MuscleMeat

21 day fast mass building met leemhardward

Gaat goed!! zonet 77kg op de teller!

heb het e-book ook even 'gekocht'. Eens doorlezen, jij gaat er wel lekker op als ik het zo lees.

Zie je het verschil ook in de spiegel?
Een beest in de spiegel, mijn vrouwtje zij al wat is je rug mooi geworden, maarja bekijk het eerst even weer na het cutten wat er dan weer van over is, maar inderdaad ik gaat er lekku op ..

En mike wilde hem ook geloof ik,
Ik heb een spotnet accout daar staat hij op (google spotnet), smsje sturen voor 1.50 en je kunt de hele dag downloaden.

Via google vond ik er ook wel een paar, maar dat waren .EXE's. dus weet niet zeker of dat veilig is.

maar als dit niet werkt, of als jullie niet willen spotnetten, dan ben ik wel zo vriendelijk om van de week hem op rapidshare te zetten.

Als je wil zet hem dan maar op rapidshare ;-)

Eerst zelf even de download zoeken. Gewoon google, de naam .torrent of .download typen en je krijgt genoeg hits ;)

dan zien we eind van de week wel.

Kon ook niets vinden behalve sites die vol staan met domme reclame maar de link werken niet.

Hoeveel droge massa heb je er nu bij? En in hoeveel dagen?

@ Daniel als je hem kan uploaden zou zeer relaxed zijn!

3 kg vanaf 1 april zoiets, zit nu in een bulk dus die reken ik niet mee, dus in ongeveer 1 maand tijd, misschien zit er nog wat vet bij (uitgaande van het minst gunstige)dan word het 2 kg, nog bijzonder veel in 1 maand!

Laatst bewerkt:
3 kg vanaf 1 april zoiets, zit nu in een bulk dus die reken ik niet mee, dus in ongeveer 1 maand tijd, misschien zit er nog wat vet bij (uitgaande van het minst gunstige)dan word het 2 kg, nog bijzonder veel in 1 maand!

Als je bulkt, neem ik aan dat het een cleanbulk is?

Ja wel schoon maar lust ook wel wat lekkers, dus zo schoon is het niet helemaal. Let wel een beetje op iid.

heb het e-book ook even 'gekocht'. Eens doorlezen, jij gaat er wel lekker op als ik het zo lees.

Hoeveel droge massa heb je er nu bij? En in hoeveel dagen?

@ Daniel als je hem kan uploaden zou zeer relaxed zijn!

Matties, ik had hem gedownload, net even uitgepakt en geopend... 14 pagina's text, that's it. Heb het nog niet gelezen, maar het ziet er saai uit. :roflol:

Hier zippy share linkje broeders;

http://www59.zippyshare.com/v/79966253/file.html

<-------- * * * tip

Muchas gracias!!!!!!

Ik blijf een beetje staan op 77kg dat stond ik op 2 mei ook, vernam het aan de vorige ronde ook dat de eerste 3 dagen in de bulk het hardst gaan en dat het daarna stagneert. Ik maak deze bulk af en dan ga ik de volgende bulk 7 dagen doen ipv 10 dagen, dus dan is het 7 / 7 dagen bulk en cut, maar dan moet ik wel zorgen dat ik in de bulk nog hoger moet gaan in voeding. Ik blijf een beetje rond die 7 a 8 % hangen. Zijn er meer dit dit ook ervaren?

Ik blijf een beetje staan op 77kg dat stond ik op 2 mei ook, vernam het aan de vorige ronde ook dat de eerste 3 dagen in de bulk het hardst gaan en dat het daarna stagneert. Ik maak deze bulk af en dan ga ik de volgende bulk 7 dagen doen ipv 10 dagen, dus dan is het 7 / 7 dagen bulk en cut, maar dan moet ik wel zorgen dat ik in de bulk nog hoger moet gaan in voeding. Ik blijf een beetje rond die 7 a 8 % hangen. Zijn er meer dit dit ook ervaren?

hoe hoog ligt je calinname op cut en bulk dagen ?
vind het wel een leuke vooruitgang trouwens zoals je in het begin ging... ben nu ook aan het cleanbulk en wil deze methode ook gaan proberen
doe nu 2150cal cleancut zit in dag 3 en wil dan na 7 dagen gaan cleanbulk op 3350 ... mijn onderhoud zit ongv op 2800

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven