MuscleMeat

2010 ( log mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hij vraagt toch of je daarmee meer nadruk legt op de pectoralis minor.
En je ziet mijn antwoord daarop toch.
Ik heb het toch iedere keer over de pectoralis minor.
Of moet ik het geheel nog een keer quoten?

Bovenkant borst het bericht bestaat uit meer woorden

@ LOO, oma style training(oefeningen en shit die de meesten niet doen)

nevermind....eindeloze discussie gaat het worden dan :duh:

:roflol: inderdaad. Gewoon even voor de duidelijkheid:

Bovenkant borst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pectoralis minor:
Pectoralis_minor-ar.png

Xtra train je ook de achterkant borst? Wie zoekt daar het plaatje van op?

Jow mossad,Dat strotdrukken wat jullie moeten van oma, leg je daarmee meer de nadruk op de m. pec minor?
Upper chest loopt achter dus moet wat meer gaan proberen....

mijn chest is enorm vooruit gegaan zowel plat als incline voor de bovenkant. Ellebogen goed naar achteren houden. Gewoon geconcentreerd uitvoeren en niet HEEL zwaar omdat je schouders op "slot" zitten.

Misschien dat mensen zelf eens beter kunnen lezen voordat ze komen discussieren. einde discussie over de bovenkant.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Doe jij het maar ff en bekijk dan -->
pectoralis major clavicular

beginner vergeet ff niet het vetgedrukte bij het eerste plaatje neer te zetten;)

Sjekoog vroeg ook naar de pectoralis minor. Ik begrijp dus Loo zijn verwarring.

Ik heb bij het bovenste plaatje bovenkant borst neer gezet, met andere woorden pectoralis major pars clavicularis dus

Sjekoog vroeg ook naar de pectoralis minor. Beetje onduidelijk dus.

Ik heb bij het bovenste plaatje bovenkant borst neer gezet, met andere woorden pectoralis major pars clavicularis dus

Hij zegt dat zijn bovenkant borst achterliep en bedoelde waarschijnlijk major pars clavic dat heet meedenken.

Hoe train jij binnenkort borst ?

Zag dat je sinds vorig jaar aan het ijzer hangt.
Niet op een rare manier bedoeld, maar waarom ben je zo op tijd aan het kuren gegaan?
Echt podiumambities,nieuwsschierig of gewoon geen geduld :D

Loop niet te zeiken hoor, zie dat je f@cking sirieus bezig bent, gewoon effe uit interesse.

Zag dat je sinds vorig jaar aan het ijzer hangt.
Niet op een rare manier bedoeld, maar waarom ben je zo op tijd aan het kuren gegaan?
Echt podiumambities,nieuwsschierig of gewoon geen geduld :D

Loop niet te zeiken hoor, zie dat je f@cking sirieus bezig bent, gewoon effe uit interesse.

hij heeft geen tijd om over 10 jaar groot te zijn, over een paar jaar is hij vader en werkt hij zich door de week de pl**ris om in het weekend z'n volvo station te wassen en kou te lijden langs de zijlijn van het voetbaldveld, om vervolgens met vrouw lief naar de Ikea te gaan en daarna nog ff snel de schommel in elkaar timmeren voordat het donker wordt.

hij heeft geen tijd om over 10 jaar groot te zijn, over een paar jaar is hij vader en werkt hij zich door de week de pl**ris om in het weekend z'n volvo station te wassen en kou te lijden langs de zijlijn van het voetbaldveld, om vervolgens met vrouw lief naar de Ikea te gaan en daarna nog ff snel de schommel in elkaar timmeren voordat het donker wordt.

Hehehe, dat kan natuurlijk ook :D

Borst, buik

Borst
Dumbbell press incline 12,10,8,6
Strotdrukken 12,10,10
plat bankdrukken 10,8,6
Pompen bankdrukmachine 10,10,10
Cable flys 12,12,12

Buik
Hanging straight leg raises 4x15
Swiss ball 3x20 au au

Morgen even armen aanpakken en woensdag benen slopen met Oma!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven