thinhnong
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 21%
Als goed is het best een goed schema voor het cutten, niet beginners niveau maar wel een beetje gevorderd. Als het een goed schema is, blijk ik dit misschien 1 maand doen en dan ga ik op fullbody training.
Mijn trainingsschema voor een hele week ziet er dan zo uit
1: Push
2: HIIT fietsen + abs
3: Pull
4: HIIT rennen + olbiques
5: Leg
6: HIIT roeien
7: Rust
Dit lijkt voor mij een chillere programma, dan voorheen. Voor de rest ga ik refeed in me dieet gooien, om te verkomen dat ik minder hard cheat
Refeed ipv cheaten, 1 dag neem je:
- 1.6 gram proteïne per kilogram gewicht
- 4 gram koolhydraten per kilogram gewicht
- 0.3 gram vet per kilogram gewicht
Dit doen eens in de 5-7 dagen, heeft een psychologisch effect.
Mijn trainingsschema voor een hele week ziet er dan zo uit
1: Push
2: HIIT fietsen + abs
3: Pull
4: HIIT rennen + olbiques
5: Leg
6: HIIT roeien
7: Rust
Dit lijkt voor mij een chillere programma, dan voorheen. Voor de rest ga ik refeed in me dieet gooien, om te verkomen dat ik minder hard cheat
Refeed ipv cheaten, 1 dag neem je:
- 1.6 gram proteïne per kilogram gewicht
- 4 gram koolhydraten per kilogram gewicht
- 0.3 gram vet per kilogram gewicht
Dit doen eens in de 5-7 dagen, heeft een psychologisch effect.

), waardoor me cardio ten onder ging. Ik wilde 3x cardio doen en 1x benen kunnen doen in 1 week, zonder problemen. Daarna ga ik 2x benen in 1 week doen.
probeer desnoods gewoon twee keer per week 3 sets te squatten, je zult zien dat het heel snel went
ik zou zeker weer wat meer met barbells aan de slag gaan.als je daar zwakker op bent is het vooral een kwestie van een nieuwe vorm aanleren.uiteindelijk zul je op barbell oefeningen absoluut sterker zijn dan met dumbells. Dumbell oefeningen zijn vooral assistance en doe je dus achteraf, met wat meer herhalingen. barbell oefeningen zijn meer compounds en hier zou ik lekker zwaar op gaan voor 5-8 reps.ik doe zelf bijvoorbeeld 3x5 op mijn compounds, en dan daarna dumbell en bodyweight oefeningen op 8+ reps om lekker te pompen.