XXL Nutrition

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

Dag 28 (83.4)
Heerlijke LB1 workout gehad, RDL PR en was niet eens uitdagend, wil ook niet te snel gewichten ophogen ivm pezen en gewrichten. Al met al een heerlijke training.

Ik heb daarentegen wel zieke PIP... Ik heb het vermoeden dat ik nu pas voor het eerst echt in de ventro glute heb geïnjecteerd. Zat dus de vorige keren net op het randje/onder de ventro. Gister keek ik ook opnieuw paar filmpjes over injecten in ventro en precies dat nagedaan dus zit nu wel zeker goed.
4 weken zit erop, en als het goed is moet ik het vanaf nu echt visueel beginnen te merken, dus ik ben erg benieuwd naar week 5.

Samenvatting kuur

Gem gewicht week 1 80.5kg
Gem gewicht week 2 81.1kg +600g
Gem gewicht week 3 82.6kg +1,5kg
Gem gewicht week 4 83.1kg +500g

Voordelen: Goede pomp, vlot door de training, krachtoename vooral op de compounds,

Nadelen: Vocht vasthouden, PIP
Niet teveel verwachten hiervan, dit is pas net het punt waar je piek serum waardes bereikt hebt wel zal je nu ongeveer alle vocht/glycogeen opbouw hebben gehad waardoor je voller zal lijken. Maar week 5 is niet opeens magisch oid

• Like
Waarderingen: UA
  • Topic Starter Topic Starter
Dag 29 (83.7)
Extreme pip nog van donderdag, op mijn linker zij liggen of uit bed komen is niet normaal. Bij mij vielen de PIP's hiervoor allemaal mee maar deze spant echt de kroon.

Voorderest 30 min intensief cardio gedaan, genoten van het mooie warme weer en lekker het weekend ontspannen.

Mijn eerst tattoo is een tijger op mijn borst, waarvoor ik 11 uur heb gezeten eerste sessie ooit dus ja ik kan wel wat pijn hebben
We snappen het nu wel, je word graag geprikt....
Heerlijke LB1 workout gehad, RDL PR en was niet eens uitdagend, wil ook niet te snel gewichten ophogen ivm pezen en gewrichten. Al met al een heerlijke training.
Wat zie jij onder te snel? heb je een overzicht van je progressie in trainingsgewichten?

Ik lees wel veel pip hier pip daar. Je prikt je nog altijd met een naald, zal altijd wel beetje ongemakkelijk zijn..

Na zoveel weken zou dat toch geen storende factor mogen zijn..

• Like
Ik lees wel veel pip hier pip daar. Je prikt je nog altijd met een naald, zal altijd wel beetje ongemakkelijk zijn..

Na zoveel weken zou dat toch geen storende factor mogen zijn..
Het was voor de eerste keer dat ik laat in de avond ging prikken, normaal doe ik in ochtend en beweeg ik nog heel de dag dus dan valt het wel mee... Voortaan gewoon weer vroeg prikken

Had je al eerder geprikt daar?
Nu wel echt in de ventro, normaal net eronder

Dag 30 (83.3)

Complete rust genomen vanaf morgen weer knallen!

Dag 31 (83.3)
Heerlijke UB1 workout gehad, wederom op alles geplust. Inject 9 rechter ventro glute ging vlekkeloos.

Een bekende zei dat ik breder ben geworden, altijd goed natuurlijk.

Het knaagt echt aan me om kcal te uppen omdat ik al 10/11 dagen hetzelfde weeg, maar we worden sterker dus we houden het zo op advies van aantal van jullie.

Dag 31 (83.3)
Heerlijke UB1 workout gehad, wederom op alles geplust. Inject 9 rechter ventro glute ging vlekkeloos.

Het knaagt echt aan me om kcal te uppen omdat ik al 10/11 dagen hetzelfde weeg, maar we worden sterker dus we houden het zo op advies van aantal van jullie.
Ik krijg ook van iedereen te horen dat ik breder maar zie het zelf niet 🫣 ik zou in ieder geval niet zo maar je voeding verhogen als je aankomt

Ik krijg ook van iedereen te horen dat ik breder maar zie het zelf niet 🫣 ik zou in ieder geval niet zo maar je voeding verhogen als je aankomt
Ja nice, zelf zie ik ook echt vrij weinig, hooguit schouders, lats voelen wel vol en de benen.
Ik blijf echt steady op 83.3

Kuur verhoogd naar 250mg (1ml) E4D

Dag 31 (83.3)

Kuur verhoogd naar 250mg (1ml) E4D

Als je keer op keer sterker wordt, maar al 10d hetzelfde weegt dan voer je kcal op, niet je gear

• Like
Als je keer op keer sterker wordt, maar al 10d hetzelfde weegt dan voer je kcal op, niet je gear
Ja was meer dat ik het gekloot zat was op 0.8, kon ook 250 E5D doen ik weet het uiteindelijk vershilt het niet zoveel van ongeveer 375 naar 440 p/w

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven