Fitness Seller

zou jij hiervoor van werkgever veranderen

• Topic Starter Topic Starter
Als dingen je dwars gaan zitten kom je na een tijdje gewoon in een negatieve spiraal. Je wilt niet met een kutgevoel naar je werk moeten, zeker niet met de wetenschap dat je een alternatief in handen had. 2,5 uur per dag jezelf opvreten omdat je in wezen onbetaald werkt gaat je opbreken man.

heb je wel gelijk in ,

ben trouwens ook nog nooit ziek geweest of te laat geweest en neem behalve de bouwvak ook nooit vrij
dat is natuurlijk ook wel wat extra's waard,want deze branche zit vol met debielen,junkies en zwakbegaafden

Voor 10k per jaar? Is dit nog een vraag?

Denk aan je eigen man... dat is hoe de wereld momenteel werkt als werkmens ben je meestal toch maar een nummertje..

Ik zou de gok wagen. We werken toch voornamelijk voor het geld. Leuke collega's heb je overal.

heb je wel gelijk in ,

ben trouwens ook nog nooit ziek geweest of te laat geweest en neem behalve de bouwvak ook nooit vrij
dat is natuurlijk ook wel wat extra's waard,want deze branche zit vol met debielen,junkies en zwakbegaafden
Ja, ik zat er ook in :p

• Topic Starter Topic Starter
ik heb zojuist vernomen dat mijn huidige werkgever een recruitment stop heeft aangevraagd via de netbeheerder van zijn personeel naar deze concurrent die met dikke salarissen strooit,dat kan toch nooit rechtsgeldig zijn,ik ben geen slaaf

Laatst bewerkt:
Make money .... take money zegt ie ...
Het is dat we je kennen :D

Een belangrijke vraag is ook wat je nu netto verdient, is dat bijv €2,5 k of €5k?

wegens grote tekorten aan vakbekwaam personeel in mijn branche zijn de salarissen bij de concurrentie sterk verhoogd,
in mijn geval kan ik ruim 800,00 netto meer per 4 weken +een beetje zwart als bonus plus reiskosten (wat ik nu niet krijg) verdienen dan bij mijn huidige werkgever,
echter ik heb het wel naar mijn zin bij mijn huidige werkgever ,ze laten mij met rust ,krijg respect enz
wat zouden jullie doen, schijt aan (valse sentimenten) en voor het geld gaan of trouw blijven en minder salaris accepteren
Stel dat je het daar niet naar je zin hebt, en kutcollegas vallen je telkens lastig met mongolengelul en je krijgt geen respect. En je moet het daar 25 jaar uitzingen. is het dat dat geld waard?

Elke dag 2.5 uur reistijd? Zonder dat het vergoed word? Dat je er überhaupt ging werken.. dat is per week 12.5 uur extra tijd wat je hebt dalijk, gelijk overstappen zeg ik. 800 netto verhoging is natuurlijk ook topppp

Wegwezen zoals je nog nooit bent weggewezen 👌

Een belangrijke vraag is ook wat je nu netto verdient, is dat bijv €2,5 k of €5k?
Dit en eventuele gevolgen voor fiscus en toeslagen wel meenemen in de vergelijking.

Er zijn situaties waar 1 euro extra je netto heel veel geld kost (wegvallen toeslagen en kortingen).

Terug
Naar boven