AndroidHealthClinic

1e x Testosteron Enanthaat log (250mg E4D)

• Topic Starter Topic Starter
Zal hier dagelijks loggen.

Dag 1:
Vanochtend mijn 1e inject gezet en het ging mij erg makkelijk af. Na zoveel filmpjes te hebben gekeken op youtube, wist ik precies hoe ik alles moest doen. De pip begint helaas al te komen, voelt als spierpijn. Straks even een warme douche kijken of dat wat helpt. Heel het weekend lekker uitrusten om maandag te knallen. Na hoelang voelen jullie wat van de test?

Dag 1:
Vanochtend mijn 1e inject gezet en het ging mij erg makkelijk af. Na zoveel filmpjes te hebben gekeken op youtube, wist ik precies hoe ik alles moest doen. De pip begint helaas al te komen, voelt als spierpijn. Straks even een warme douche kijken of dat wat helpt. Heel het weekend lekker uitrusten om maandag te knallen. Na hoelang voelen jullie wat van de test?

Pip ga je de eerste twee keer hebben, daarna is dat al heel wat minder of volledig weg.

Na 2-3 weken zal je wat van TEST-E beginnen merken. Kan zijn dat je de eerste dagen al wat vocht gewicht bijkomt.

• Like
Waarderingen: UA

Dag 1:
Hoe vaak ga je injecteren maat?

Veel succes man ik ga je volgen

• Like
Hoe oud ben je en hoe lang train je al naturel?
Alles staat in de begin post! Ben nu 25 en train sinds corona. Wel altijd i.c.m crossfit / calisthenics maar daar ben ik helemaal mee gestopt, nu volledig de focus op spiermassa opbouwen.

N.v.m dat stond er niet

Dag 2:
Lekker rust dagje, uiteraard voel ik nog niks van de test. De pip valt echt reuze mee, had het veel erger verwacht. Voelt gewoon een beetje als spierpijn, de glute was een goede keuze. Daarnaast ben ik wel opeens bloated, opgeblazen buik etc ik weet niet in hoeverre de olie van de test hier invloed op heeft? Kan ook zijn dat ik wat verkeerds heb gegeten natuurlijk. We zullen zien.

Dag 3:
Vanochtend een heerlijke UB1 workout gehad met o.a deadlift, BOR, incline chest press op elke set minimaal 1 rep erbij. Wel voelde ik me na elke set wat duizelig. De buikpijn houd ook nog steeds aan, had gelezen dat dit kan komen door hormonale schommelingen of stress/spanning en ik heb ook PDS wat het kan verergeren... Het is ook echt begonnen sinds ik mijn 1e inject heb gezet zaterdag. In ieder geval hopen dat dit na een paar dagen weg trekt want een hele kuur met buikpijn / bloated zijn is ook niet optimaal natuurllijk. Ben zeer benieuwd wanneer ik de eerste positieve effecten van de testosteron zal merken.

Dag 3:
Vanochtend een heerlijke UB1 workout gehad met o.a deadlift, BOR, incline chest press op elke set minimaal 1 rep erbij. Wel voelde ik me na elke set wat duizelig. De buikpijn houd ook nog steeds aan, had gelezen dat dit kan komen door hormonale schommelingen of stress/spanning en ik heb ook PDS wat het kan verergeren... Het is ook echt begonnen sinds ik mijn 1e inject heb gezet zaterdag. In ieder geval hopen dat dit na een paar dagen weg trekt want een hele kuur met buikpijn / bloated zijn is ook niet optimaal natuurllijk. Ben zeer benieuwd wanneer ik de eerste positieve effecten van de testosteron zal merken.
Als ik jou was zou ik echt koolhydraten eten die erg makkelijk te verteren zijn, zoals witte rijst. Ik eet zelf ook echt alleen nog maar rijst en in de ochtend 2 beagels voor nu elke dag. Aardappelen zou ook prima zijn”. Althans voor mijn.

Voel je stress of spanning?

Je zult wat ik hoor dit na 2 weken gaan merken maar bij iedereen is het anders man! Zelf ben ik ook echt benieuwd.

• Like
Als ik jou was zou ik echt koolhydraten eten die erg makkelijk te verteren zijn, zoals witte rijst. Ik eet zelf ook echt alleen nog maar rijst en in de ochtend 2 beagels voor nu elke dag. Aardappelen zou ook prima zijn”. Althans voor mijn.

Voel je stress of spanning?

Je zult wat ik hoor dit na 2 weken gaan merken maar bij iedereen is het anders man! Zelf ben ik ook echt benieuwd.

Ja ik eet sws alleen witte rijst en soms aardappelen.

