Fitness Seller

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Bij mij valt het visueel nog heel erg mee. Vandaag zei iemand toevalig nog 'ik wist nooit dat je zo gespierd was' terwijl ik dat zelf totaal niet ervaar. Hooguit na trainen pomp en schouders wel groter/breder. Ouders weten van niks, die begrijpen het toch niet joh.

Zoals ik ook zei in mijn beginpost had ik al best een redelijk natty fysiek rond 88 kilo (met crea) op 11/12%. Dit waren uiteraard ook echt beginner gains en ben alles verloren door meerdere omstandigheden. Als ik mijn oude fysiek terug krijg door deze kuur ben ik al erg tevreden.

Als het goed is begint het vanaf week 4 (volgende week) visueel hard te gaan, ben dus echt zeer benieuwd. Zo niet zal ik de dose wat uppen want soms met dat gekloot van 0.8ml zit ik nu denk ik op 350mg per week.

@Seth_fit waarom start je ook geen log? Vind het wel super handig, kan rustig alles terug kijken etc advies van de pro's hier is ook altijd welkom natuurlijk. Heb je wedstrijd ambities?

Ik draag trouwens sinds 2 weken bijna alleen maar oversized.
Houd er weer rekening mee dat het visuele dus vollere look komt oa door meer glycogeen, vocht etc en tijdens trt/off of een 'normale' cruise dit wel weer verdwijnt en je er nooit zo goed uit gaat zien als tijdens je blast.

• Topic Starter Topic Starter
Vond log van pleister ook wel interessant

Houd er weer rekening mee dat het visuele dus vollere look komt oa door meer glycogeen, vocht etc en tijdens trt/off of een 'normale' cruise dit wel weer verdwijnt en je er nooit zo goed uit gaat zien als tijdens je blast.
Jaa beetje hetzelfde als van bulk naar cut gaan de volheid weg en het vet er nog op

Dag 27 (83.3 vertekend tel ik niet mee)

Goede Push workout gehad op alles weten te plussen. Net rond 21:00 inject 8 gezet. Voor het eerst zittend op een stoel in de ventro glute, ging zeer soepel dus die houd ik erin. Morgen vroeg in de ochtend LB2.

Dag 27 (83.3 vertekend tel ik niet mee)

Goede Push workout gehad op alles weten te plussen. Net rond 21:00 inject 8 gezet. Voor het eerst zittend op een stoel in de ventro glute, ging zeer soepel dus die houd ik erin. Morgen vroeg in de ochtend LB2.
Je kan ook in je bicep/borst injectie zetten, maar daar durf ik nog echt niet te prikken 😳

• Like
Waarderingen: UA
Kan ook in je lats zetten als je plunger met een muur indrukt voel je ook niks van

Hoe dieper jij zet, hoe minder kan je ook heb voor een bloedvat te raken denk ik… in ieder geval ik zit volg met tattoos ben echt niet bang voor een naaldje hoor.

Op je foto's afgaande in je log heb je een tattoo op je linker onderarm en that's it... Verder is het maar een debiele vergelijking ook :rolleyes:

Je hebt ook lange maar dunnere naalden he, het harpoen gedeelte gaat voornamelijk om de dikte niet de lengte.

De lengte van een naald is wel belangrijk aangezien als je niet in de spier prikt de olie tussen de huid/spier blijft hangen en veel langer duurt voordat het opgenomen is maw pip.
Vaak bij glutes red je het niet met een naald korter als 2cm, maar de lengte vd naald voel je niet het is de dikte.

Biceps prikken is pijnlijk en zelfs met een insuline naald ga je dit echt voelen, maar snap niet waarom je daar prikt als starter als je eigenlijk in delt/glutes l/r al vooruit kan. Borst en quads is ook te doen als je wilt experimenteren. Biceps zou ik skippen en lats moet je net die draai kunnen om het zelfstandig te doen. Prik zelf graag in lats aangezien je hier nooit mis prikt en pip vrijwel niet hebt als alleen eerste paar keer.

