AndroidHealthClinic

Vietje Log

Bezoekers in dit topic

vietje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
243
Waardering
5
Na een half jaar getraind te hebben besloot ik toch ff om een logje te maken. Heb wel zitten klooien met allerlei goede schema ' maar vond het na een tijdje niet fijn voelen. Dus besloot ik niet Rippetoe te doen zoals de meeste. Maar toch nu gaan voor Stronglifts 5x5. Ik heb al vaak gesquat gedeadlift, ect. Dus verwacht ik nu ook niet dat ik veel vooruit zal gaan. Maar ik hoop in ieder geval wel wat.

wat informatie
Leefdtijd: 16
Lengte: 1,69-1,70
Gewicht op dit moment: 63kg (55)
BW: weet ik niet precies. maar denk opzich wel laag. Want ik begon dun en ben nog dun haha.

Workout A
Squat 5x5
Bench 5x5
BOR 5x5
dips 3xfail

Workout B
Squat 5x5
Military Press 5x5
Deadlift 1x5
Chin ups 3x fail
 
ik heb een week hiervoor even 10/5 kg gedeload als rust. dus vanuit die deload ga ik verder dus nog niet mijn max.
en hier zijn de trainingen van maandag en Woensdag.

A

Squat: 5x5x62,5
Bench press: 5x5x57.5
Bor: 5x5x40kg ( vrij weinig want ik wil het nog niet overhaasten aangezien ik hiervoor meestal t-bar row deed)

Dips ( geen bench dips): 1x8 bw+ 10kg , 1x6 Bw+ 10kg , 1x6 bw+ 10kg. Mensen zaten naar mij te kijken want ik pakte gewoon me tas. En deed er gewichten in. Ze dachten dat ik ging stelen ofso.


Training van woensdag

B

Squat: 5x5x65 (+2.5)
Military press: 5x5x32.5 ( deze gaat vrij moeilijk omhoog. maar ik denk dat dat normaal is)
Deadlift: 1x5x90kg. (Ik had vrij veel energie over dus ik dacht ff hard knallen op deadlift)
Chin-up: 1x6 bw+ 10, 1x6 bw+ 5, 1x8 bw

Training ging op zich wel goed. Vrijdag geen training aangezien ze in vakantie weken alleen sochtends open zijn en ik in de ochtend mijn schoolboeken moet ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Succes met je log :thumb:
 
veel succes !
 
ik had veel motivatie dus besloot ik togh om 9 uur in de ochtend te trainen. En daarna gelijk me boeken op te halen.


A
squat 5x5x67.5kg (+2.5kg))
Bench press 5x5x60kh (+2.5kg) < ging vrij moeilijk ik had gladde handen dus had moeite met grip
Bor: 5x5x42.5kg (+2.5kg)
dips 1x8 bw+ 10 , 1x8 bw+ 10 , 1x6 bw+ 10
 
Mooie training.
 
mooi bezig!
 
Zeker sterke dips, ey man is viet je achternaam?
 
zeer sterke training & succes met je log :D
 
uhm nee, viet is me afkomst.

en bedankt voor de comments :)
 
Laatst bewerkt:
training B

squat 5x5x70kg (+2.5kg)
Militairy press 5x5x35kg (+2.5kg)
Deadlift 1x5x95kg(+5kg) (PR)

Chin up 1x6 bw+ 5, 1x8 bw, 1x6 bw ( ik was hier helemaal uitgeput door deadliften.)

opzich goede training ik denk dat ik de volgende training ff geen gewichten om hoog doe bij training B
 
training A

Squat: 3x5x72,5kg (+2.5) (pr) Ik had nog spierpijn aan me benen dus dacht ik 1, doe minder sets en verhoog of twee houd het gewicht op zelfde stand. Het werd dus 1

Benchpress: 5x5x62.5 (+2,5) (pr)

Bor: 5x5x45kg (+2.5) (pr) ik had eigenlijk nog een extra set met 2 herhaling omdat iemand me aan het lachen maakte en ik niet genoeg krachten meer had -_-

Dips: 3x8xbw+ 11.25 (+1,25) (pr)


Zeer goede training ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo makkelijk vandaag ging want vorige week ging het behoorlijk moeilijk.
 
squat 5x5x72.5
Militairy press 5x5x35
deadlift 1x5x100 (+5)

wat chins maar was uitgeput

3x6 bw

op zich wel goede training ik verhoogte die andere niet omdat ik die 100 wou halen en het was me gelukt. ;)
 
mooie training viet!
 
squat 5x5x75 (+2.5) (pr)
Benchpress 5x5x65 (+2.5) (pr)
Bor 5x5x47,2 (+2.5) (pr)

Dips 3x8x bw + 11,25



Ik kwam in tijd nood omdat paar van die meiden hele tijd tegen me zat te praten -_- en kon dus niet echt geconcentreert trainen. ik had nog 10 minuten en moest nog dips en bor doen. Dus deed ik die zonder rust. Opeens voelde ik het dus in me onderrug. aangezien het helemaal vermoeid was. Maarja prs zijn goed.
 
Haha mensen die praatjes maken zuigt inderdaad
 
Heb besloten deze training door te schuiven naar morgen. Ik weet neit of het een goed idee is , dus wil ik graag jullie mening, Heb namelijk nog spierpijn van mijn vorige training. bijvorobeeld als ik me borst of rug aan span, en dan voel ik nog spier pijn, en als ik zak voel ik ook nog spierpijn in me benen, Dus neem ik aan dat ik nog niet helemaal hersteld ben. Dus verschuid ik me training naar donderdag en zaterdag ochtend.
 
Back
Naar boven