XXL Nutrition

21 day fast mass building met leemhardward

Ik denk dat iedereen wel weet dat er niks lekkerders is dan na die schurft cut weer volop te gaan eten :D

Yep dan ga je eventjes best hard vooruit ja. Ben alleen benieuwd of dit ook werkt na 1 weekje cutten, het lijkt met sterk maar je weet nooit natuurlijk. Ik ga het zeker proberen over een paar maandjes.

na 3 weekjes cutten nu 5 dagen bulk en 1kg winst. :)

Dan ga jij ook als een raket vooruit dus. Ik doe maandag weer een update, ben nu al een mooi stukje droger geworden.

Merk je ook vooruitgang in kracht? Ik kan me namelijk voorstellen dat je lichaam totaal in shock is en vooral water vast houdt en vet gaat opslaan.

Hier ben ik ook wel een beetje sceptisch over inderdaad.

Het lijkt me, dat als je niet sterker bent geworden, je simpelweg ook niet gegroeid bent, toch ?

Je kunt wel groeien zonder al te veel krachttoename.

-update-

78 kg vanmorgen en ik zou maandag beginnen met bulken maar heb besloten nog een week extra te cutten, sta toch wat hoger in vet dan dat ik dacht. Niet getreurd ik ben begonnen op 71 dus als ik een week of 2 week extra cut en ik kom uit op 75 bij 7% heb ik het geweldig gedaan. Geef wel een update elke week.

Laatst bewerkt:
Nou nou nou moet dat nou zo, en dat noemt zich 44 het is om je dood te schamen gast zoals jij reageerd. Moet maar eens een goede ban gegeven worden aan die figuren zoals jij. Lijkt nergens op!

Nee niet bepaald..

Jij zegt dat kh's je vet maken.. dat is gewoon flauwe kul, want ik val namelijk af met ruim 250g kh's per dag...

Dus hou je brutaliteit en sarcasme maar voor je voordat je iets post!

Niet kwaad bedoeld, maar 250 gram KH (= slechts 1000 Kcal) is behoorlijk weinig.
Ik eet nu op onderhoud zo'n 550 gram KH per dag. Niet vreemd dat je afvalt.

Leuk schema TS, ik ga het ook eens proberen.

Kun je eens een samenvatting maken hoe het precies werkt? Wat voor trainschema bv erbij in de cut/bulk.

Als je bulkt, hoe eet je dan? Goede koolhydraten of ook (veel) macdonalds... Ben erg benieuwd en ga misschien na mijn vakantie ook eens starten.

Ik hou niet echt een apart trainingsschema aan, gewoon mijn drie daagse split. Ik doe het alleen alleen met de voeding, redelijk schoon, alhoewel ik ook wel smokkel met een paar heerlijke pannenkoeken in de bulk, vooral de eerste drie dagen in de bulk, daarna netjes schoon. Tijdens het cutten ben ik behoorlijk streng voor me zelf, veel eiwitten wat vet en groente. Deze zomer wil ik graag droog blijven dus niet al te veel bulken, dat kan ik aankomend winter wel doen, denk ook dat ik dan de trainingen ga doen die in het boek staan.

Ik vind het minder om te zeggen maar die pics van je zijn met lange na niet onder de 10 procent eerder richting 15... @ 10 procent zie je al echt aders die zie ik niet op je fotos?

Ook je wedstrijd pic is geen 2,8 procent ;) je zit daar wel diep hoor maar eerder zo rond de 4 procent

Ook denk ik dat je door de cycle cut/bulk een vochtophoping krijgt wat jou weegschaal meer kilo's laat aangeven

Mij lijkt een flinke bulk periode van een maand of 4 gevolgd door een cut van 4 weken stukken effectiever:)

Die 2.8% is echt, een stuk droger dan men maat die op 3.5 stond. iid veel vocht maar dan nog een leuk aantal kg erbij, niet allemaal schone winst he, trouwens die foto is aan het einde van de bulk sta nu na een week cut een mooi stukje droger.

Hoeveel heb je er ongeveer per cut weer af?

Ja daar vraag je wat 2 a 3% maar dat is een gokje

in 1 week :|?

Terug
Naar boven