- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training van gisteren
eerst even geprobeerd om te shoulder pressen maar deed al pijn bij dumbbells van 10kg dus meteen zekere voor onzekere genomen en enkel benen getraind. Benen training is dan ook maar een p*ssy trainng want kon ook niet squatten (arm in die hoek houden deed ongeloofelijk pijn). vandaag voel ik trouwens beter waar het pijn doet (aangegeven op de prent hieronder). Dacht erst dat het van hoger kwam omdat daar een blokkage leek te zijn als ik mijn arm zijdelings of voorwaarts omhoog hof, maar nu voel ik duidelijk dat het van lager komt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]. het is dus niet het gewricht maar de aanhechting
heb dus gisteren legpress, leg extensions, calf raises, standing calf raises & leg curls gedaan, gewichten niet bijgehouden , voel men benen wel maar is niet hetzelfde als na een squat
Had ergens vernomen dat pijnstillers niet handig zijn om een ontsteking te remmen. Probeer het zonder als je de pijn kunt verdragen.
Aanhechting van je deltoideus lijkt het wel als de pijn op die lokatie zit.
Beter daar dan in je gewicht....
Blijft natuurlijk zwaar ****ed up, zeker nu je lekker met die epi aan het knallen bent. Beterschap.
That's the spirit! Blijven goed eten om je gains zeker te behouden, als het een beetje meezit lig je in no time terug op de bench amigo!

balen man!
Ik zou wel oppassen met die ibuprofen. t*ring rotzooi is dat.
En nu helemaal na je epistane cycle
Bespeur ik hier enige vorm van gezonde concurrentie![]()
Dat houd je scherp, en gemotiveerd snel terug de oude te zijn![]()
nee nee ga tijdje niet meer op 1rep max trainen