XXL Nutrition

1 miljoen euro of bodybuilding?

Peiling Peiling Nou?

• Totaal stemmers
    223
ik ben op dit moment die ecto al :roflol: dus kom maar met die zilvervloot

Bodybuilding natuurlijk ! Stelletje h**ren.....

Wat een zinloze vraag.

1 miljoen euro maar dan mag ik nooit meer doen wat ik leuk vind ... wat heb je aan geld als je er geen dingen mee mag doen die je leuk vind ? Of ik zonder BB kan leven ... 'tuurlijk, maar zonder trainen .. no way.

Alleen trainen om te groeien mag niet meer. Geef mij die miljoen dus maar.

1 miljoen zonder twijfel! en iedereen die op het andere stemt is een domme idioot

Na je 40ste is het beste er wel vanaf wat trainingen betreft. In veel gevallen zelfs eerder.

1 miljoen zonder twijfel! en iedereen die op het andere stemt is een domme idioot

En waarom dan wel precies? Ik ben nu eigenlijk ook wel gelukkig, dus blijkbaar heb ik daar geen miljoen voor nodig, en bodybuilding zou ik toch niet graag willen missen. Plus: 1 miljoen stelt geen reet voor, en vooral plotseling gekregen geld geef je toch binnen de kortste keren uit.

no point being alive if you cannot deadlift.

Legendarische quote...

1 miljoen is wat weinig...voor 5 miljoen kapte ik direct met bb en ging ik wel weer voetballen.

1 Miljoen Euro natuurlijk, er zijn nog andere sporten die ervoor kunnen zorgen dat je fysiek in topconditie blijft.
v.b Turnen

Bodybuilding natuurlijk.
Geld maakt niet gelukkig, spieren wel.

bodybuilding, het blijft toch je passie!

En waarom dan wel precies? Ik ben nu eigenlijk ook wel gelukkig, dus blijkbaar heb ik daar geen miljoen voor nodig, en bodybuilding zou ik toch niet graag willen missen. Plus: 1 miljoen stelt geen reet voor, en vooral plotseling gekregen geld geef je toch binnen de kortste keren uit.

Als er een koffertje voor je ligt met 20.000 briefjes van 50 euro piep je wel anders.
Sommige mensen denken blijkbaar dat je met een miljoen euro niet een leven lang toekomt. Natuurlijk niet als je direct 3 ferrari's, een villa en een luxehoer gaat kopen, maar anders gemakkelijk.

Alleen aan rente inkomsten kan je al 40 a 50 duizend per jaar pakken. Is toch wel een leuk maandelijks inkomen er bij als je gedeeltelijk blijft werken. Met wat risicovoller investeren pak je nog een sloot meer geld per jaar en dan hoef je echt niet alles op het spel te zetten.

Alleen aan rente inkomsten kan je al 40 a 50 duizend per jaar pakken. Is toch wel een leuk maandelijks inkomen er bij als je gedeeltelijk blijft werken. Met wat risicovoller investeren pak je nog een sloot meer geld per jaar en dan hoef je echt niet alles op het spel te zetten.

jij begrijpt het
1 miljoen euro = binnen for life, tenzij je gek gaat doen
Als je het slim aanpakt zullen zelfs je achterkleinkinderen er nog van profiteren.

Het geld natuurlijk.

Zou zelf denk ik verkassen naar een land waar de kosten voor het levensonderhoud lager liggen. In Nederland graait de Belastingsdienst ieder jaar 1,2% weg van je geld.

Terug
Naar boven