carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb het e-book ook even 'gekocht'. Eens doorlezen, jij gaat er wel lekker op als ik het zo lees.
Een beest in de spiegel, mijn vrouwtje zij al wat is je rug mooi geworden, maarja bekijk het eerst even weer na het cutten wat er dan weer van over is, maar inderdaad ik gaat er lekku op ..
hier ook

Eerst zelf even de download zoeken. Gewoon google, de naam .torrent of .download typen en je krijgt genoeg hits
dan zien we eind van de week wel.

3 kg vanaf 1 april zoiets, zit nu in een bulk dus die reken ik niet mee, dus in ongeveer 1 maand tijd, misschien zit er nog wat vet bij (uitgaande van het minst gunstige)dan word het 2 kg, nog bijzonder veel in 1 maand!
heb het e-book ook even 'gekocht'. Eens doorlezen, jij gaat er wel lekker op als ik het zo lees.
Hoeveel droge massa heb je er nu bij? En in hoeveel dagen?
@ Daniel als je hem kan uploaden zou zeer relaxed zijn!
Matties, ik had hem gedownload, net even uitgepakt en geopend... 14 pagina's text, that's it. Heb het nog niet gelezen, maar het ziet er saai uit.![]()
Hier zippy share linkje broeders;
http://www59.zippyshare.com/v/79966253/file.html
<-------- * * * tip
Ik blijf een beetje staan op 77kg dat stond ik op 2 mei ook, vernam het aan de vorige ronde ook dat de eerste 3 dagen in de bulk het hardst gaan en dat het daarna stagneert. Ik maak deze bulk af en dan ga ik de volgende bulk 7 dagen doen ipv 10 dagen, dus dan is het 7 / 7 dagen bulk en cut, maar dan moet ik wel zorgen dat ik in de bulk nog hoger moet gaan in voeding. Ik blijf een beetje rond die 7 a 8 % hangen. Zijn er meer dit dit ook ervaren?