AndroidHealthClinic

Zorg om doping bij ’gewone man’ nu ook in nl

ik word hier zwaar agressief van.
de eerste die aan mij vraagt om in een potje te pisse
stomp ik op ze neus mafketels vieze hypocriete.

Ook prachtig hoe dit ook naar de buiten wereld wordt gebracht he. Van de tien keer dat het een keer fout gaat wordt alleen die ene keer genoemd. Dat dit maar niet in Nederland gebeurt die onzin.

Vergeet niet dat alcohol tov van AAS veel vaker gebruikt wordt! Statistische blundertje die men snel maakt.

Denk dat ze dat ook meerekenen.. zoveel % van de gebruikers van alcohol en zoveel van de gebruikers van aas. Dus niet gewoon van de gehele populatie

---------- Post added 2 February 2013 at 19:09 ----------

Nou ik vind wel dat paddo's omgeruild met de aas kan worden
Heb 2x eens die rotzooi gevreten chit hey heftige rotzooi
Heb ook altijd zo me twijfels bij zoon soort grafieken, hoe komen ze aan die info

Dit. En wat betekenen de 1, 2, 3, 4?

coke minder schadelijk als alcohol leeg me dat is ff uit

de grooste problemen bij aas zijn toch denk kans op onvruchtbaarheid (wat niet dodelijk is) en problemen met de hart

verder vind ik dit soort tabellen altijd natte vingerwerk

1 ding staat vast je word er niet gezonder van

Waar wordt je dan wel gezonder van? niks eten en drinken.

Weer zo'n figuur die wilt bepalen welke stofjes mensen in hun eigen lichaam willen stoppen.

Nicotine, alcohol, junkfood, allemaal vrij te koop maar samen verantwoordelijk voor het grootste aantal doden en zieken in het Westen. Maar dit stofje dat je spieren wat sneller laat groeien dat gaan we eens verbieden. Ook al is al uit onderzoek gebleken dat er bijna geen dodelijke slachtoffers zijn, en gevaarlijke bijwerkingen zeer beperkt zijn bij verantwoord gebruik.

Uitspraken als die van Ram zijn veel zorgelijker. Het type dat de vrijheid van anderen denkt te mogen aantasten en wilt bepalen wat een ander met zijn of haar lichaam doet. DAT is zorgelijk.

Klootzakken als Herman Ram moet je gewoon geen macht geven. De beste plaats voor zo iemand is een lage ambtenaarsfunctie waar ze relatief weinig schade kunnen aanrichten.

Big T, stap aub in de politiek & verdedig de rechten van ons gewone mensen/sporters.
Je weet het altijd zo goed te verwoorden, klaar en duidelijk.
Mijn stem heb je.

Ook prachtig hoe dit ook naar de buiten wereld wordt gebracht he. Van de tien keer dat het een keer fout gaat wordt alleen die ene keer genoemd. Dat dit maar niet in Nederland gebeurt die onzin.

Nou ergens vindt ik het wel goed dat die "ene" keer naar buiten komt, dit gebeurt in mijn uitgaansbeurt ook af en toe eens, nouja meer dan af en toe, en in 70% van de gevallen komen ze er vanaf, vindt dat die mensen wel eens mogen beseffen dat we dit soort laffe toestanden niet accepteren, en dat de kans erin zit gefilmd worden en mogelijk bestraft..

Vindt overigens da ze bij het gerecht dit geval mogen gebruiken als voorbeeld voor anderen, zwaar straffen, laat ze in het gevang agressief wezen met hun whey shakies, daar zullen de rijkeluis kindjes natuurlijk braaf zijn en wenen om mama, het zien er echt zo'n gastjes uit..

In het gevang lachen ze met zo'n lafaardjes..

train gewoon thuis nergens last van

Zelfs als je daar rekening mee houdt dan kom je tot dezelfde verhoudingen in schadelijkheid.

Ik denk dat het dan nog steeds minder is bij AAS.
Kijk naar een gemiddelde stapavond in de vooral grotere steden, vechtpartijen, vandalisme, coma-zuipen etc. etc.
Zal met de carnaval volgende week nog is het dubbele worden.

Wat voor kosten maakt een AAS gebruiker?
Sprak vorige week mijn huisarts erover. Ik vroeg me af hoeveel AAS gebruikers hij had, en hij zei behoorlijk veel, kuren is heel populair geworden.
Daarna vroeg ik of die mensen klachten hadden door AAS gebruik.
De huisarts zei: eigenlijk niets serieus, heb er wel een paar die willen stoppen met kuren, en mijn hulp daarvoor willen (ik denk bloedonderzoek oid).

Laatst bewerkt:
Er zal een reden zijn dat er geen juridische middelen zijn om het aan te pakken. Behalve de dopingautoriteit is er waarschijnlijk niemand die zich druk maakt hierom.

Ik denk dat het dan nog steeds minder is bij AAS.
Kijk naar een gemiddelde stapavond in de vooral grotere steden, vechtpartijen, vandalisme, coma-zuipen etc. etc.
Zal met de carnaval volgende week nog is het dubbele worden.

Wat voor kosten maakt een AAS gebruiker?
Sprak vorige week mijn huisarts erover. Ik vroeg me af hoeveel AAS gebruikers hij had, en hij zei behoorlijk veel, kuren is heel populair geworden.
Daarna vroeg ik of die mensen klachten hadden door AAS gebruik.
De huisarts zei: eigenlijk niets serieus, heb er wel een paar die willen stoppen met kuren, en mijn hulp daarvoor willen (ik denk bloedonderzoek oid).
Mijn huisarts zei ook dat die regelmatig juicers bij hem komen en de enige last wat ze hadden was dus acne en moodswings. Maar huisartsen zeggen toch allemaal dat je er niet aan moet beginnen, mijne controleert mijn bloed en doet verder niet moeilijk erover.

Mijn huisarts zei ook dat die regelmatig juicers bij hem komen en de enige last wat ze hadden was dus acne en moodswings. Maar huisartsen zeggen toch allemaal dat je er niet aan moet beginnen, mijne controleert mijn bloed en doet verder niet moeilijk erover.

Precies. Hij zei wel dat hij het me niet aanraad om er mee te beginnen, maar dat zijn ze verplicht te doen natuurlijk.

Er zal een reden zijn dat er geen juridische middelen zijn om het aan te pakken. Behalve de dopingautoriteit is er waarschijnlijk niemand die zich druk maakt hierom.

De reden waarom is omdat AAS onder de geneesmiddelenwet valt. Er is al regelgeving omtrent het gebruik ervan. Wat Ram graag zou zien is dat AAS onder de opiumwet o.i.d. zou vallen zodat je met alle legale middelen een razzia op bodybuilders kunt beginnen.

De reden waarom is omdat AAS onder de geneesmiddelenwet valt. Er is al regelgeving omtrent het gebruik ervan. Wat Ram graag zou zien is dat AAS onder de opiumwet o.i.d. zou vallen zodat je met alle legale middelen een razzia op bodybuilders kunt beginnen.

Ik weet niet zoveel over de wetten, maar horen anabolen ook niet in de categorie "hard-drugs" voor de wet?

Ik weet niet zoveel over de wetten, maar horen anabolen ook niet in de categorie "hard-drugs" voor de wet?

Nee, voor de wet zijn het puur geneesmiddelen. Het verhandelen en produceren van AAS wordt overigens wel hard bestraft maar ik weet niet of deze praktijken ook een link hebben met het illegaal produceren van andere geneesmiddelen. (Ik heb het overigens over NL)

Nee, het zijn medicijnen op recept en dus niet zoals de meeste harddrugs verboden stoffen om te verhandelen of in bezit te hebben. De illegale handel is verboden door andere wetten, o.a. de wet op de economische delicten en regels en wetten voor verstrekken medicijnen.

in tabel staat coke gezonder dan alcohol zo komt het erop neer.. pff

Onlangs zoveel dopingsgebruikers in de media ivm wielrennen,

zodra er gestemd gaat worden over nieuwe wetten/maatregelen om doping/aas tegen te gaan,

zal zeer waarschijnlijk de meerderheid met zekerheid er voor stemmen om het tegen te gaan.

