XXL Nutrition

10 dagen vakantie. Rust of trainen.

Bezoekers in dit topic

Nin.

Novice
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
0
Hi allemaal!

Vanaf morgen zit ik voor 10 dagen in mallorca. Ik ben de laatste tijd behoorlijk serieus aan het trainen. (Roken en drinken al een hele lange tijd opgegeven). En mallorca staat behoorlijk bekend om het feesten en drinken.

Wat zouden jullie doen gewoon die 10 daagjes lekker meefeesten drinken en roken en bij terugkomst nog betere voeding en nog harder trainen.


of af een toe een biertje drinken en daar gewoon de lokale sportschool pakken.

Hoor het graag wat jullie denken!
 
Waarom roken als je al een hele tijd gestopt bent???
 
Feest kan ook zonder roken toch? Vind dat roken wel zo dom meeloop gedrag.
Verder gewoon eten en drinken wat je wilt, is het vakantie voor.
Ben ook net terug, ben helemaal opgeblazen van het ongezonde eten, met een paar dagen is dat wel weer goed. Gewoon van de vakantie genieten.
 
Feest kan ook zonder roken toch? Vind dat roken wel zo dom meeloop gedrag.
Verder gewoon eten en drinken wat je wilt, is het vakantie voor.
Ben ook net terug, ben helemaal opgeblazen van het ongezonde eten, met een paar dagen is dat wel weer goed. Gewoon van de vakantie genieten.

Omdat ik roken toch wel erg lekker vindt. Ik doe het echt niet zozeer om mee te lopen kan er echt van genieten. Klinkt stom
 
Klinkt idd stom ja.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Smoesjes, wat ga je eraan hebben de rest van je leven dat je rookt? Behalve dat het ongezond is, de conditie verslechterd, en het heel veel geld kost.
Vergeet niet, de tegen smoesjes zijn onderdeel van de verslaving.
 
Wat zijn mijn smoesjes dan? Het gaat om 10 dagen niet de rest van mijn leven. Maar oke drinken is dus geen probleem en roken wel beetje vreemd maar oke, ieder zijn ding.

Bedankt voor het reageren in ieder geval mark.
 
Wil alleen maar zeggen, dat ik niet begrijp waarom mensen beginnen te roken, of alleen soms roken, begrijp daar het doel niet van.
En als je een roker vraagt waarom, krijg je altijd de vage verhalen over die opa die 116 is geworden met een pakje per dag bla bla. Verslaafde onzin.
 
Wil alleen maar zeggen, dat ik niet begrijp waarom mensen beginnen te roken, of alleen soms roken, begrijp daar het doel niet van.
En als je een roker vraagt waarom, krijg je altijd de vage verhalen over die opa die 116 is geworden met een pakje per dag bla bla. Verslaafde onzin.

Heerlijk zo'n peukie na de training.. staan de longen goed open.
 
Snap ook niet waarom dat je terug gaat beginnen roken wanneer je bent gestopt. En op vakantie als excuus om terug beginnen te roken.

Als wij nu allemaal zeggen trainen en niet roken en zuipen ga je dat dan doen?

En als 20 man zou zeggen niet doen en eentje zegt wel doen dan volg je dat ene advies op wrs op.

Denk eerder dat je die vraag stelt en wil horen ja zuip je maar te pletter ginder.
 
Feest kan ook zonder roken toch? Vind dat roken wel zo dom meeloop gedrag.
Verder gewoon eten en drinken wat je wilt, is het vakantie voor.
Ben ook net terug, ben helemaal opgeblazen van het ongezonde eten, met een paar dagen is dat wel weer goed. Gewoon van de vakantie genieten.

Als je u serieus laat gaan kom je er niet met een paar dagen dieeten.
 
Geniet, drink een biertje, ga naar een feestje en pleur er een pil in.
Maar zou zelf die peuk laten liggen.
 
Heerlijk zo'n peukie na de training.. staan de longen goed open.

Dit was vroeger (toen ik nog rookte) idd heerlijk. Aan de bar v/d gym met een peuk en een shake :D
 
Dit was vroeger (toen ik nog rookte) idd heerlijk. Aan de bar v/d gym met een peuk en een shake :D

Of met een zelfgerolde uitgedoofde peuk tss de lippen trainen :D
 
Ik train gewoon lekker door , maakt dat nou uit om 's morgens ff een uurtje te trainen als je de kans hebt.
Verder gewoon lekker eten en een biertje doen... dat coma zuipen vind ik sowieso niks.
Vorig jaar 3,5 kilo aangekomen in 2 weken , zie het maar als een superbulk :D
Gaat er wel weer af hoor....maar kost wel meer tijd dan een paar dagen.
Ga het dit jaar dus ook wel even iets anders doen , je moet voor jezelf afwegen wat je er voor over hebt.
 
Dit was vroeger (toen ik nog rookte) idd heerlijk. Aan de bar v/d gym met een peuk en een shake :D

Net zo lekker als die peuk onderweg naar de gym met een goeie pre workout en beukplaat op! Eigenlijk zou elke ekte botiebuilder moeten roken
 
Ik dacht roken het beste cuttingmiddel is.
 
Nee dat is pep
 
Back
Naar boven