XXL Nutrition

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
extra probleem: van die ontstekingsremmers word ik zo misselijk als iets, net met moeite 150gram kippenwit en een broodje binnengestompt

Had ergens vernomen dat pijnstillers niet handig zijn om een ontsteking te remmen. Probeer het zonder als je de pijn kunt verdragen.

training van gisteren

eerst even geprobeerd om te shoulder pressen maar deed al pijn bij dumbbells van 10kg dus meteen zekere voor onzekere genomen en enkel benen getraind. Benen training is dan ook maar een p*ssy trainng want kon ook niet squatten (arm in die hoek houden deed ongeloofelijk pijn). vandaag voel ik trouwens beter waar het pijn doet (aangegeven op de prent hieronder). Dacht erst dat het van hoger kwam omdat daar een blokkage leek te zijn als ik mijn arm zijdelings of voorwaarts omhoog hof, maar nu voel ik duidelijk dat het van lager komt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]. het is dus niet het gewricht maar de aanhechting

heb dus gisteren legpress, leg extensions, calf raises, standing calf raises & leg curls gedaan, gewichten niet bijgehouden , voel men benen wel maar is niet hetzelfde als na een squat

Aanhechting van je deltoideus lijkt het wel als de pijn op die lokatie zit.
Beter daar dan in je gewicht....

Blijft natuurlijk zwaar ****ed up, zeker nu je lekker met die epi aan het knallen bent. Beterschap.

Had ergens vernomen dat pijnstillers niet handig zijn om een ontsteking te remmen. Probeer het zonder als je de pijn kunt verdragen.

ibuprofen is ontstekingsremmend, zou moeten helpen om de ontsteking te verminderen niet zozeer voor de pijn (is zwaarste non steroide middel verkrijgbaar dacht ik)

Aanhechting van je deltoideus lijkt het wel als de pijn op die lokatie zit.
Beter daar dan in je gewicht....

Blijft natuurlijk zwaar ****ed up, zeker nu je lekker met die epi aan het knallen bent. Beterschap.

jup indeed, daarom epi gestopt, heb nog genoeg om ofwel 4 weken op 40mg ed te knallen of een kortere van 3 weken op 50mg, dat moet ik nog bezien.

Nu gewoon 2x in de week benen trainen (zonder squat) en low intens cardio doen en goed blijven eten

That's the spirit! Blijven goed eten om je gains zeker te behouden, als het een beetje meezit lig je in no time terug op de bench amigo!

balen man!

Ik zou wel oppassen met die ibuprofen. t*ring rotzooi is dat.

En nu helemaal na je epistane cycle

That's the spirit! Blijven goed eten om je gains zeker te behouden, als het een beetje meezit lig je in no time terug op de bench amigo!

khoop het, moet je voorblijven :p

balen man!

Ik zou wel oppassen met die ibuprofen. t*ring rotzooi is dat.

En nu helemaal na je epistane cycle

ja die ibuprofen is rotzooi ik weet het, mar neem niet de zwaarste versie ervan en maar 1 in de ochtend, en zelfs dan ben ik bijna een volledige dag misselijk.

Maar de pijn is al minder & heb al terug meer mobiliteit met men ar, dat is wat telt

Bespeur ik hier enige vorm van gezonde concurrentie :)
Dat houd je scherp, en gemotiveerd snel terug de oude te zijn :D

updateje, schouder voelt al veel beter, enkel nog kleine irritatie als ik men arm recht omhoog steek en als ik lang dezelfde beweging aanhoud.

zaterdag een lichte full body proberen om alles uit te testen

Hopelijk houd je schouder het uit man!

Zou toch maar oppassen met die fullbody Tim zo snel al, je zal het natuurlijk snel voelen of het je afgaat. Hoop voor je dat je door het ergste door bent!

gisteren dus uiteindelijk niet gaan trainen, voelde nog een beetje pijnlijk aan en toch maar het zekere voor het onzekere gekozen

morgen normaal dan terug beginnen met een borst & biceps work out

good. gewoon lekker rustig aan beginnen. Goed opwarmen. Komt goed!

bleh efkes geleden dat ik nog geupdate heb, ik train & eet nu gewoon op onderhoud even. Ga dit nog tot eind april doen en dan nog een maand en een half cutten

shape nu @ 83.4kg

2ev6tty.jpg

`je staat er goed bij kerel!

thx

ga de overschot van men epistane trouwens gebruiken tijdens mijn cut om de massa beter te behouden

dit log zit er op voor mij, train nu al even enkel nog op onderhoud en voeding zeer lichte cut zodat ik nog wat in vet% zak maar sixpack laat ik even voor wat het is :)

hier dus eindfoto progressie en nog 1 van side

nb7k7o.jpg

2n07hiu.jpg

biceps meet 42cm :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven