carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe nu 3200 in de bulk en 2200 cut onderhoud is 2700, maar ik denk dat ik de volgende ronde extremer ga bvb 4000 / 1400 doe en dan 7 om 7 dagen. Na mijn gevoel lijkt me dat beter, ga ik proberen dus.
1400 wel laag man-update-
Op naar een weekje cutten ik ben nu 77.5kg na deze bulk, 0.5kg meer dan de vorige update van 2 mei, ik hoop op 75kg uit te komen na deze cut. Dan pak ik bij elke ronde 1kg schoon, in 1 maand is dat dan 2 kg, 24kg per jaar, maar het zal wel ergens stagneren maar wanneer..
Denk als je redelijk droog staat en wil blijven staan dat 14 dagen bulk en 7 dagen cut wel het beste is, maar ieder is anders dus zul je dat zelf uit moeten zoeken wat voor jou het beste is. Ik doe nu korter 7 bulk 7 cut maar ga wat hoger en lagen bulken en cutten. Denk dat er nog niet een beste vaste regel is die aangeeft wat nou werkelijk het beste werkt op dat boek na dan. Dus probeer maar wat, komen we er wel achter wat het beste is.
Ik wacht het af, als ik tussen dag 6 en dag 10 bulken niets of weinig meer aankom lijkt het me nutteloos zolangdoor te bulken, nu terug cutten van 77.5kg naar 75kg doe ik het netjes en kom ik toch aan. Mijn doel is aankomen is ieders doel haast maar op deze mannier blijf je een goede shape houden. Maar kom ik te droog te staan kan ik de voeding aanpassen en niet de duur, dus daarin heb je ook speling.
Maar als jij nu uit je duim een ratio van dagen zou moeten verzinnen om uiteindelijk ook vet te verliezen, wat zou je dan adviseren?