Fitness Seller

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Stel je kan uit het volgende kiezen:

Direct 1 miljoen euro belastingvrij krijgen bijgeschreven op je rekening maar direct weer een ecto zijn (32 cm guns, 52 cm benen etc) en de rest van je leven zou je niet meer kunnen en mogen trainen om groei te bewerkstelligen.

Of gewoon bodybuilding en die 1 miljoen afslaan.

Wat kies jij?

BB, geld komt er toch wel ;).

Denk dat ik dan toch voor die 1 miljoen euro zou kiezen. Fitness is voor mij een bezigheidstherapie. Met zoveel geld kun je genoeg anderen dingen doen waarmee je jezelf bezig kunt houden. Niet dat ik nu zo op geld geil, maar het opent wel deuren waar je normaliter niet zou (kunnen) komen.

De meeste vrouwen zullen ook eerder kiezen voor een ecto met geld en/of macht dan een kerel met een bruut fysiek en een armzalig salaris. Het is helaas de harde realiteit. Goede genen hebben, integenstelling tot vroeger, deze dagen niet veel meer in te brengen.

Gelukkig zal ik nooit voor deze keuze komen te staan, en kan ik morgen weer met een gerust hart wat ijzertjes heffen.

Denk dat ik dan toch voor die 1 miljoen euro zou kiezen. Fitness is voor mij een bezigheidstherapie. Met zoveel geld kun je genoeg anderen dingen doen waarmee je jezelf bezig kunt houden. Niet dat ik nu zo op geld geil, maar het opent wel deuren waar je normaliter niet zou (kunnen) komen.

De meeste vrouwen zullen ook eerder kiezen voor een ecto met geld en/of macht dan een kerel met een bruut fysiek en een armzalig salaris. Het is helaas de harde realiteit. Goede genen hebben, integenstelling tot vroeger, deze dagen niet veel meer in te brengen.

Gelukkig zal ik nooit voor deze keuze komen te staan, en kan ik morgen weer met een gerust hart wat ijzertjes heffen.

Er staat niet dat als je bodybuilding kiest dat je dan een armzalig salaris krijgt ;)

Karma voor Marky btw, een van zijn eerste posts van de afgelopen tijd die gewoon to the point is. :)

Moeilijke keus. :roflol: Eén miljoen natuurlijk.

Please.

Als je het geld kiest en niet meer BB (en eigenlijk geen sport meer mag doen die spieren bevorderd) ga je niet lang die ecto blijven , tenzij je als een Ethiopiër eet. En als dat geld dan op is zit je daar als een mong**l. Ik zou kiezen voor BB.

1 miljoen euro natuurlijk.

Dat miljoen natuurlijk,is m'n cut eindelijk gelukt ;)

Wat heb jij toch altijd van die vage topics...

hmmmm eeeuuuhhh doe mij dat miljoen maar dan ga ik voor implantaten....ben ik en breed en hou ik toch wel genoeg van dat geld over

ik kies voor mijn hobby:D
ik ben nu ook gelukkig zonder dat miljoen euro, en ik zou nooit meer terug naar af willen gaan

BB'ing geld heb ik al
8yyt1i.gif

1 miljoen is niet voldoende om nooit meer wat te doen:D
Maak er 5 van en ik stop per direct met trainen:D

1 miljoen natuurlijk! tis toch allemaal vet wat ik heb:)

1 miljoen euro.
dan ga ik van al dat geld mezelf lekker dik vreten zodat ik in iig geen ecto ben maar een lekkere dikke ronde mollige levensgenieter:D

€1.000.000 dan koop ik een nieuwe homegym en de vriezer vol eten :D

Voor zo weinig doe ik het niet. Als het 5 was, dan heel waarschijnlijk wel.

BB all the way dus. Liever zelf een beest dan je hele leven tegen anderen moeten opkijken. Ja het knaagt bij ecto's als ze alpha-males zien. :D

BB natuurlijk. Wat stelt 1 miljoen euro nou helemaal voor, noem dan een bedrag waarvan je de rest van je leven als een god van kunt leven, want je moet wel iets wat nu belangrijk voor je is, voor altijd gedag zeggen.

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

€1.000.000 dan koop ik een nieuwe homegym en de vriezer vol eten :D

epic waste of money, je mag niet meer trainen maar toch koop je een nieuwe homegym :p

1miljoen

dan doe ik wel andere sporten ipv BB:)

Wat een zinloze vraag.

1 miljoen euro maar dan mag ik nooit meer doen wat ik leuk vind ... wat heb je aan geld als je er geen dingen mee mag doen die je leuk vind ? Of ik zonder BB kan leven ... 'tuurlijk, maar zonder trainen .. no way.

Terug
Naar boven