AndroidHealthClinic

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

• Like
Waarderingen: UA
front delt side delt heb ik beide ook gedaan, zie alleen echt niet voor me hoe ik rear delts zou pakken, laat staan hoe jij dat met 30kg massa meer voor elkaar krijgt.

Tricep via onder neem ik aan? lijkt me prima met de naald erin krijgen maar heel gek met de olie erin duwen

Biceps is wel crazy😨

kijk: https://youtu.be/P6q3CwWm6L4?si=id3sWvdCSrZiw-1v

Zoals hem ergens halverwege laat die het zien, met m'n vrije hand duw ik me andere arm waarmee ik prik bijnde elleboog verder anders kom ik er idd niet.

Ik heb de grote kop via onder gedaan maar ik red het ook net aan om hem via de zijkant te pakken net als de kleine kop.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Jij snapt em

met 400 per week (als je gewoon frequent prikt) zou ik nooit van mn leven 23/25g gebruiken, ik pin elke dag, per week in totaal bijna 3ml nu, doe alles met 29-31g en gaat prima

Hoe kom je aan 2ml insuline pins?

En waarom 4/1 upper/lower ipv om en om of tenminste 3/2?

Maandag staat altijd zware deadlifts op de planning, en donderdag full benen werkt voor mij het beste tot nu toe. UB4 is isolatie oefeningentjes armen traps etc.

Bij nader inzien heb ik geen insuline spuitjes haha

Zou gewoon die 1ml spuiten halen aangezien je 400mg gaat zetten en ik er van uit mag gaan dat je dat over op zijn minst 2 injecties pw verdeeld. Heb die 2ml spuiten ook en zijn wel prima maar ik vind die schaalverdeling echt bout.

• Like

Maandag staat altijd zware deadlifts op de planning, en donderdag full benen werkt voor mij het beste tot nu toe. UB4 is isolatie oefeningentjes armen traps etc.
Zou eerder deze halen,

Jammer genoeg hebben ze deze niet meer met een 0.6x25 naald er op die is namelijk ook prima voor optrekken en dan los erbij een doosje 0.40x16(of 13)mm en voor glutes 0.5x25.

• Like
Zou eerder deze halen,

Jammer genoeg hebben ze deze niet meer met een 0.6x25 naald er op die is namelijk ook prima voor optrekken en dan los erbij een doosje 0.40x16(of 13)mm en voor glutes 0.5x25.
Is dat niet precies dezelfde maar dan met doosje naalden erbij? Want ik heb die spuitjes en naalden al liggen

kijk: https://youtu.be/DEjmytR-UoM?si=kKFznFsQDf35wXP-

Dit spreekt me het beste aan, ziet er zo simpel uit...

• Like
Ja alleen zit hier al meteen een optrek naald op scheelt weer een handeling.
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar 5ml+18g die zijn niet beschikbaar, los is dan kleine moeite als je zoals in mijn geval altijd microdoses backfilled

• Like
  • Like
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar 5ml+18g die zijn niet beschikbaar, los is dan kleine moeite als je zoals in mijn geval altijd microdoses backfilled
Ik vind slin pins waardeloos en extra werk als ik eerlijk ben.

2ml spuit plus een 0.4x13mm naald en je hebt hetzelfde plus bij een slin pin is de plunger t*ring ver eruit.

• Like
Ik vind slin pins waardeloos en extra werk als ik eerlijk ben.

2ml spuit plus een 0.4x13mm naald en je hebt hetzelfde plus bij een slin pin is de plunger t*ring ver eruit.
Ja ik snap wat je bedoelt met de plunger, alleen ik pin nu 0.4ml gear en hooguit 0.2ml aan peptides, ik hecht weer meer waarde aan de accurate streepjes helemaal gezien mn microdose tren

• Like
Ja ik snap wat je bedoelt met de plunger, alleen ik pin nu 0.4ml gear en hooguit 0.2ml aan peptides, ik hecht weer meer waarde aan de accurate streepjes helemaal gezien mn microdose tren
Met die micro dose tren kan ik het begrijpen maar voor andere dingen komt het nou ook weer niet zo nauwkeurig.

Vroeger was ik nauwkeuriger maar nu boeid het me niet zo of die precies op het streepje staat of iets er onder of boven, werd al panisch als er een druppel uit het depot terug lekte lol.

Pip is persoonlijk en merkafhankelijk. Zowel quads als glutes heb ik zelden last. Eerst gebruikte ik altijd blauwe naald, maar laatste 2 jaar alleen nog maar slin pins.

400 mg verdelen over 2x pw lijkt mij een prima kuur. Veel succes.

• Like
Bloedwaardes binnen wat vinden jullie ervan? Nog bepaalde sups etc nemen?

Bijlagen

• FB3EB5C2-D698-4484-B81D-E0D732845BB4.jpeg
    FB3EB5C2-D698-4484-B81D-E0D732845BB4.jpeg
    251,4 KB · Weergaven: 57
Bloedwaardes binnen wat vinden jullie ervan? Nog bepaalde sups etc nemen?
Je kunt je gewicht aanpassen naar 70kg. Dan ben je volgens de dokter 18kg van je prime fysiek af, zoals je beschrijft in je 1ste post.

Misschien moet je eens serieus gaan trainen. Alles komt zo fake over zo.

Zou eind April beginnen maar ik stel het nog een beetje uit. Boek nu goede progressie in de gym, elke training reps en/of gewicht omhoog.

KUUR = GESTART 24-05

Vanochtend mijn 1e inject 0.8 ml test E in de glute gezet, stelde werkelijk waar geen shit voor. Hoop dat de PIP mee valt...

Tamoxifen bij de hand
Isotretinoine bij de hand

Terug
Naar boven