AndroidHealthClinic

2010 ( log mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
****ed up man geen gewichten vermelden.

de trainingen boeien me dan ook niet eigenlijk, post gewoon eens in de zoveel tijd je trainingsschema dan weten we genoeg....

Tsja hij post tenminste wel zijn gewicht ;)

En Mossad, top dat je weer gaat loggen. Altijd veel van de discussies in je log op kunnen steken.

Met ibo trainen is altijd goed. Binnenkort mss ook eens met hem meekomen. Ben benieuwd hoe je er nu bij staat. Je groeit haast nog harder dan ik :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het leest toch leuker met gewichten erbij, maar ik begrijp je redenatie. Ik ga je volgen!

Thanks bro;)

Lekker bezig Moz ;) Damn, wat ga je goed man...
:) thanks kwarkmans

****ed up man geen gewichten vermelden.
de trainingen boeien me dan ook niet eigenlijk, post gewoon eens in de zoveel tijd je trainingsschema dan weten we genoeg....
:p

van gewichten vermelden zie je eigenlijk alleen maar gezeik komen hier, lijkt me de moeite niet.. vooral als je BB gericht traint. who carez. foto's en schema's zijn veel interessanter :D
+1:D

Hey mossel, een log zonder gewichten is als een auto zonder wielen man!
:p

Zo moet je het niet zien jonge pado.
;)

Tsja hij post tenminste wel zijn gewicht ;)
En Mossad, top dat je weer gaat loggen. Altijd veel van de discussies in je log op kunnen steken.
thanks bro

Met ibo trainen is altijd goed. Binnenkort mss ook eens met hem meekomen. Ben benieuwd hoe je er nu bij staat. Je groeit haast nog harder dan ik :p

Ik zou met reus en ibo gaan trainen maar die gasten stonden 3 uur in de file hehehehe. Kwamen pas om acht uur in de gym. Heb ik lekker met peter getraind onder begeleiding oog van oma.

Rug , biceps
-lat pulldown 12,10,8,6
-reverse pull down 12,10,8,8
-pushdown apparaat maar dan met gestrekt houding en gebogen
weet niet hoe die oef. heet? 12,12,10,10
-cable los van elkaar sitting 12,10,8,6
- deadlift 8,8,6,5
- biceps zittend 8 laag 8 hoog 3 sets
- biceps curl staand wide grip 8 hh en gelijk eracheraan op preacher small grip 8 hh 4 sets
- concentration curl 3 setx

voeding was goed 1 maaltijd gemist door de k-files...

Je training is net wat anders dan de gemiddelde BB'er, is dit gewoon omdat je het fijn vind of omdat je een beetje vast liep op hoe de gemiddelde BB'er traint

Jow mossad,

Dat strotdrukken wat jullie moeten van oma, leg je daarmee meer de nadruk op de m. pec minor?

Upper chest loopt achter dus moet wat meer gaan proberen....

Jow mossad,

Dat strotdrukken wat jullie moeten van oma, leg je daarmee meer de nadruk op de m. pec minor?

yes sjek , mijn chest is enorm vooruit gegaan zowel plat als incline voor de bovenkant. Ellebogen goed naar achteren houden. Gewoon geconcentreerd uitvoeren en niet HEEL zwaar omdat je schouders op "slot" zitten.

Schouders
Dumbbell shoulder press (gewichten tot ver zijkant schouder laten zakken) 12,10,8,6
Oma bommetje 12,10,10
Achterkant schouder oma way 10,10,10
Upright row 10,8,6
Side raise 12,10,10
Front 12,10,10

Triceps
Push down (ellebogen ver naar achteren)12,10,10,8
French press 10,10,10
One arm triceps dumbbell extension 12,10,10,10

Buik
3x20 hanging leg raises
3x15 l en r schuine buikspieren

Wat is een oma bommetje, Mossad?

Je training is net wat anders dan de gemiddelde BB'er, is dit gewoon omdat je het fijn vind of omdat je een beetje vast liep op hoe de gemiddelde BB'er traint

wat is het verschil dan met "een gewone bb training" volgens jou?

Jow mossad,

Nee.

Die pec minor gaat trouwens weinig doen voor een grotere upper pec.
Gewoon netjes incline werk doen zonder je front delts te gebruiken.

uhmm lastig uit te leggen. Zeg maar een fly beweging(qua arm beweging) boven je hoofd. Ik voel hem heel goed en je hoeft echt niet zwaar te gaan,

Je pakt die dumbbell press trouwens echt wijd dan als ze naast je schouders uitkomen, als ik hem doe tikt de dumbbell net niet op m'n schouderkop....

Ik zou met reus en ibo gaan trainen maar die gasten stonden 3 uur in de file hehehehe. Kwamen pas om acht uur in de gym. Heb ik lekker met peter getraind onder begeleiding oog van oma.

Wat een ellende was dat zeg:mad:

Gelukkig vervolgens nog heerlijk getraind en lieve oma heeft m'n voeding verder omhoog gegooid:D

Wat een ellende was dat zeg:mad:

Gelukkig vervolgens nog heerlijk getraind en lieve oma heeft m'n voeding verder omhoog gegooid:D

hehehehe wat een k-zooi grote volgende keer. t*ring wel bruut om te zien iemand die even lang als ik ben1,95) maar dan 10 kg zwaarder en droger.(128 kg toch?) Jullie hadden zelfde training afgewerkt was wel erg lekker toch?

edit op hoeveel kcal zit je nu dan beest?

Laatst bewerkt:
Niet juist en hoe gebruik je je front delts minder juist strotdrukken ;

Lower weight to neck. Upper arms will be perpendicular to torso. Press bar until arms are extended. Upper arm travels in perpendicular path to torso to minimize anterior deltoid involvement.

ik had het over de invloed van strotdrukken op de groei van de pectoralis minor en de invloed van de pectoralis minor op een grotere upper pec.

Rug training was lekker, moet zeggen dat Hedwig en Anke een supergym hebben met 1e klas hammerstrenght apparatuur. 2 dgn later heb ik nog steeds een flinke spierpijn in de rug. Intensief getraind waarbij de nadruk niet zo zeer op gewichten ligt, maar op uitvoering en houding ( lees spierkontakt).
Idd jammer dat we niet samen hebben kunnen trainen, klote file:(
Better luck next time, doen we een borst training. Mijn favoriet.
Enne je bent altijd welkom in Apeldoorn (back to basics)

Jow mossad,

Nee.

Die pec minor gaat trouwens weinig doen voor een grotere upper pec.
Gewoon netjes incline werk doen zonder je front delts te gebruiken.

ik had het over de invloed van strotdrukken op de groei van de pectoralis minor en de invloed van de pectoralis minor op een grotere upper pec.

Voor jou werkt het misschien niet maar voor mij wel vriend.

jongen, lees eens wat ik typ, pak er eens een anatomieplaatje bij en bekijk de pectoralis minor.

Doe jij het maar ff en bekijk dan -->
pectoralis major clavicular

potverdomme

hehehehe wat een k-zooi grote volgende keer. t*ring wel bruut om te zien iemand die even lang als ik ben1,95) maar dan 10 kg zwaarder en droger.(128 kg toch?) Jullie hadden zelfde training afgewerkt was wel erg lekker toch?

edit op hoeveel kcal zit je nu dan beest?

Zat op 130 van de week. Ik zat op 5000kcal laatste 3 weken maar sinds gisteren omhoog. Schat nu zo ongeveer dat ik aan de onderkant van de 6000kcal zit.

Rug training was lekker, moet zeggen dat Hedwig en Anke een supergym hebben met 1e klas hammerstrenght apparatuur. 2 dgn later heb ik nog steeds een flinke spierpijn in de rug. Intensief getraind waarbij de nadruk niet zo zeer op gewichten ligt, maar op uitvoering en houding ( lees spierkontakt). Idd jammer dat we niet samen hebben kunnen trainen, klote file:(Better luck next time, doen we een borst training. Mijn favoriet.Enne je bent altijd welkom in Apeldoorn (back to basics)

Yo Ibo,
Echt een heerlijke gym topspullen en altijd goede hardcore muziek aan.
Volgende keer zeker samen knallen borst is altijd lekker beest.
Vandaag samen met Roellie aan het werk geweest daar.
De t*ring die gozer wordt elke week grote zelfs na een week vakantie.
Die armen holy ****.....:eek:

Zat op 130 van de week. Ik zat op 5000kcal laatste 3 weken maar sinds gisteren omhoog. Schat nu zo ongeveer dat ik aan de onderkant van de 6000kcal zit.

130 kg en droog :eek: sick ! 6000 kcal ook flink aan het bulken:)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

@ Loo die jongen bedoelt bovenkant borst en die bestaat niet alleen uit minor. Iets minder selectief lezen en proberen niet met oogkleppen op te denken.;)

Jow mossad,

Laatst bewerkt:
Hij vraagt toch of je daarmee meer nadruk legt op de pectoralis minor.
En je ziet mijn antwoord daarop toch.
Ik heb het toch iedere keer over de pectoralis minor.
Of moet ik het geheel nog een keer quoten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven