ze weten niet eens waar ze het over hebben als het gaat om gebruiken en bodybuilden, laatstaan de wetten hier goed op aan te passen. De mensen die achter de razzia's zitten en de mensen die alsmaar de discusie aan willen gaan over anabolen zijn:
1- zelf nieuwsgieirig naar AAS
2- hebben zelf de ballen niet om te trainen
3- zijn evolutionair gezien de zwakkere die geen gewicht omhoog kunnen krijgen
4- hebben de discipline niet om op wat voor manier dan ook een gezonde levenstijl aan te houden laatstaan te bodybuilden (al dan niet juicend)
5- zijn bang dat een BB op Test effe flink de beest in de dierentuin van hun vrouwtjes gaat uithangen en alles flink onderspuit...

als conclusie wil ik zeggen dat iedereen die zo fel tegen AAS is, bang is voor de alpha heid van BB'ers (al dan niet natural) en geen ene ruk weet van AAS

dit alles mag je onder MENING zetten ;)

Jij moet echt vaker naar buiten ofzo. Tenenkrommend dit.

Stel doping zou legaal worden. Het ligt bij de apotheek in de schappen. Nee, het ligt zelfs bij de supermarkt in de schappen naast de hoestdrank (wat in vs al weer een populaire drug aan het worden is). Wat zullen de gevolgen hier van zijn?
Moet iedereen zo maar aas kunnen kopen en een spuit erin kunnen zetten terwijl ze er verder helemaal geen verstand van hebben? Kan dit kwaad?

Stel doping zou legaal worden. Het ligt bij de apotheek in de schappen. Nee, het ligt zelfs bij de supermarkt in de schappen naast de hoestdrank (wat in vs al weer een populaire drug aan het worden is). Wat zullen de gevolgen hier van zijn?
Moet iedereen zo maar aas kunnen kopen en een spuit erin kunnen zetten terwijl ze er verder helemaal geen verstand van hebben? Kan dit kwaad?

Dat is een retorische vraag, tuurlijk kan dat kwaad. In vergelijking met vroeger is het aantal niet-professionele gebruikers zo groot geworden dat het wachten is op gezeik.
Niet door AS, maar omdat diezelfde jonge honden zichzelf ook nog fluitend volpompen met andere verboden middelen die een behoorlijk vervelend effect kunnen hebben. Ik ken namelijk geen trainer die het bijvoorbeeld een tof idee vind om naast een kuur X te slikken of coke te snuiven.
Het goed gebruik van AS is een wetenschap op zich, wat absoluut veilig kan zijn mits dit goed gecontroleerd wordt en met enig verstand wordt gebruikt. Hell, de hele sportwereld draait erop.
Probleem is alleen dat er bij pro's kennis in huis is en bij de thuis-doehetzelvert niet.
Als je het dan toch doet, doe het dan goed en steek ook wat centen in begeleiding.

Om bij de pro's te horen, moet je je ook als zodanig gedragen.

Ik had hem nog niet opgezocht, hij speelde mee in een docu over een man die mee woudoen aan een wedstrijd en jeff willet begeleide hem.

Hij SCHREEUWDE dat hij natural was en kon bewijzen tonen dat hij meerdere keer per jaar gecontroleerd werd, het klonk gemeend, maar nu ik foto's google is het wel overduidelijk ja..

---------- Post added 5 February 2013 at 23:48 ----------

Even voor de goede orde: je valt nu mensen aan omdat ze AAS gebruiken maar gebruikt zelf wel HGH en beweert naturel te zijn.

Correct?

Nee je ziet het verkeerd, ik wou mijn maten duidelijk maken dat je ook groot zonder anabolen kon worden..

En ik poste in een hgh topic omdat ik het ergens te koop zag op een site, daarom gebruik ik dat niet, en uit welke zin uit een ander topic kan je afleiden dat ik natural beweer te zijn?

Ik ben altijd eerlijk over mijn stats en gebruik geweest, lees mijn vorige posts maar eens!

Dat is een retorische vraag, tuurlijk kan dat kwaad. In vergelijking met vroeger is het aantal niet-professionele gebruikers zo groot geworden dat het wachten is op gezeik.
Niet door AS, maar omdat diezelfde jonge honden zichzelf ook nog fluitend volpompen met andere verboden middelen die een behoorlijk vervelend effect kunnen hebben. Ik ken namelijk geen trainer die het bijvoorbeeld een tof idee vind om naast een kuur X te slikken of coke te snuiven.
Het goed gebruik van AS is een wetenschap op zich, wat absoluut veilig kan zijn mits dit goed gecontroleerd wordt en met enig verstand wordt gebruikt. Hell, de hele sportwereld draait erop.
Probleem is alleen dat er bij pro's kennis in huis is en bij de thuis-doehetzelvert niet.
Als je het dan toch doet, doe het dan goed en steek ook wat centen in begeleiding.