Nee ik ervaar geen stress of spanning, kan ook zijn dat die testosteron (olie) een stress reactie geeft op me lichaam. We zullen zien, morgen nieuwe update!

Dag 4:
Buikpijn houd helaas nog steeds aan, niet veel kunnen eten gister en vandaag. Misschien doe ik even een 24uur watervast om de darmen compleet rust te geven. Vandaag ook een nieuwe weegschaal binnen gekregen, zal nu elke ochtend wegen. Vandaag naar de gym geweest om wat oefeningen van de fysio uit te voeren om mijn knie te versterken, afgemaakt met wat buik oefeningen. Morgen UB2 workout op de planning en ook de 2e inject (0.8ml) van deze kuur.

Je buikpijn gaat 99% zeker niets met je 1ste injectie testosteron te maken hebben.

• Like
Je buikpijn gaat 99% zeker niets met je 1ste injectie testosteron te maken hebben.
Inderdaad

Ligt echt aan jouw voeding/darmen. Ik zou dat flink onder de loep nemenz
Jaa denk het ook hoor, alleen echt toevallig sinds mijn 1e inject. Zal morgen toch die watervast doen en heel licht en verteerbaar beginnen later op de middag met gekookte eieren kijken of het beter gaat...

Jaa denk het ook hoor, alleen echt toevallig sinds mijn 1e inject. Zal morgen toch die watervast doen en heel licht en verteerbaar beginnen later op de middag met gekookte eieren kijken of het beter gaat...
Wel echt vervelend om te horen man, ik weet niet of dit het beste keuze is om eerlijk te zijn aangezien je dan ook 0.0 eiwit binnen krijgt, maar aan de anderen kant is nu je darm-gezond voorop. Zeker nu voor heel je kuur, omdat je toch wel hoger in voeding gaat zitten. Ik hoop echt voor je dat het minder gaat worden.

• Like
Volgens mij kan je prima buikpijn krijgen bij het starten van exogene testosteron door de hormonale schommelingen en je cortisol, komt minder vaak voor dan 'test flu' maar het kan zeker

• Like
Volgens mij kan je prima buikpijn krijgen bij het starten van exogene testosteron door de hormonale schommelingen en je cortisol, komt minder vaak voor dan 'test flu' maar het kan zeker
Ik heb er nog steeds last van pfff ik kom vanavond met een update

Dag 5:
Vandaag een UB2 workout gehad die niet erg goed ging, had de laatste dagen helaas weinig kunnen eten. Wederom een dag vol buikpijn. Vanochtend ook mijn 2e inject geprikt, ik was teveel aan het
kloten om een grote luchtbel eruit te halen waardoor ik dit keer maar 0.6ml ipv 0.8ml heb geprikt. Voorderest ging het wel goed, dit keer gezet in mijn linker glute. Hopen dat deze pip net als laatst is want dat viel reuze mee. Morgen neem ik een rustdag dat heb ik wel nodig.

ik was teveel aan het
kloten om een grote luchtbel eruit te halen waardoor ik dit keer maar 0.6ml ipv 0.8ml heb geprikt.
Trek de spuit een stuk vol. Tik een paar keer er tegen aan en hou de vial en spuit nogsteeds om de kop. Dan zou de luchtbel boven in de spuit bij de naald moeten zitten, druk terug de vial in tot dat je luchtbellen er uit zijn en trek daarna weer op tot die .8ml

• Like
Buikpijn als in zuur en gevoel dat iets elk moment omhoog kan komen?

Als je lichaam nu al vecht is dit hoogstwaarschijnlijk omdat je routine iets mankeert, kijk eerst wat jij kan veranderen aan jezelf voor je de drug de schuld geeft en voor dat je onnodig iets erbij neemt om te compenseren want een weinig besproken bijwerking van test etc is dat als je ergens last van hebt ookal merk je het niet bijvoorbeeld lichtelijk een beetje een prikkelbare darm dan kan test dit verergeren zodat je het wel merk. Test is dan niet de schuldige ervan je had het namelijk al (laatste stuk is voorbeeld ik ken je niet maar dit KAN het geval zijn wanneer je net begint.

2x per week kan te weinig zijn, als je test e dunne olie of chemische meuk bevat kan best zijn dat de T½ van jou test E 30% korter is dan de T½ van een ander merk waardoor je grote schommelingen zult ervaren

Verder je dieet? Genoeg kcal? zuinig met verwerkt voeding? Goeie eiwit bronnen? Genoeg antioxidanten? Etc etc

Stap 1 switch naar 3x bijv ma wo vr
Stap 2 kijk naar jezelf wat kan er intern kan spelen wat nu merkbaar word doordat je door de test in een hogere versnelling staat

• Like
Terug
Naar boven