AndroidHealthClinic

2009: The Cutting Edge

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
schouder voelt echt ****ed up vandaag, tis geen doordringende pijn maar eerder zowat steekjes. Vanavond normaal gezien schouders & benen, maar zal het best enkel op benen houden.

en nog meer ****ed up vandaag, iemand hier heeft mijn melk gebruikt en was zo lief om nog een klein lekje over te laten voor mij, daar gaat mijn ontbijt met havermout.

luister goed naar je lichaam , van je schouders wil je geen last krijgen

Heb je glucosamine met chondroitine gehaald? Die combinatie is erg belangrijk en je moet de dosis tegen de 2000mg en 1500mg houden wil je kraakbeen goed laten herstellen. Waarschijnlijk dus een hogere dosis nemen dan op de verpakking staat.

Heb je glucosamine met chondroitine gehaald? Die combinatie is erg belangrijk en je moet de dosis tegen de 2000mg en 1500mg houden wil je kraakbeen goed laten herstellen. Waarschijnlijk dus een hogere dosis nemen dan op de verpakking staat.

nee die hebben blijkbaar veel minder gluco per cap moet ik er zo 10 vanper dag slikken dan

Glucochondro (60-300 gelules)
Versterkt verzwakt kraakbeen - Houdt de gewrichten soepel
Chondroïtinesulfaat : 200 mg
D-Glucosaminesulfaat 2KCI : 100 mg

deze heb ik

Glucosamine 1500 (60-180 tabletten)
D-Glucosaminesulfaat 2KCI : 1546,4 mg

Ik heb ze gecombineerd in grote caps. Maar die chondroitine neem je dan 7/8 caps van dat je tegen de 1500mg komt. En glucosamine tegen de 2000 mg aanhouden. Dat heb ik gedaan na mijn kraakbeen blessure aan de ribben.

Maar als jij epi gebruikt die gewrichten uitdroogt zou ik zeker hoog gaan zitten. Wat kost dat spul nou, en is wel jou gezondheid en kan veel leed voorkomen.

Jep alles is al gezegd :)
zelf gebruik ik ook Glucosamine 1500mg per dag.

glucosamine - ik ga effe googlen

training van gisteren

eerst even geprobeerd om te shoulder pressen maar deed al pijn bij dumbbells van 10kg dus meteen zekere voor onzekere genomen en enkel benen getraind. Benen training is dan ook maar een p*ssy trainng want kon ook niet squatten (arm in die hoek houden deed ongeloofelijk pijn). vandaag voel ik trouwens beter waar het pijn doet (aangegeven op de prent hieronder). Dacht erst dat het van hoger kwam omdat daar een blokkage leek te zijn als ik mijn arm zijdelings of voorwaarts omhoog hof, maar nu voel ik duidelijk dat het van lager komt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]. het is dus niet het gewricht maar de aanhechting

heb dus gisteren legpress, leg extensions, calf raises, standing calf raises & leg curls gedaan, gewichten niet bijgehouden , voel men benen wel maar is niet hetzelfde als na een squat

Krijg bijna het idee dat epi momenteel eerder een belemmering voor je progressie is dan dat het je wat oplevert.

Krijg bijna het idee dat epi momenteel eerder een belemmering voor je progressie is dan dat het je wat oplevert.

zonder de epistane had ik dit waarschijnlijk ook wel gehad, is een overbelasting van de spier 9/10. Als het na het weekend nog niet beter is ga ik langs de kinesist

Weekend gebruiken om schouder goed laten te rusten, mss idd gewoon een beetje overbelast. Als de pijn blijft aanhouden zeker is bij je kine passeren na het weekend. Soigneer je dit weekend.

Rust ze van 't weekend.

ok vandaag nog geen verbetering in de schouder

ik heb besloten om nu te stoppen met epistane en aan men post cycle therapie te beginnen. Ik heb op dit moment nog 110 caps over, daarmee ga ik dan de laatste week van mei een cycle van 3 weken beginnen op 50mg ed. Ik ben nu al 5kg bijgekomen (overschakeling naar clean bulk + epistane) en sta iets droger. Ben al bij al tevreden over het resultaat, alleen k*t dat ik mijzelf overbelast heb.

Balen kerel. ff paar dagen rust, misschien valt het allemaal wel mee!

Zeker balen! Vooral omdat het tijdens de epistane cycle gebeurt. Toch netjes die 5kg, dat is in 4 weken gelukt? Die schouder rust geven en proberen de massa te behouden.

Spijtig dat het tijdens je cycle gebeurt man, probeer nu goed op je eten te letten en je gewonnen massa niet verloren te laten gaan, dat zou zonde zijn!

hoeveel % zit je op die foto eigenlijk?

lijkt nog best hoog imo

hoeveel % zit je op die foto eigenlijk?

lijkt nog best hoog imo

17-18% zoiets

gisteren tijdens het autorijden gewoon langs de kant gemoeten en vriendin het stuur laten nemen, pijn trok helemaal door tot men onderarm en kon echt niet meer veilig verder rijden. volgens de kine zou het een ontsteking van de middelste schouderkop zijn. Ibuprofen slikken en zeker tot vrijdag niet trainen (hij zei 2 weken maar lig al bijna 1 week stil dus vrijdag).

Dit wil zeggen schema helemaal omgooien. Blijf nu nog 2 weken clean bulken, daarna 1 maand terug cutten & dan terug 3 weken epistane in een hele cleane bulk of een minder zware cut. Dan 2 weken pcten en op onderhoud eten, en dan 2 weken op no carbs cutten en dan vertrek ik op vakantie :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven