UA
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Ja dit is heel slim dan lekt er niks bedankt voor de tipTrek de spuit een stuk vol. Tik een paar keer er tegen aan en hou de vial en spuit nogsteeds om de kop. Dan zou de luchtbel boven in de spuit bij de naald moeten zitten, druk terug de vial in tot dat je luchtbellen er uit zijn en trek daarna weer op tot die .8ml
Bedankt voor de tipsBuikpijn als in zuur en gevoel dat iets elk moment omhoog kan komen?
Als je lichaam nu al vecht is dit hoogstwaarschijnlijk omdat je routine iets mankeert, kijk eerst wat jij kan veranderen aan jezelf voor je de drug de schuld geeft en voor dat je onnodig iets erbij neemt om te compenseren want een weinig besproken bijwerking van test etc is dat als je ergens last van hebt ookal merk je het niet bijvoorbeeld lichtelijk een beetje een prikkelbare darm dan kan test dit verergeren zodat je het wel merk. Test is dan niet de schuldige ervan je had het namelijk al (laatste stuk is voorbeeld ik ken je niet maar dit KAN het geval zijn wanneer je net begint.
2x per week kan te weinig zijn, als je test e dunne olie of chemische meuk bevat kan best zijn dat de T½ van jou test E 30% korter is dan de T½ van een ander merk waardoor je grote schommelingen zult ervaren
Verder je dieet? Genoeg kcal? zuinig met verwerkt voeding? Goeie eiwit bronnen? Genoeg antioxidanten? Etc etc
Stap 1 switch naar 3x bijv ma wo vr
Stap 2 kijk naar jezelf wat kan er intern kan spelen wat nu merkbaar word doordat je door de test in een hogere versnelling staat
Ik denk inderdaad dat de testosteron mijn PDS versterkt, normaal heb ik er niet zoveel last van maar sinds de 1e inject is het echt gewoon buikkrampen... Vanaf morgen eet ik dus 100% low fodmap en alleen licht verteerbaar. Ik houd jullie op de hoogte!