AndroidHealthClinic

22-25% -> 10% in 3 maanden

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Buik, rug en biceps gedaan
Buik:
Hanging knee raise 3 sets maximaal
Lying leg raise 3 sets, 15-13-11 reps
Reverse crunch 3 sets, 11-12-10 reps
Plank 3 sets 60s
Side plank 3 sets 45s, 30s, 30s
Dumbell side bend 3 sets 10 reps 20kg

Rug:
Deadlift 4 set 9-10-10-8 reps met 20kg
Pull up 3 sets 6-4-3 reps
Close-grip pulldown 4 sets 8x 55kg
Barbell bent over row 4 sets 12 reps met 20kg en 9-10-12 reps met 25kg
Cable seated Row: 4 sets 10x 45kg en 9-9-8x 50kg

Biceps:
Dumbell Curl 3 sets 8x 12kg
Dumbell Hammer curl 3 sets 8x 8kg
Preacher Curl machine 3 sets 8x 10kg

Ipv 3 broodjes kip en 25 gram pinda's (na de 3 broodjes)

Nasi:
60 gram Rijst
Kipfilet
Groentemix
Sesam olie
Soja saus
Knoflook
ongeveer 1 ei

25 gram pinda's

water

wat mango

Laatst bewerkt:
Officiële startdag
Weging: 73kg

Rustdag voor fitness

Net ongeveer 20 min. buiten hardgelopen.

Ik denk dat ik mijn activiteitsfactor hoger moet zetten. Momenteel heb ik hem op 1.55 staan. Ik ga hem veranderen naar 1.65

Mijn schema voor een week gaat als volgt uit zien:
7 dagen sporten:
Dag 1: Borst biceps
Dag 2: Rug Triceps
Dag 3: Buik + hardlopen (ong 20min)
Dag 4: Schouders
Dag 5: Benen
Dag 6: Buik + hardlopen (ong 20min)

Na dag 6 wil ik dan gelijk weer beginnen met borst biceps of ik hou een rust dag.

Laatst bewerkt:
succes, is wel ambitieus zoveel % in zo'n korte tijd, ben benieuwd

Woehoeee, gisteren klein beetje de temptation gehad voor chips, omdat me zusje express chips voor me neus ging eten [emoji14] Maar niet aan gezeten! Vandaag begint de trainingschema opnieuw, dus buik, borst, biceps.

Ik vind het toch fijner om borst biceps te combineren, zodat je met je biceps tot fail kan gaan. Als ik rug en biceps combineer, heb ik het gevoel dat ik niet sterker wordt in me biceps, blijf heletijd op rond een gewicht hangen

Sent from my MI 4W using Tapatalk

Veel succes gewenst met het behalen van je doelen!

Op basis van je foto's gok ik toch ook een VP in de 20-25% range.

Thx!
afb2f45ad3f08964d93549f50cfc834c.jpg
dit eet ik elke keer na fitness. Salade varieert, als sla en olijven in huis zijn dan gooi ik het erdoor heen

15% in 3 maanden aint gonna happen.
Succes met afvallen tho :thumb:

Ja ik probeer ook zo laag mogelijk, ik wist niet hoeveel haalbaar was. ik moest een getal noemen, voor de affirmation

Ik ga ook zeker kijken wanneer ik tevreden ben, qua vetpercentage.

Ja ik probeer ook zo laag mogelijk, ik wist niet hoeveel haalbaar was. ik moest een getal noemen, voor de affirmation

Ik ga ook zeker kijken wanneer ik tevreden ben, qua vetpercentage.

Eens je onder die 15% geraakt zal je al een grote verandering zien.

Je zal allicht ook redelijk wat gewicht verliezen dus als je op 12 ofzo zit kan je misschien weer bulken tot 15% om wat spiermassa aan te zetten.

Succes kerel!

Eens je onder die 15% geraakt zal je al een grote verandering zien.

Je zal allicht ook redelijk wat gewicht verliezen dus als je op 12 ofzo zit kan je misschien weer bulken tot 15% om wat spiermassa aan te zetten.

Succes kerel!
Ja ik zal zeker kijken, naar hoe ik eruit gaat zien, cijfers zijn voor mij niet heel erg belangrijk. Want ieder lichaam is anders.

Ik ga zo trainen met een goede vriend van mij, terwijl ik 's ochtends al buik, borst, biceps heb gepakt. Maja die kerel is zo lui, moet hem ff meeslepen, dus ga ik vandaag ook schouders trainen. Dit is maar eenmalig en ik ga dus ook niet hard trainen

Gisteren toch een rustdag genomen, merk toch wel dat ik die rust nodig heb, ik wil dingen te gehaast doen.

Vandaag rug triceps

Fck yeah! 0.5kg afgevallen
1e weging was 73kg
Maar daarna kreeg ik 3x de resultaten 72.5kg

's ochtends buik oefeningen gedaan en 10min. Cardio

Vanavond even analyseren, denk dat ik dezelfde eetschema ga houden. Maar ik moet het wel even aanpassen aan wat ik nu eet

Eetschema even aangepast volgens wat ik nu normaal eet. Net vanavond borst en biceps gedaan met een vriend. Morgen ga ik weer rustig verder met rug en triceps!

Cutten_Pagina_1.jpg

Cutten_Pagina_2.jpg

's ochtends gemeten! 71.5kg - 72kg. Gaat de goede kant op! Op zaterdag had ik een verjaardag, netjes afgebleven van de snacks, maar wel alcohol genuttigd.
's ochtends rug en triceps gepakt

Zou ik misschien advies mogen over voedingssupplementen toe te voegen aan me eetschema. Heeft het veel effect om whey of creatine te gaan gebruiken bij mijn huidige schema?
Wanneer ik whey zou gebruiken is 's ochtends bij mijn ontbijt, zodat ik gelijk eiwit voorraad heb als ik wakker wordt. Voor en na de training heb ik voor mijn gevoel geen whey nodig, vanwege de kwark die ik 's ochtends eet.
Creatine zou ik ook maar 1x op een dag gebruiken, na de training, middag of voor het slapen. Dus mijn vraag is of het wel nodig is om eiwit supplementen te gebruiken.

Voor de rest ga ik multivitamines en omega vetten gebruiken als supplementen.

fatburners gebruike

Voor mij lijkt fatburners helemaal niks, gezond klinkt het niet echt. Ik wil wel toch zo min mogelijk schadelijke stoffen binnen krijgen van andere producten. Ik gebruik tot nu zelf multivitamines en omega 3 supplementen, ik zit nog te twijfelen of ik whey zal halen, niemand reageert hierop, dus ik verwacht dat het dan ook niet nodig is.

Vandaag weer gewogen ik weeg nu tussen de 70,5 - 71 kg, ik ben iets te veel afgevallen volgens schema. Deze week heb ik nauwelijks op me voedsel gelet, maar wel gezond gegeten natuurlijk. Dit kan een reden zijn waarom ik meer ben afgevallen dan mijn eigenlijke doel. Mijn conditie is in no time van zeer bagger naar bagger gegaan, ik hoop dat ik over een paar maandjes een redelijk conditie heb. Qua trainen doe ik nog 7x per week, alleen tot nu 2x benen geskipt vanwege tentamens, volgende week pak ik het weer op.

Ik hou toch nog dezelfde eetschema aan en ik doe misschien wat extra pinda's erbij

Volgende week is picca time!

Whey is puur om makkelijker aan je eiwitten te komen. Als ik zo naar jou schema kijk, eet jij dagelijks 125g eiwit? ksou het opschroeven naar 150g ongeveer. Dus je zou whey kunnen halen. Maar als je het uit voeding kan halen, is het niet nodig. Je vetten zou ik ook iets omhoog gooien. Carbs zou je kunnen verlagen in je cut. Verder moet je niet te veel naar de weegschaal kijken :p ene keer houd je meer vocht was dan andere keer. Spiegel is je beste vriend he :D

Whey is puur om makkelijker aan je eiwitten te komen. Als ik zo naar jou schema kijk, eet jij dagelijks 125g eiwit? ksou het opschroeven naar 150g ongeveer. Dus je zou whey kunnen halen. Maar als je het uit voeding kan halen, is het niet nodig. Je vetten zou ik ook iets omhoog gooien. Carbs zou je kunnen verlagen in je cut. Verder moet je niet te veel naar de weegschaal kijken[emoji14]ene keer houd je meer vocht was dan andere keer. Spiegel is je beste vriend he :D
125 gram zonder avond eten meegerekend, ik probeer wel iets meer Kipfilet te eten. Cutten gaat nu iets makkelijker, ik krijg minder snel honger. Laatste week heb ik niet zeer goed op me kcal gelet, vanwege ik iets te veel was afgevallen. Wel natuurlijk bij me onderhoud gebleven of net er iets onder.

Ik ga kijken of ik mijn schema zo kan instellen dat ik meer eiwit binnen kan krijgen. Als dat niet lukt, ga ik whey proberen.

Vandaag weer gemeten! Dit keer 1 maand volgehouden! HELLL YEAAH!!
71,0kg
Borst: 8,8,9 cm
Buik: 22,22,23 cm
Benen: 13,13,14 cm

Terug
Naar boven