Om bij de pro's te horen, moet je je ook als zodanig gedragen.

heb nergens iets gezegd wat ''tenen krommend'' kan zijn. Wat jij zegt is niets meer of minder als wat ik zeg, alleen ik wijs gewoon naar het feit dat de gebruiker (al dan niet pro) gewoon hard aangepakt wordt om niks. Het gebruik van AAS kan zeker schadelijk zijn mits je niet gaat bezwijken onder de drang naar meer, en dat er goed nagedacht moet worden over wat je gebruikt, waarom je het gebruikt en hoe je je kuur tot een goed einde brengt... Wat zou jij zeggen tegen een paar mannen die naar binnen komen en jou dwingen in een potje te plassen? ook al doe je het, het gaat om het feit dat je schuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Ik vindt dat niet bepaald een democratie en een manier van handhaven. En jah ik blijf bij mijn punt dat het allemaal stelletje pussys zijn die bij een potje eiwitten shake al scheef gaan kijken ;)

Iemand die pua-terminologie gebruikt om zijn standpunt kracht bij te zetten heeft in mijn optiek bij voorbaat al verloren.
Daarbij moet je de niet de illusie hebben dat je in een democratie leeft, want dat is strikt genomen niet het geval. Dat geeft al aan dat je geen flauw benul hebt hoe politiek werkt, laat staan wat de belangen in deze zijn.

Ok mevrouw alles kenner. jij hebt volkomen gelijk. ook natuurlijk dat wij strikt genomen niet in een democratie leven. als je alles maar strikt neemt.. ook natuurlijk dat je pro moet zijn om AAS te gebruiken. en pro's mogen natuurlijk legaal AAS gebruiken. Weet zelf niet wat een verloren zaak is iemand die ''pua-terminologie'' gebruikt of iemand die hele tekst langsgaat om een woordt te vinden en daarop een mooi mening over te geven. discusie gaat er om dat wie van ons ook gelijk heeft, wat er gebeurt in belgie en nu in de opening van de topic, niet kan. En als jij hier jou mening over wilt houden ipv de discusie ombuigen naar wat wel en wat niet democratie is dan ben ik je dankbaar.

Waarom mogen vrouwen sterioden (pil) gebruiken om niet zwanger te worden en een man geen testosteron om gespierder te worden?
Zei een vrouw nog laatst ''gebruikt die anabolen voor een beetje spier'' en dan begin ik over de pil en zwanger raken etc en dan werd ze boos ****ing lelijke draak dat het ook is

Niet zwanger worden doe je niet om cosmetische redenen he.

Verder natuurlijk terechte vergelijking. :facepalm:
Mag toch hopen dat je tijdens je opleiding leert wat steroiden zijn.

Er zijn niet genoeg palmen voor alle faces.

Waarom mogen vrouwen sterioden (pil) gebruiken om niet zwanger te worden en een man geen testosteron om gespierder te worden?
Zei een vrouw nog laatst ''gebruikt die anabolen voor een beetje spier'' en dan begin ik over de pil en zwanger raken etc en dan werd ze boos ****ing lelijke draak dat het ook is
Jij mag ook een paar stootdosissen van een GnRH analoog toegediend krijgen om onvruchtbaar te worden hoor, om een iets trefferendere analogie te maken wat betreft anticonceptie.

Niet zwanger worden doe je niet om cosmetische redenen he.

Verder natuurlijk terechte vergelijking. :facepalm:
Mag toch hopen dat je tijdens je opleiding leert wat steroiden zijn.
Sterioden zijn gewoon hormonen . pil geeft ook 20 procent meer kans op borstkanker en nog meer dingen maja ban AAS maar

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 20:00 ----------

Jij mag ook een paar stootdosissen van een GnRH analoog toegediend krijgen om onvruchtbaar te worden hoor, om een iets trefferendere analogie te maken wat betreft anticonceptie.
Nee ik bedoelde dat men hormonen gebruikt om niet zwanger te worden maar als een man hormonen wilt gebruiken om gespierder te worden dan is het gelijk fout en ben je een mietje omdat je niet zonder kunt.

Er is nogal 'n verschil wat betreft iets gebruiken voor anticonceptie of voor cosmetische redenen. Jij mag ook de pil slikken hoor, denk dat als je er redelijk wat voor 'n lange periode van neemt na 'n tijdje ook vrij onvruchtbaar wordt. :)

Terug
Naar boven