Door de onwetendheid, naiviteit, al die kabinetsleden zullen zeggen "JA INDERDAAD, HET IS TOCH TE SCHANDALIG VOOR WOORDEN, DIE VALSSPELERS MET HUN DOPING"

Wat zij niet weten is dat bij de amateurs iedereen al zwaar aan de doping zit, richting de top zit iedereen sowieso al aan de doping, maar zij denken dat Lance bijvoorbeeld zwaar heeft gedoped maar numero 2 clean was hahahahhahahah.... Sorry mensen... iedereen daar zit aan de doping.. en de beste is dan gewoon de beste... mensen willen prestaties zien, en recreatieve gebruikers in AAS willen hun droomfysiek hiermee bereiken,

en als je aan mij vraagt kan dit op een verantwoordelijke en tamelijk veilige manier.

Maar ik denk dat we ons toch voorzichtig kunnen voorbereiden op de belgische praktijken.

Onlangs zoveel dopingsgebruikers in de media ivm wielrennen,

zodra er gestemd gaat worden over nieuwe wetten/maatregelen om doping/aas tegen te gaan,

zal zeer waarschijnlijk de meerderheid met zekerheid er voor stemmen om het tegen te gaan.

Door de onwetendheid, naiviteit, al die kabinetsleden zullen zeggen "JA INDERDAAD, HET IS TOCH TE SCHANDALIG VOOR WOORDEN, DIE VALSSPELERS MET HUN DOPING"

Wat zij niet weten is dat bij de amateurs iedereen al zwaar aan de doping zit, richting de top zit iedereen sowieso al aan de doping, maar zij denken dat Lance bijvoorbeeld zwaar heeft gedoped maar numero 2 clean was hahahahhahahah.... Sorry mensen... iedereen daar zit aan de doping.. en de beste is dan gewoon de beste... mensen willen prestaties zien, en recreatieve gebruikers in AAS willen hun droomfysiek hiermee bereiken,

en als je aan mij vraagt kan dit op een verantwoordelijke en tamelijk veilige manier.

Maar ik denk dat we ons toch voorzichtig kunnen voorbereiden op de belgische praktijken.

Amen!

Soms vraag ik me af hoe mensen zo naief kunnen zijn, het moet echt een saai bestaan zijn om jezelf dingen wijs te maken als het tegendeel OVERDUIDELIJK is..

Zie dit overigens zeer veel in mijn vriendenkring, heb zelfs vrienden die er overtuigd van waren dat arnold geen steroiden gebruikt, UREN hoorde ik ze disscusieren tot ik het te zielig voor woorden vond, heb mijn gsm genomen en op youtube de scene waarin arnold toegeeft anabolen te gebruiken..

Je moest hun gezichten eens zien! 1tje is er een lange tijd door gestopt met Bb overigens, vond het een beetje zielig voor hem, maar na een hart onder de riem, heb die gozer (jeff willet?) getoond die natural bleek te zijn, hij had direct de moed terug..

Heb hem uitgelegd je kan echt wel groot worden zonder anabolen, het vergt gewoon een pak meer tijd en toewijding, maar het respect van mij is des te groter als je natuurlijk e goed fysiek verkregen hebt, props to sommige mensen!

Leven is dodelijk.

Heb hem uitgelegd je kan echt wel groot worden zonder anabolen, het vergt gewoon een pak meer tijd en toewijding, maar het respect van mij is des te groter als je natuurlijk e goed fysiek verkregen hebt, props to sommige mensen!

Even voor de goede orde: je valt nu mensen aan omdat ze AAS gebruiken maar gebruikt zelf wel HGH en beweert naturel te zijn.

Correct?

Terug
Naar boven