AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
voeding gaat goed zo ver, wat ik al binnen heb

7u: 70gram havermout, 250ml halfvolle melk, 40gram protein80, 1 banaan
10u: 150 gram kippenwit met 1 volkoren brood
12u30: 220gram kippenblokjes met 100gram ananas & 100gram zilvervliesrijst
15u: 150 gram paardenrookvlees met 3 volkoren boterhammen

wat nog komt

zit met een groot gat hiertussen, iemand ideeen?

19u30: 150 gram tonijn met 70 gram zilvervliesrijst & 2 volkoren boterhammen + 40 gram protein80 shake + 20mg epistane

20u trainen

21u-21u20: gebakken eitje met 2 volkoren boterhammen & nog een proteine80 shake

22u30: 500 gram magere kwark

hell ****ing yeaaah timmeeh is back

niet 1, niet 2, maar 3x130kg gebenched vandaag. Heb men opbouw volledig anders gedaan.

BORST

* flat benchpress
  • 10x40
  • 6x80
  • 5x100
  • 5x115
  • 3x130!! hierna meteen afbouwen zonder rust 6x80kg, weer afbouwen zonde rust 8x60kg

* incline benchpress (borst was helemaal leeg dus niet te zwaar)

• 6x80
  • 4x80
  • 6x60
  • 6x60

* incline dumbbell flys (gewicht per dumbbell)

• 12x12
  • 8x16
  • 8x20
  • 4x22
  • 4x26

* cable crossover (gewicht per cable)

• 12x20
  • 8x35
  • 6x45
  • 6x45

BICEPS

* incline dumbbell curls (gewicht per dumbbell)

• 12x10
  • 8x16
  • 4x20
  • 6x12
  • 6x10

* ez barbell curls

• 3x12x30

* preacher ez barbell concentration curls close gripped

• 3x12x30 traag

na de training kon ik niet weerstaan om op de weegschaal te gaan staan. die gaf 84.9kg aan, is dus 4.8kg zwaarder dan 2 weken terug. En ik lijk droger in de spiegel, dus niks dan goed nieuws :D

Enkel minpunt was dat het enorm warm was in de gym vandaag en enorm druk, plus dat er enkele toestellen stuk zijn wat wel sucky is want dan moet iedereen op dezelfde plaats zijn tegelijk

Waarom zo laag in reps bij incline dumbbell curls? Is een isolatieoefening en doe je IMO beter in een reprange van 8-12

Netjes Tim die 3x130kg!!! Respect man, gaat terug lekker zo :D

Waarom zo laag in reps bij incline dumbbell curls? Is een isolatieoefening en doe je IMO beter in een reprange van 8-12

voel biceps zo nochthans erg hard, lagere reprange werkt beter voor mij (meestal) dan hogere + heb hierna die barbell curls gedaan wel 3X12

Netjes Tim die 3x130kg!!! Respect man, gaat terug lekker zo :D

thx ja ging goed, maar deze ochtend opgestaan met een pijnscheut in mijn linkerschouder

bah de pijn word erger met achter de pc te werken, gelukkig vanavond maar cardio & abs en morgen rustdag

wat zie je er met photoshop toch altijd beter uit :p nieuw avatar

142hmxh.jpg

super-borst-training tim , alleen je biceps liggen wat aan de lage kant qua gewichten m of niet?

aha vandaar , als ik mijn db curls slow ga doen val ik ook terug in gewicht

vandaag opgestaan met nog meer pijn in de schouder, is voor de rest niks raars aan te zien dus ik hoop op gewrichtspijn door de epi. straks een extra potje glucosamine halen

vandaag opgestaan met nog meer pijn in de schouder, is voor de rest niks raars aan te zien dus ik hoop op gewrichtspijn door de epi. straks een extra potje glucosamine halen

Beetje vijgen na Pasen vrees ik ;)

Duurt een tijdje voordat dat begint te werken

Vind je het gewicht van de curls echt zo laag? 20kg is niet niks.

Glucosamine ben ik ook maar gaan gebruiken, maar wat is epi eigenlijk?

denk dat hij eerder op de 2 oefeningen met de ez bar doelt, kan daar in principe wel zwaarder op maar ik voel men biceps veel harder met trage reps

epi = epistane, 1 van de sides is dat het je gewrichten "uitdroogt", gebruik al wel omega3 maar is blijkbaar nog niet voldoende

Ken het spul niet, zie het hier constant tussen de supplementen staan dus is het geen AS? Maar gewrichten uitdrogen vind ik toch wel een enge gedachten. Wees zuinig met je lichaam kerel.

Ken het spul niet, zie het hier constant tussen de supplementen staan dus is het geen AS? Maar gewrichten uitdrogen vind ik toch wel een enge gedachten. Wees zuinig met je lichaam kerel.

is een eeuwige discussie, de ene zegt pro hormoon, de ander as. het is milder dan winnie tabs en zorgt voor meer gains. Vind zelf ook niet echt dat het thuishoort tussen de supps omdat het toch net iets zwaarder is dan testboosters & creatines, en toch wel een degeljike pct vereist.

En die gewrichten uitdrogen valt nog mee, alleen heb ik tijdens de cut op zo goed als geen vetten gezeten en nu in men clean bulk zit er ook niet al te veel in, neem nu wel omega3 en lijnzaadolie maar is blijkbaar nog niet genoeg.

hell ****ing yeaaah timmeeh is back

na de training kon ik niet weerstaan om op de weegschaal te gaan staan. die gaf 84.9kg aan, is dus 4.8kg zwaarder dan 2 weken terug. En ik lijk droger in de spiegel, dus niks dan goed nieuws :D

:woot: Ik zie het, lekker spul dat Epistane!

Gelukkig dat het goed komt met je zoontje! Hoe oud is de kleine man?

:woot: Ik zie het, lekker spul dat Epistane!

Gelukkig dat het goed komt met je zoontje! Hoe oud is de kleine man?

heb t gevoel dat het eigenlijk nog echt moet inkicken

ja echt blij dat alles in orde terug is, is flink kereltje altijd blijven lachen en onnozel doen. hij is nu 1 jaar en 8 maand bijna, word snel groot :o

t*ring lekker die bench zeg!
Die epistane begint z'n werk te doen.
Nice, ben benieuwd naar de komende weken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven