MuscleMeat

107kilo

Bonrath

Novice
Waardering
0
Hallo, ik heb ff een vraagje, ik train nu al een jaar met supplementen maar ik was al een iets breder gebouwde of een ander, ik weeg nu 107kilo, maa rben niet zo droog en heb wel een buikje, maar ik ben nu wat verminderd met supplementen en ik bleef maar verzwaren, zou graag wat minder gaan maar wat raden jullie me aan om een beetje men bouw, armen enzo te houden? die buik ma zo wat weg gestoken worden, ik ben normaal van plan om te kuren, kan dit daar met lukken, heb gehoord dat je rug en schouders borst opsteken en zo de buik minder opvalt ofzo????

Je hebt duidelijk nog niet zoveel trainingservaring/kennis, dus laat dat kuren voorlopig maar achterwege. Duik gewoon even de voedingssectie in van dit board en maak een goed voedingsschema voor in de cut. Als je voedingsschema in orde is, zal je al een stuk sneller afvallen, en dus wat droger worden. Als je hierbij cardio toevoegd, moet het je lukken om af te vallen. Als je slim eet en hard blijft trainen kan je zeker veel spiermassa behouden.

ga eens met dumbbells en barbells trainen en niet met supplementen ;) sorry inkoppertje.

on: let op wat je eet, als je voedingsschema niet in orde is hebben supplementen ook geen nut.

'je bent wat je eet' wordt er vaker gezegd, maar voor BB klopt dit echt. Eet gezond, train hard (krachttraining en cardio). Als je op een gegeven moment genoeg gecut hebt, en je buikje voldoende weg is gewerkt, kun je de volgende stappen gaan plannen (alhoewel ik kuren niet de beste optie vindt)...

Bonrath zei: