MuscleMeat

107kilo

Bonrath

Novice
Waardering
0
Hallo, ik heb ff een vraagje, ik train nu al een jaar met supplementen maar ik was al een iets breder gebouwde of een ander, ik weeg nu 107kilo, maa rben niet zo droog en heb wel een buikje, maar ik ben nu wat verminderd met supplementen en ik bleef maar verzwaren, zou graag wat minder gaan maar wat raden jullie me aan om een beetje men bouw, armen enzo te houden? die buik ma zo wat weg gestoken worden, ik ben normaal van plan om te kuren, kan dit daar met lukken, heb gehoord dat je rug en schouders borst opsteken en zo de buik minder opvalt ofzo????

Je hebt duidelijk nog niet zoveel trainingservaring/kennis, dus laat dat kuren voorlopig maar achterwege. Duik gewoon even de voedingssectie in van dit board en maak een goed voedingsschema voor in de cut. Als je voedingsschema in orde is, zal je al een stuk sneller afvallen, en dus wat droger worden. Als je hierbij cardio toevoegd, moet het je lukken om af te vallen. Als je slim eet en hard blijft trainen kan je zeker veel spiermassa behouden.

ga eens met dumbbells en barbells trainen en niet met supplementen ;) sorry inkoppertje.

on: let op wat je eet, als je voedingsschema niet in orde is hebben supplementen ook geen nut.

'je bent wat je eet' wordt er vaker gezegd, maar voor BB klopt dit echt. Eet gezond, train hard (krachttraining en cardio). Als je op een gegeven moment genoeg gecut hebt, en je buikje voldoende weg is gewerkt, kun je de volgende stappen gaan plannen (alhoewel ik kuren niet de beste optie vindt)...

Bonrath zei:
Hallo, ik heb ff een vraagje, ik train nu al een jaar met supplementen maar ik was al een iets breder gebouwde of een ander, ik weeg nu 107kilo, maa rben niet zo droog en heb wel een buikje, maar ik ben nu wat verminderd met supplementen en ik bleef maar verzwaren, zou graag wat minder gaan maar wat raden jullie me aan om een beetje men bouw, armen enzo te houden? die buik ma zo wat weg gestoken worden, ik ben normaal van plan om te kuren, kan dit daar met lukken, heb gehoord dat je rug en schouders borst opsteken en zo de buik minder opvalt ofzo????

Ik denk dat je het beste gewoon flink wat kennis moet opdoen hoe het opbouwen van een goed lichaam werkt. Als ik je bericht zo lees, wat overigens erg rommelig is geschreven, begrijp ik dat je het idee achter bodybuilding niet echt door hebt. Dat is trouwens wel jammer na jaar trainen maar goed.

Zorg eerst voor een goede basis wat betreft je voeding en training. Op het board is er een overvloed aan informatie die je kunt gebruiken. Als je dat onder de knie hebt kun je aan supplementen gaan denken. Kuren zou ik vergeten (in ieder geval de komende 2 jaar).

En dat je de rest van je spieren traint zodat je buik minder opvalt vind ik een leuke, maar je kunt dan net zo goed een wijde trui aantrekken. Heeft hetzelfde effect ;)

Succes ermee!!!!!!

Ik kan je niet volgen.... maar dat komt doordat je in belgie woont zeker;)

dat is altijd wel jammer, dat sommige uit vlaanderen niet normaal kunnen of willen typen???

Woow, jij lijkt echt op Vin Diesel!

daarom... aanpassen ;)
DUTCHbodybuilding ;)

wtf is dit voor topic titel?107kilo?
Stel gewoon normale vragen als je een normaal antwoord wilt.

Balboa18 zei:
dat is altijd wel jammer, dat sommige uit vlaanderen niet normaal kunnen of willen typen???

ik vind het raar dat vlaanderen, Vlaams praten en niet vlaands :P
Dat is pas zieke shit

wees blij dat je bijkomt????!!!

Dat is geen vlaams hoor...ik schaam me in zijn plaats. :p

• Topic Starter Topic Starter
jaman geestig ze, omda gij niets zolang ni naar school geweest zijt dat ge niks begrijpt

PRAAT NORMAAL! op deze manier wil niemand je helpen.

• Topic Starter Topic Starter
JA jullie zijn goed bezig op die manier, moet alles ng gewoon raken en jullie beginnen tegen mij, leuk forum moet ik zeggen??? maarja

Zucht...:windup:

Bonrath zei:
JA jullie zijn goed bezig op die manier, moet alles ng gewoon raken en jullie beginnen tegen mij, leuk forum moet ik zeggen??? maarja

trek het je niet aan. Is niet persoonlijk bedoeld. Maar ze hebben een punt dat het begint met het formuleren van een goede vraag, die voor iedereen begrijpelijk is

Terug
Naar boven