AndroidHealthClinic

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

• Topic Starter Topic Starter
Dag 32 (83.3)
Heerlijke LB1 workout gehad op alles weten te plussen. Onderrug wel snel verzuurd moest bij de deadlift wel belt omdoen wat ik normaal nooit gebruik. Bloeddruk 123/64 onderdruk wel lager dan normaal, ik houd het in de gaten.

En ofcourse PIP van gister niks nieuws.

Dag 31 (83.3)
Heerlijke UB1 workout gehad, wederom op alles geplust. Inject 9 rechter ventro glute ging vlekkeloos.

Een bekende zei dat ik breder ben geworden, altijd goed natuurlijk.

Het knaagt echt aan me om kcal te uppen omdat ik al 10/11 dagen hetzelfde weeg, maar we worden sterker dus we houden het zo op advies van aantal van jullie.
Na 10/11 dagen in je eerste cycle op hetzelfde gewicht zou ik wel gewoon je kcal uppen

• Like
Waarderingen: UA
Dag 33 (83.1)
Sinds vandaag mijn kcal geupt, rijst omhoog & vlees/vis omhoog. Pull workout gehad en op alles geplust.
Morgen push day. Eet nu ook iets meer zout om die onderdruk te verhogen.

Dag 33 (83.1)
Sinds vandaag mijn kcal geupt, rijst omhoog & vlees/vis omhoog. Pull workout gehad en op alles geplust.
Morgen push day. Eet nu ook iets meer zout om die onderdruk te verhogen.
Zout is sowieso goed mits je geen bloeddruk problemen hebt.

Ik weet verder niet hoeveel eiwitten je at maar carbs zijn eiwit sparend dus als je al genoeg at zou ik eerder gewoon alleen de carbs verhogen.

• Like
Pwo een suikerwafel nemen doet het vaak wel goed en makkelijke kcal die je nauwelijks merkt.

• Like
Pwo een suikerwafel nemen doet het vaak wel goed en makkelijke kcal die je nauwelijks merkt.
Krijg je dan niet halverwege de sessie een crash? Krijg ik wel altijd als ik een koekje meeneem uit haast

Of is suiker wafel daarin speciaal (oprechte vraag zou graag koekje eten)

• Like
Maat ik vraag je gewoon iets; tis niet dat moet word, ik voel me van 1 op andere moment een enorm honger gevoel halverwege de sessie dat me er ligt van voel en heel slecht op trainen kan concentreren, oke ben wel een aansteller maar heel veel hebben dat met snelle suikers

Gezoet drinken om van te sippen tijdens trainen kan dan weer wel

• Like
Maat ik vraag je gewoon iets; tis niet dat moet word, ik voel me van 1 op andere moment een enorm honger gevoel halverwege de sessie dat me er ligt van voel en heel slecht op trainen kan concentreren, oke ben wel een aansteller maar heel veel hebben dat met snelle suikers

Gezoet drinken om van te sippen tijdens trainen kan dan weer wel
Meeste van die koekjes bevatten ook vet dus in theorie zou je niet echt een dip moeten ervaren maargoed ik weet ook niet wat je pre workout eet en hoelang dat voor trainen is.

Meeste van die koekjes bevatten ook vet dus in theorie zou je niet echt een dip moeten ervaren maargoed ik weet ook niet wat je pre workout eet en hoelang dat voor trainen is.
Ik heb het ook alleen tijdens sporten hoor.. misschien gewoon mijn maaglediging? Eet meestal behoorlijk uitgebreid paar uur voor sporten waarvan ik me lang verzadigd voel dan na sporten iets vlugs

• Like
Krijg je dan niet halverwege de sessie een crash? Krijg ik wel altijd als ik een koekje meeneem uit haast

Of is suiker wafel daarin speciaal (oprechte vraag zou graag koekje eten)
Waarschijnlijk komt dit omdat je insuline in een reactie op de snelle suikers tracht je bloedsuiker naar beneden te doen en te normaliseren. Wanneer je op dat moment zware inspanningen levert die op hun beurt ook het bloedsuiker naar beneden halen kom je in een crash.

Gaat niet zo lekker met m'n pds, doe meestal banaan met zout of een goede shake maken.
COR is wat ik vaak neem icm rozijnen/ banaan en pindakaas zodat je niet zoals die andere ineens in slaap valt tijdens het benchen.

Vetten vertragen de opname vandaar je bij elke meal vetten beter kunt nemen om geen piek te hebben, maar elk koekje heeft vetten en als je 3 rijstwafels eet waar geen vetten in zit krijg je niet ineens een slaap feestje.

Waarschijnlijk komt dit omdat je insuline in een reactie op de snelle suikers tracht je bloedsuiker naar beneden te doen en te normaliseren. Wanneer je op dat moment zware inspanningen levert die op hun beurt ook het bloedsuiker naar beneden halen kom je in een crash.
Dacht ik ook aan idd of hoge insuline gevoeligheid of hoge afgifte maar word er kapot vaag van

Dag 34 (83.8)
Heerlijke push training gehad meerdere PR's. Ik voel mijn linker schouder wel een beetje trekken hopen dat het niks geks is. Linker quad in het midden net boven de knie doet ook opeens pijn even aankijken want heb morgen LB2 op de planning staan. Heb Voltaren creme liggen die ik zo ga gebruiken voor beide spieren. Morgen inject 10.

Hoor nu wel steeds vaker dat ik groter/breder ben, voornamelijk van mensen die mij een tijd niet hebben gezien.

Bij nader inzien is het niet mijn schouder maar mijn trapezius dat stuk dat aan mijn schouder hecht

Vandaag ook bloedgeprikt alleen leverwaardes omdat ik isotretinoine krijg van de HA (slik ik niet maar alvast in huis voor als ik een uitbraak krijg)

Rust is ook belangrijk weet niet hoe vaak je traint maar stel je traint 6x p week dan zou ik nog een extra rustdag nemen. Je vraagt nu ook veel van je lichaam pezen/gewrichten.

• Like
Rust is ook belangrijk weet niet hoe vaak je traint maar stel je traint 6x p week dan zou ik nog een extra rustdag nemen. Je vraagt nu ook veel van je lichaam pezen/gewrichten.
Ik doe sinds begin kuur UB1,LB1 en dan Pull Push Legs 5x p/w dus, misschien dat ik een deload pak als er nog een pijntje bijkomt of als de pijntjes blijven aan houden.

Terug
Naar boven