thinhnong
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol, had dan wat anders gekocht zoals een protein bar of soOh ja dat wist ik niet , ik had het alleen gekocht om geen verzendkosten te betalen. Dan gebruik ik creatine wel wnnr ik ga bulken of verkoop ik het aan iemand
Sent from my MI 4W using Tapatalk

Water
so it aids my digestion, fights fatigue, improves my mood, keeps my kidneys working, keeps me alert and it helps me to think more clearly. I need to avoid such as soda, caffeine and lower the consumption of alcohol.
Waarom neem je creatine in je cut? Creatine houd vocht vast en laat je dus voller lijken ipv droger wat je doel is toch?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen meestal als mensen aan het cutten zijn willen ze kunnen zien of ze droog wordenIk gebruik ook gewoon creatine tijdens het cutten, heb verschillende forums gezien met reacties dat je gewoon creatine kan blijven gebruiken. Gaat tenslotte om het trainen door creatine.
Hij hoeft er nu nog niet droog uit te zien, neem aan dat dit pas in de zomer hoeft. Waarom dan nu niet gewoon profiteren van creatine. Doe ik ook.
Gewoon rond mei/juni stoppen met creatine en dan kom je goed droog uit, indien je veel vocht vast houd uiteraard.
En zelf denkik dat het beter is om creatine in bulk te gebruiken aangezien het net die 1-2 reps extra kan geven die je nodig hebt voor die prikkel om je spieren te laten groeien. ...toch
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen meestal als mensen aan het cutten zijn willen ze kunnen zien of ze droog wordenEn zelf denkik dat het beter is om creatine in bulk te gebruiken aangezien het net die 1-2 reps extra kan geven die je nodig hebt voor die prikkel om je spieren te laten groeien. ...toch
![]()
. ik cut uiteraard ook om droger te worden, maar dat is uiteindelijk pas rond de zomer van belang, daarvoor gebruik ik gewoon creatine en ik train er lekker op. En het enige nadeel is inderdaad dat je wat meer vocht inhoud. Daarvoor krijg je wel energie voor terug tijdens het sporten ondanks dat je onder onderhoud zit.
Dit staat wel een beetje in stijd met je goals eh? ongeveer alles wat je ervoor benoemd.
ARE YOU DEDICATED ENOUGH BRUH? NO ALCOHOL.
Voor de rest, super ambitieus ga zo door.
Ik gebruik ook gewoon creatine tijdens het cutten, heb verschillende forums gezien met reacties dat je gewoon creatine kan blijven gebruiken. Gaat tenslotte om het trainen door creatine.
Hij hoeft er nu nog niet droog uit te zien, neem aan dat dit pas in de zomer hoeft. Waarom dan nu niet gewoon profiteren van creatine. Doe ik ook.
Gewoon rond mei/juni stoppen met creatine en dan kom je goed droog uit, indien je veel vocht vast houd uiteraard.
. Is het beter als ik ze voor de training neem?Is het sarcastisch of het kan echt prima, ben een newbie met fitness [emoji16]5g oats? En ik sta om 7 op en eet pas half 1. Dus kan prima
Die 5 grams oatmeal komt van me home made shake (10 gram oatmeal), dus voor de training 5gr oatmeal en na 5gr oatmeal, waardoor ik bij de homemade shake geen oatmeal meer gebruik.
5 gram oats? Wtf moet dat voorstellen.. Zoals Hoxyz zegt is dit natuurlijk veel te weinig.Die 5 grams oatmeal komt van me home made shake (10 gram oatmeal), dus voor de training 5gr oatmeal en na 5gr oatmeal, waardoor ik bij de homemade shake geen oatmeal meer gebruik.
Wrm ik 5gr oatmeal eet bij whey, wat ik heb gehoord is dat het beter is om iets met koolhydraten samen met whey te eten, dan alleen whey gebruiken. Daarnaast kan je op 0 koolhydraten niet optimaal trainen, dit heb ik ook gehoord. En daarom de 5gr oatmeal
Sent from my MI 4W using Tapatalk