AndroidHealthClinic

21 day fast mass building met leemhardward

Alles altijd gewoon op gevoel maar zit altijd redelijk in de buurt van die 500. tgaat wel heel mooi, aanradertje dus ;-) ook al aan het vogelen klaver met dit dieet??

Oke, ik ga er denk vanaf maandag mee beginnen, eens kijken wat het oplevert. Ik neem aan dat jij qua training niks veranderd in die 7 dagen?

Verander nog niet met training, dat doe ik pas als het dieet stagneert ;-) Hou je ook een logje bij dan?

Ik train 6 dagen per week 1 dagje rust, 3 daagse slit.

dus alle spiergroepen 2 keer per week?

Ja allemaal 2 keer per week.

BORST
tricep / voorkant en zijkant schouders

RUST

RUG
bicep / achterkant schouders (achterstand gebiedje)

BENEN
de 1 ne keer squat de andere keer deadlift

Laatst bewerkt:
BORST
tricep / voorkant schouders

RUST

RUG
bicep / achterkant schouders (achterstand gebiedje)

BENEN
de 1 ne keer squat de andere keer deadlift

Raak je niet overtraind met 6x per week? Doe je trouwens net zo veel oefeningen als bij een split waarbij je alles 1x per week pakt of verdeel je het over de 2 trainingen? Zijkant schouders pak je neem ik aan bij borst?

Zoals een split en dat 2 keer per week dus ik verdeel niet, vanaf dag 1 doe ik dat al, heb niet het idee dat ik daarvan overtrain raak. Zijkant bij borst, borst hoef ik haast niet te trainen evenmin als mijn tricep (hebben voorsprong), vandaar mijn schouders bij borst, normaal zat schouder bij rug maar dat heb ik wat omgedraaid.

Zoals een split en dat 2 keer per week dus ik verdeel niet, vanaf dag 1 doe ik dat al, heb niet het idee dat ik daarvan overtrain raak. Zijkant bij borst, borst hoef ik haast niet te trainen evenmin als mijn tricep (hebben voorsprong), vandaar mijn schouders bij borst, normaal zat schouder bij rug maar dat heb ik wat omgedraaid.

Aha, pak je schouders dan ook als eerst of doe je wel gewoon borst eerst?

Achterstand is achterkant schouders die pak ik bij rug, doe dan wel achterkant schouders als eerste. Mijn borst doe ik maar 1 setje en niet te zwaar, meer voor het idee dat ik borst ook nog wat train, wel relaxt traininkje dus ;-)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Trouwens even tussendoor gewogen na 2 dagen bulk 76kg, 2 kg in 2 dagen erbij snap er niets meer van, dan kan toch niet.

Vocht?

Kan! Ik kijk wel even hoe dit gaat bij deze bulk, heb geen opgeblazen kop met vocht ofzjow, zie het wel als deze bulk afgelopen is over 8 dagen ;-)

Aha, ik ga er trouwens morgen mee beginnen. 8 dagen bulken gevolgd door 6 dagen cutten, hoop zowel droger te worden als wat meer spiermassa te krijgen.

Succes ermee, je zal er wel wat kg mee bijhalen moet je maar rekenen. Ben wel benieuwt.

Is het niet de bedoeling dat je eerst die dagen cut zodat je optimaal hormonenniveau krijgt om daarna te bulken?

Ja eerst cutten dan bulken, strakke opmerking.

Haha, kom ik mooi net op tijd achter.

Terug
Naar boven