AndroidHealthClinic

21 day fast mass building met leemhardward

Ik doe nu 3200 in de bulk en 2200 cut onderhoud is 2700, maar ik denk dat ik de volgende ronde extremer ga bvb 4000 / 1400 doe en dan 7 om 7 dagen. Na mijn gevoel lijkt me dat beter, ga ik proberen dus.

Ik doe nu 3200 in de bulk en 2200 cut onderhoud is 2700, maar ik denk dat ik de volgende ronde extremer ga bvb 4000 / 1400 doe en dan 7 om 7 dagen. Na mijn gevoel lijkt me dat beter, ga ik proberen dus.

damn das wel heel extreem :) 1400 wel laag man

-update-

Op naar een weekje cutten ik ben nu 77.5kg na deze bulk, 0.5kg meer dan de vorige update van 2 mei, ik hoop op 75kg uit te komen na deze cut. Dan pak ik bij elke ronde 1kg schoon, in 1 maand is dat dan 2 kg, 24kg per jaar, maar het zal wel ergens stagneren maar wanneer..

-update-

Op naar een weekje cutten ik ben nu 77.5kg na deze bulk, 0.5kg meer dan de vorige update van 2 mei, ik hoop op 75kg uit te komen na deze cut. Dan pak ik bij elke ronde 1kg schoon, in 1 maand is dat dan 2 kg, 24kg per jaar, maar het zal wel ergens stagneren maar wanneer..

klinkt goed ... maar 24kg zal niet te halen zijn
ben zelf nu redelijk goed aant cutten vandaag de 6e dag ga door tot volgende vrijdag dagelijks rond de 2100cal behalve vandaag met moederdag wat meer ... vanaf vrijdag rond 3200cal 7 dagen de eerste keer.

Ben benieuwt hoe dat gaat, maar dat horen we wel.

Leuke methode. Wat zou de beste ratio van dagen bulken en cutten zijn waarbij je na een X aantal dagen meer vet verliest dan voor je begon met de hele cycle(dus voor de bulk en cut dagen), maar waarbij je ook nog redelijk wat spiermassa aan kan zetten. 12 dagen bulken en 9 dagen cutten of heeft iemand anders misschien een beter idee?

Denk als je redelijk droog staat en wil blijven staan dat 14 dagen bulk en 7 dagen cut wel het beste is, maar ieder is anders dus zul je dat zelf uit moeten zoeken wat voor jou het beste is. Ik doe nu korter 7 bulk 7 cut maar ga wat hoger en lagen bulken en cutten. Denk dat er nog niet een beste vaste regel is die aangeeft wat nou werkelijk het beste werkt op dat boek na dan. Dus probeer maar wat, komen we er wel achter wat het beste is.

Denk als je redelijk droog staat en wil blijven staan dat 14 dagen bulk en 7 dagen cut wel het beste is, maar ieder is anders dus zul je dat zelf uit moeten zoeken wat voor jou het beste is. Ik doe nu korter 7 bulk 7 cut maar ga wat hoger en lagen bulken en cutten. Denk dat er nog niet een beste vaste regel is die aangeeft wat nou werkelijk het beste werkt op dat boek na dan. Dus probeer maar wat, komen we er wel achter wat het beste is.

Oke, maar was jou doel niet aankomen? Dan is een 1 op 1 ratio bulken en cutten toch vrij hoog. Lijkt me dat je met 7 dagen bulken en 7 dagen cutten ook een heel stuk droger komt te staan.

Ik wacht het af, als ik tussen dag 6 en dag 10 bulken niets of weinig meer aankom lijkt het me nutteloos zolangdoor te bulken, nu terug cutten van 77.5kg naar 75kg doe ik het netjes en kom ik toch aan. Mijn doel is aankomen is ieders doel haast maar op deze mannier blijf je een goede shape houden. Maar kom ik te droog te staan kan ik de voeding aanpassen en niet de duur, dus daarin heb je ook speling.

Ik wacht het af, als ik tussen dag 6 en dag 10 bulken niets of weinig meer aankom lijkt het me nutteloos zolangdoor te bulken, nu terug cutten van 77.5kg naar 75kg doe ik het netjes en kom ik toch aan. Mijn doel is aankomen is ieders doel haast maar op deze mannier blijf je een goede shape houden. Maar kom ik te droog te staan kan ik de voeding aanpassen en niet de duur, dus daarin heb je ook speling.

Oke ;) Maar als jij nu uit je duim een ratio van dagen zou moeten verzinnen om uiteindelijk ook vet te verliezen, wat zou je dan adviseren?

Voor mezelf 7 om 7 denk ik of 7 cut om 10 bulk, ik ga dus 7 om 7 proberen nu.

Laatst bewerkt:
ja 7 om 7 likt me ook niet verkeerd ... en t is natuurlijk afhankelijk van je vetpercentage
hoe lager je vet hoe meer dagen je kan bulken tot een max van 14 dagen bulk en 7 dagen cut want anders kom je weer meer vet aan als je de artikels moet geloven

Dit is mijn eerste post ooit maar ik ga ook beginnen! Ik ben erg gemotiveerd. Ik hoop veel clean spiermassa te krijgen:)

Succes maat, leuke methode waar je snel spier mee kan bouwen.

Na deze winter onsucessesvol ( lees: geen of weinig spiermassa winst, meeste gewoon extra vet) 'clean gebulkt te hebben'..dwz 300 kcal boven onderhoud te hebben gegeten, wil ik dit ook gaan proberen. Zelf zat ik te denken om 2 weken te cutten door lager in mijn koolhydraten te gaan en hoog in eiwittenn en dan 1 week bulken in de zin van minder strak in het schema: dus met een koekje, extra brood, meer langzame koolhydraten 's avonds etc.

Wat denk jij of dit succesvol kan zijn?
Stats: vrouw, 38 jr, 58 kilo, laag vetpercentage ca. 16 %.

Je vet percentage zal naar beneden gaan, maar dat vind je niet erg? Zo zal je geen spier aanzetten lijkt mij, maar probeer het, je kan altijd nog langer bulken dan cutten. De bulk kan met een koekje, ik heb ondervonden dat het niet erg is wat minder schoon te bulken immers het vet wat je aanzet zit er nog maar een week en is met cutten zo weer vertrokken! Wil je afvallen lijkt me het zo goed, maar wil je spier aankomen zal je wat langer moeten bulken (denk ik) Probeer het eens...

-tussenstand cutten-

Op dit moment 77 KG, vanmorgen 76.5 KG nu eerst een weekend naar CentreParks en maandagochtend wegen, ik vermoed 75.5 a 76 kg dan mag ik weer erg tevreden zijn. Dan vermoed ik ook bij de volgende bulk te eindigen op 79 KG, ik ben nog steeds erg benieuwt hoelang dat gainen door gaat, moet toch ergens ophouden zou je zeggen, ben maar een mannetje van 1.66.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven