AndroidHealthClinic

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Haha aan mij geen verantwoording afleggen hoor :D
 
Jawel :p het forum is van en voor de leden dus ik hou rekening met iedereen zijn mening (indien voldoende karma of likes!)
 
Vind het scrollen wel handig zo.
Zou alleen handig zijn om een rechtstreekse knop naar meldingen te hebben in het startscherm ipv via je profielfoto.
 
Ik zeg zonder, maar het maakt me niet heel veel uit om eerlijk te zijn
 
Functies in de peiling voorlopig uitgeschakeld vanwege problemen met downloaden (slecht ontwikkeld).
 
Bij mij zitten de smileys tegenwoordig voor de tabbladen, op mijn telefoon (iPhone8). Dit maakt het erg lastig om naar andere smiley-tabbladen te switchen. Weet niet of dit aan mn telefoon ligt, maar had dit ‘vroeger’ niet...
 
Bij de 'licht donker' stijl? Had op jouw account veranderd naar standaard voorlopig.

Had niet gezien dat de stijl was aangepast. Bij licht donker gaat het inderdaad nog mis, rest getest en die gaan goed...
 
Ziet alleen ondergetekende dat bericht dat deze persoon jarig is of ziet het hele forum dat?
 
En we zijn weer terug online! Excuses hiervoor dat het zo lang heeft geduurd.

Oorzaak was een fout in de database door de karma functie. Deze heb ik eerst hersteld en toen van de tijd gebruik gemaakt om te upgraden naar Xenforo 2. Dit ging goed maar de backend veranderingen waren zo drastisch dat het onmogelijk werken was met de huidige functies die wij gebruiken. De enigste mogelijkheid was dan de upgrade terugdraaien via een backup (5-7-2018 rond 23.00u).
 
Back
Naar boven