De lengte van een naald is wel belangrijk aangezien als je niet in de spier prikt de olie tussen de huid/spier blijft hangen en veel langer duurt voordat het opgenomen is maw pip.
Vaak bij glutes red je het niet met een naald korter als 2cm, maar de lengte vd naald voel je niet het is de dikte.

Biceps prikken is pijnlijk en zelfs met een insuline naald ga je dit echt voelen, maar snap niet waarom je daar prikt als starter als je eigenlijk in delt/glutes l/r al vooruit kan. Borst en quads is ook te doen als je wilt experimenteren. Biceps zou ik skippen en lats moet je net die draai kunnen om het zelfstandig te doen. Prik zelf graag in lats aangezien je hier nooit mis prikt en pip vrijwel niet hebt als alleen eerste paar keer.
Biceps is idd ruk maar triceps zijn bij mij het tegenovergestelde die zijn net als glutes,delts,lat etc.

Chest doe ik alleen met spul op waterbasis ik krijg anders altijd een ei daar.

• Like
Indien je biceps wilt prikken zou ik er eerst l carni in prikken aangezien dit sneller opgenomen is dan olie en je met 1ml wel wegkomt.
Meteen 1ml gear in je biceps pompen word wel een sensatie avontuur, maar vooralsnog zou ik het nooit adviseren, maar je gaat niet dood dus keer experimenteren overleef je wel.

Ik heb bij borst dat het ook voelbaar wat harder is en prik max 1ml, maar ik prik borst pre push en nooit daarna anders heb ik zeker weten pip. Dat harde trekt ook meestal wel weg na 2/3 dagen. Vind borst eigenlijk naast delt/glutes het meest makkelijke om zelf te zetten. Lats ook, maar daar moet ik echt zitten en voor de spiegel de prik zetten.

• Like
Indien je biceps wilt prikken zou ik er eerst l carni in prikken aangezien dit sneller opgenomen is dan olie en je met 1ml wel wegkomt.
Meteen 1ml gear in je biceps pompen word wel een sensatie avontuur, maar vooralsnog zou ik het nooit adviseren, maar je gaat niet dood dus keer experimenteren overleef je wel.

Ik heb bij borst dat het ook voelbaar wat harder is en prik max 1ml, maar ik prik borst pre push en nooit daarna anders heb ik zeker weten pip. Dat harde trekt ook meestal wel weg na 2/3 dagen. Vind borst eigenlijk naast delt/glutes het meest makkelijke om zelf te zetten. Lats ook, maar daar moet ik echt zitten en voor de spiegel de prik zetten.
Rear delts is ook smooth maar vereist wat lenigheid en spiegel

Op je foto's afgaande in je log heb je een tattoo op je linker onderarm en that's it... Verder is het maar een debiele vergelijking ook :rolleyes:
Mijn eerst tattoo is een tijger op mijn borst, waarvoor ik 11 uur heb gezeten eerste sessie ooit dus ja ik kan wel wat pijn hebben

Biceps is idd ruk maar triceps zijn bij mij het tegenovergestelde die zijn net als glutes,delts,lat etc.

Bicep ga ik nooit in men leven iets zetten

Dag 28 (83.4)
Heerlijke LB1 workout gehad, RDL PR en was niet eens uitdagend, wil ook niet te snel gewichten ophogen ivm pezen en gewrichten. Al met al een heerlijke training.

Ik heb daarentegen wel zieke PIP... Ik heb het vermoeden dat ik nu pas voor het eerst echt in de ventro glute heb geïnjecteerd. Zat dus de vorige keren net op het randje/onder de ventro. Gister keek ik ook opnieuw paar filmpjes over injecten in ventro en precies dat nagedaan dus zit nu wel zeker goed.
4 weken zit erop, en als het goed is moet ik het vanaf nu echt visueel beginnen te merken, dus ik ben erg benieuwd naar week 5.

Samenvatting kuur

Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg
Gem gewicht week 4 83.1kg +500g

Voordelen: Goede pomp, vlot door de training, krachtoename vooral op de compounds,

Nadelen: Vocht vasthouden, PIP

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven