Fitness Seller

Arnold versus Mister10

Bezoekers in dit topic

Waarom zet je er dan in vredesnaam MIJN voedingsschema bij?!
Zet er dan bij: Een volledig verzonnen en door niemand gebruikt voedingsschema waarvan het niet eens duidelijk is of de opsteller hiervan daadwerkelijk profijt heeft gehad.

En dan ben ik ook nog wel eens benieuwd waarom het volgens jou dan zo goed doordacht is. En nu niet gaan onderbouwen met een of andere link naar een interviewtje.

Neem het nou maar gewoon van hem aan, mister10 weet echt wel waar die het over heeft hoor. Hij heeft niet voor niks de status True natural Bodybuilder en een Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie en is ook niet voor niks expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen ;)
 
Wat ik mij afvraag is wat voor fucking baan heeft mister10 wel niet... 3 titels, dat moet wel een 500k+ baan zijn!
 
Wat ik mij afvraag is wat voor fucking baan heeft mister10 wel niet... 3 titels, dat moet wel een 500k+ baan zijn!

Dacht al een keer gelezen te hebben dat hij miljonair is.
 
Wat ik mij afvraag is wat voor fucking baan heeft mister10 wel niet... 3 titels, dat moet wel een 500k+ baan zijn!

Dacht al een keer gelezen te hebben dat hij miljonair is.

Geld verdienen is voor mij geen doel op zich; althans niet meer. :)

In al men bescheidenheid heb ik wellicht nog nooit vermeld dat ik ook expert ben in het beleggen in aandelen.
Tijdens men doctoraatsstudies ben ik me nl. ook gaan verdiepen in de economie, meer bepaald de aandelenbeurs.

Neen, ik heb nooit een academische opleiding in de economie gevolgd, maar ik heb me er via zelfstudie in bekwaamd.
Gezien het mij uitermate boeide, ben ik onmiddellijk na men studies dan ook een job gaan zoeken in het vermogensbeheer.

Blijkbaar heeft men beleggingsexpertise voldoende indruk gemaakt, want ik werd al snel aangeworven bij een investeringsbank als financieel analist/aandelenfondsbeheerder waar ik volledig zelfstandig men eigen aandelenfonds mocht oprichten, samenstellen en beheren; terwijl ze evengoed iemand met een academisch diploma in de economie hadden kunnen kiezen. :)

Enfin, na een paar jaartjes rijke mensen nog rijker te hebben gemaakt in de bank, heb ik me gerealiseerd dat er nuttigere dingen zijn om je leven aan te wijden. Ik ben dan in de farmaceutische sector gaan werken om innovatieve geneesmiddelen te ontwikkelen tegen ernstige, levensbedreigende ziektes waarvoor nog geen gepaste behandling bestaat.

Mensenlevens redden geeft al bij al toch meer voldoening dan rijke mensen rijker maken.
 
Wat een held ben je ook. Rijk, slim en levens redden. Je bent eigenlijk een soort van bruce wayne maar dan natural.

Ben benieuwd naar haat reacties van anderen. Zelf kun je er ook om lachen toch?
 
Ben benieuwd naar haat reacties van anderen. Zelf kun je er ook om lachen toch?

Ja, vooral de reacties zijn grappig. :p
Is nochtans allemaal true story, maar men kan het gewoon niet horen. :D
 
Maar waarom zit je dan niet bij de R&D afdeling? En hoeveel van de door jouw ontwikkelde medicijnen hebben hun entree al gemaakt in fase 4? En nu ik toch aan het vragen ben: Welke medicijnen heb je al ontwikkeld?
 
Geld verdienen is voor mij geen doel op zich; althans niet meer. :)

In al men bescheidenheid heb ik wellicht nog nooit vermeld dat ik ook expert ben in het beleggen in aandelen.
Tijdens men doctoraatsstudies ben ik me nl. ook gaan verdiepen in de economie, meer bepaald de aandelenbeurs.

Neen, ik heb nooit een academische opleiding in de economie gevolgd, maar ik heb me er via zelfstudie in bekwaamd.
Gezien het mij uitermate boeide, ben ik onmiddellijk na men studies dan ook een job gaan zoeken in het vermogensbeheer.

Blijkbaar heeft men beleggingsexpertise voldoende indruk gemaakt, want ik werd al snel aangeworven bij een investeringsbank als financieel analist/aandelenfondsbeheerder waar ik volledig zelfstandig men eigen aandelenfonds mocht oprichten, samenstellen en beheren; terwijl ze evengoed iemand met een academisch diploma in de economie hadden kunnen kiezen. :)

Enfin, na een paar jaartjes rijke mensen nog rijker te hebben gemaakt in de bank, heb ik me gerealiseerd dat er nuttigere dingen zijn om je leven aan te wijden. Ik ben dan in de farmaceutische sector gaan werken om innovatieve geneesmiddelen te ontwikkelen tegen ernstige, levensbedreigende ziektes waarvoor nog geen gepaste behandling bestaat.

Mensenlevens redden geeft al bij al toch meer voldoening dan rijke mensen rijker maken.

Je typt vrij fancy, alleen wat me gruwelijk irriteert is die 'men' ipv mijn of m'n. Als je zo slim bent als je je voordoet, typ dan ook normaal nederlands
 
Maar waarom zit je dan niet bij de R&D afdeling? En hoeveel van de door jouw ontwikkelde medicijnen hebben hun entree al gemaakt in fase 4? En nu ik toch aan het vragen ben: Welke medicijnen heb je al ontwikkeld?

Jij bent toch echt wel nieuwsgierig, he.
Heel specifieke details ga ik hier niet op't net gooien, al was't maar om confidentialiteitsredenen.
Maar ik zal je wat brokken toewerpen om op te kauwen:

Zoals je wellicht weet is het ontwikkelen van nieuwe medicijnen niet iets wat je op je eentje doet.
De onwikkeling van elk nieuw medicijn kost een paar miljard euro en duurt >10 jaar met een team van paar honderd hooggekwalificeerde experten in verschillende deelgebieden.
Zelf zit ik in de chemisch-farmaceutische ontwikkeling, productie en kwaliteitscontrole, dus wel degelijk in de R&D.

Ik heb zelf aan een paar tientallen producten gewerkt, waarbij ik er 6 tot en met registratie (marketing approval) ondersteund heb, waarvan indicaties: CVD, schizofrenie, prostaatkanker, hepatitis C, TBC, HIV
 
Jij bent toch echt wel nieuwsgierig, he.
Heel specifieke details ga ik hier niet op't net gooien, al was't maar om confidentialiteitsredenen.
Maar ik zal je wat brokken toewerpen om op te kauwen:

Zoals je wellicht weet is het ontwikkelen van nieuwe medicijnen niet iets wat je op je eentje doet.
De onwikkeling van elk nieuw medicijn kost een paar miljard euro en duurt >10 jaar met een team van paar honderd hooggekwalificeerde experten in verschillende deelgebieden.
Zelf zit ik in de chemisch-farmaceutische ontwikkeling, productie en kwaliteitscontrole, dus wel degelijk in de R&D.

Ik heb zelf aan een paar tientallen producten gewerkt, waarbij ik er 6 tot en met registratie (marketing approval) ondersteund heb, waarvan indicaties: CVD, schizofrenie, prostaatkanker, hepatitis C, TBC, HIV
Uiteraard, ik bedoel, ik heb niet iedere dag te maken met een expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.

En natuurlijk begrijp ik dat je dat niet alleen doet, nochtans weinig kans op Alexander Fleming praktijken. Maar wat is jouw taak binnen zo'n team? Zit je dagelijks met celkweekjes te spelen of wat precies..?
 
Zeer interessant om te lezen, vooral ook dat je eigenlijk op elk gebied wel succesvol bent !
En nog een sympathieke vent ook nog :)
 
Die Mister10 zit volgens mij echt met zijn zwelfrikadel in zijn hand zijn stukjes over zichzelf te tikken. Volgende stap is dat hij gaat vertellen dat hij in zijn vrije tijd volledige terroristische cellen oprolt of dat Elvis nog leeft en bij hem in woont.
 
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier bewezen worden..

Foto met alle diploma's, incl lepel en dbb briefje.
Als je dit niet kan posten, zijn de titels net zo legit als Hoody's squats.
 
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier bewezen worden..

Foto met alle diploma's, incl lepel en dbb briefje.
Als je dit niet kan posten, zijn de titels net zo legit als Hoody's squats.

+1

Lijkt net die film van the wolf of wallstreet.
 
Back
Naar boven