MuscleMeat

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

• Topic Starter Topic Starter
Trek de spuit een stuk vol. Tik een paar keer er tegen aan en hou de vial en spuit nogsteeds om de kop. Dan zou de luchtbel boven in de spuit bij de naald moeten zitten, druk terug de vial in tot dat je luchtbellen er uit zijn en trek daarna weer op tot die .8ml
Ja dit is heel slim dan lekt er niks bedankt voor de tip

Buikpijn als in zuur en gevoel dat iets elk moment omhoog kan komen?

Als je lichaam nu al vecht is dit hoogstwaarschijnlijk omdat je routine iets mankeert, kijk eerst wat jij kan veranderen aan jezelf voor je de drug de schuld geeft en voor dat je onnodig iets erbij neemt om te compenseren want een weinig besproken bijwerking van test etc is dat als je ergens last van hebt ookal merk je het niet bijvoorbeeld lichtelijk een beetje een prikkelbare darm dan kan test dit verergeren zodat je het wel merk. Test is dan niet de schuldige ervan je had het namelijk al (laatste stuk is voorbeeld ik ken je niet maar dit KAN het geval zijn wanneer je net begint.

2x per week kan te weinig zijn, als je test e dunne olie of chemische meuk bevat kan best zijn dat de T½ van jou test E 30% korter is dan de T½ van een ander merk waardoor je grote schommelingen zult ervaren

Verder je dieet? Genoeg kcal? zuinig met verwerkt voeding? Goeie eiwit bronnen? Genoeg antioxidanten? Etc etc

Stap 1 switch naar 3x bijv ma wo vr
Stap 2 kijk naar jezelf wat kan er intern kan spelen wat nu merkbaar word doordat je door de test in een hogere versnelling staat
Bedankt voor de tips

Ik denk inderdaad dat de testosteron mijn PDS versterkt, normaal heb ik er niet zoveel last van maar sinds de 1e inject is het echt gewoon buikkrampen... Vanaf morgen eet ik dus 100% low fodmap en alleen licht verteerbaar. Ik houd jullie op de hoogte!

• Like
Waarderingen: mrc
Dag 6: (80.4)
Vandaag een rust dag ingelast om echt goed mijn buik te fixen. Ik ben vandaag 100% low fodmap en clean gaan eten en ik heb wel stuk minder last dan normaal maar alsnog wel buikkrampen af en toe. Voorderest niet veel bijzonders te melden, voel nog niks van de testosteron. De PIP van de inject van gister valt ook reuze mee, gewoon een beetje spierpijn. Morgen staat een UB3 op de planning en we gaan weer proberen te plussen.

Gewicht start kuur:
1e dag 82.2
5e dag 79.5 (Creatine eruit + weinig kunnen eten + nieuwe weegschaal)
6e dag 80.4
Zal vanaf nu bij elke dag update mijn gewicht plaatsen.

Laatst bewerkt:
Dag 7: (80.7)
Gister avond toch nog last gehad van flinke buikkrampen. Vandaag in de ochtend een UB3 workout gehad alleen op de incline dumbel press en uni bicep curl 1 rep kunnen plussen voorderest allemaal gelijk gebleven in de reps. Terwijl voordat ik begon met kuren gingen de reps/gewicht elke training omhoog, komt vast door het feit dat ik nu 'minder' eten kan weg werken.

Vooralsnog niks bijzonders te melden, het enige wat me opvalt is dat ik wat wakkerder ben ofzo wat scherper? Morgen ochtend staat inject 3 alweer op de planning en ik neem ook heel het weekend lekker rust. Met mijn buik gaat het wel iets beter maar alsnog niet optimaal helaas.

Samenvatting 1e week
Gem gewicht week 1 80.5kg

Voordelen, scherper, gefocust

Nadelen, intensivering van mijn PDS met veel buikkrampen als gevolg, lichte PIP

Dag 7: (80.7)
Gister avond toch nog last gehad van flinke buikkrampen. Vandaag in de ochtend een UB3 workout gehad alleen op de incline dumbel press en uni bicep curl 1 rep kunnen plussen voorderest allemaal gelijk gebleven in de reps. Terwijl voordat ik begon met kuren gingen de reps/gewicht elke training omhoog, komt vast door het feit dat ik nu 'minder' eten kan weg werken.

Vooralsnog niks bijzonders te melden, het enige wat me opvalt is dat ik wat wakkerder ben ofzo wat scherper? Morgen ochtend staat inject 3 alweer op de planning en ik neem ook heel het weekend lekker rust. Met mijn buik gaat het wel iets beter maar alsnog niet optimaal helaas.

Samenvatting 1e week
Gem gewicht week 1 80.5kg

Voordelen, scherper, gefocust

Nadelen, intensivering van mijn PDS met veel buikkrampen als gevolg, lichte PIP
Hoe is je slaap bij mij onrustig

• Like
Waarderingen: UA
Je kan met pds pepermuntolie capsules nemen om de darmen rustiger te maken. Als het officiëel is vastgesteld dat je pds hebt kan de huisarts het ook voorschrijven en kan je sterkere krijgen.

• Like
3e inject gezet

Bijlagen

• 3571BED4-11A1-45AE-9B82-0BF25874FC83.jpeg
    3571BED4-11A1-45AE-9B82-0BF25874FC83.jpeg
    325,5 KB · Weergaven: 48
Pas na 3-5 week ga je het merken dus even geduld, je gewicht gaat dan ook stijgen.

• Like
Als ik off ben en ik zet test enanthaat merk ik dat de 3e dag al.

• Like
Aah wou al zeggen, dacht je prikt met groen.

Heb zelf eerste kuur deze fout dus wel eerste paar prikken gemaakt. Optrekken met groen en injecteren met groen, deed goed pijn ja.
Haha ja ik heb zelf wel redelijk goed ingelezen en jaren hier op het forum logs door gespit. De injecties gaan tot nu toe echt vlekkeloos, zal vast wel een keer deze kuur mank lopen of een zenuw raken maar dat zullen we zien.

Haha ja ik heb zelf wel redelijk goed ingelezen en jaren hier op het forum logs door gespit. De injecties gaan tot nu toe echt vlekkeloos, zal vast wel een keer deze kuur mank lopen of een zenuw raken maar dat zullen we zien.
Kunt eventueel dit erop smeren om de pip sneller te minderen, kost niks en overal te koop.

• Like
Als ik off ben en ik zet test enanthaat merk ik dat de 3e dag al.
Ja gek is dat, per persoon is dat anders. Kan ook ondergedoseerd zijn natuurlijk, het is de bekendste merk van het moment. Zit nu op dag 8 en voel me alleen meer gefocust. Maarja ik heb nu in 8 dagen tijd 3 injecties gehad met in totaal 2.2 ml (550) test.

Pas na 3-5 week ga je het merken dus even geduld, je gewicht gaat dan ook stijgen.
Ja hoor ben geduldig, ik snap nu wel waarom mensen kickstart / frontloaden ze willen snel wat voelen.

Dag 8: (80.6)
Vanochtend 3e inject 0.8ml gezet, ging gelukkig weer vlekkeloos. Dit keer met Z track methode en het beviel me wel, die houd ik erin.

Heel het weekend uitrusten morgen alleen even 30 min cardio pakken en natuurlijk de dagelijkse stappen maken.

Net voor het eerst strepen gezien toen ik mijn sokken uitdeed, ik houd dus blijkbaar wel vocht vast want dit heb ik normaal nooit. Mijn gewicht is ook niet opeens flink omhoog gegaan of iets maar dat ik ben gestopt met creatine kan natuurlijk wel een vertekend beeld geven.

Ik zal vanavond ook een nieuwe schema in elkaar knutselen voor de komende paar maanden.

Oog een beetje voller en de aders van de armen zijn iets zichtbaarder. Ik denk dat het goedje langzaam aan begint te werken ;)

Terug
Naar boven