XXL Nutrition

22-25% -> 10% in 3 maanden

• Topic Starter Topic Starter
Volgens de tabel zit ik nu op 17,86%, de foto's + analyze + nieuwe eetschema + huidige trainingschema komen vanmiddag of vanavond erop

Sent from my MI 4W using Tapatalk

Nieuwe gegevens op 1-2-2016
Gewicht: 71 kg
Vetpercentage: 17.86%
Onderhoudsniveau: 2689
Cutten: 2289

Ik ben van plan om toch whey en creatine te gaan gebruiken bij het cutten alleen. Elke dag wil ik 15g Whey nemen en 4g creatine. Hierover heb ik wel een aantal vragen
1. zo te zien is het zonde om de whey door mijn ''shake'' te gooien toch?
2. Daarnaast is het per se nodig om Whey 's ochtends te gebruiken? Het komt voor mij het beste uit, als ik om 7:00 ontbijt en om 8:00 whey neem en na training nog creatine. Of is het beste om 6:00 whey in te nemen en dan 7:00 ontbijt?
3. Creatine bij de After Workout programma kan dat? Ook in combinatie met de sinaasappel?

Als er mensen zijn die deze 3 kunnen beantwoorden zou het zeer fijn zijn!

Mijn workout program ziet er als volgt uit:
Maandag: Borst Biceps
Dinsdag: Rug Triceps
Woensdag: Cardio (10 min) + Abs
Donderdag: Benen
Vrijdag: Schouders
Zaterdag: Cardio (10 min) + obliques

In de afbeeldingen zie je mijn eetschema voor de aankomende maand en de foto's van hoe ik er nu uit zie. De kwaliteit van de foto's zijn niet goed hier, kan door de belichting komen of door de camera.

Cutten_Pagina_1.jpg

Cutten_Pagina_2.jpg

IMG_5085.JPG

IMG_5088.JPG

IMG_5089.JPG

Deze week heb ik minder op me voedsel gelet. Donderdag heb ik teveel slechte voedsel gegeten. Waardoor ik vrijdag bijna niks heb gegeten, alleen ontbijt en avondeten. Ik heb, zoals wat er ij mijn affirmation staat, olijfolie zitten atten. Fcking goor, moest bijna kotsen.

Vandaag weer gewogen, ik weeg 70.5-70.8 kg nu.

Normaal school begint weer, laatste weken was ik druk bezig met de tentamens

Waarom neem je creatine in je cut? Creatine houd vocht vast en laat je dus voller lijken ipv droger wat je doel is toch?

Oh ja dat wist ik niet , ik had het alleen gekocht om geen verzendkosten te betalen. Dan gebruik ik creatine wel wnnr ik ga bulken of verkoop ik het aan iemand

Oh ja dat wist ik niet , ik had het alleen gekocht om geen verzendkosten te betalen. Dan gebruik ik creatine wel wnnr ik ga bulken of verkoop ik het aan iemand

lol, had dan wat anders gekocht zoals een protein bar of so :roflol:

Volgens je schema eet je maar 1764 kcal?
en avondeten alleen 50 gram rijst?

Lijkt me wel erg weinig als je onderhoud bijna 2700 kcal is...

Ik hou 500 kcal over voor avondeten, heb geen grip op wat me moeder kookt. Dit had ik ook over in een van me topics, als ik 500g per week afval vind ik het prima

Water
so it aids my digestion, fights fatigue, improves my mood, keeps my kidneys working, keeps me alert and it helps me to think more clearly. I need to avoid such as soda, caffeine and lower the consumption of alcohol.

Dit staat wel een beetje in stijd met je goals eh? ongeveer alles wat je ervoor benoemd.
ARE YOU DEDICATED ENOUGH BRUH? NO ALCOHOL.

Voor de rest, super ambitieus ga zo door.

Waarom neem je creatine in je cut? Creatine houd vocht vast en laat je dus voller lijken ipv droger wat je doel is toch?

Ik gebruik ook gewoon creatine tijdens het cutten, heb verschillende forums gezien met reacties dat je gewoon creatine kan blijven gebruiken. Gaat tenslotte om het trainen door creatine.

Hij hoeft er nu nog niet droog uit te zien, neem aan dat dit pas in de zomer hoeft. Waarom dan nu niet gewoon profiteren van creatine. Doe ik ook.

Gewoon rond mei/juni stoppen met creatine en dan kom je goed droog uit, indien je veel vocht vast houd uiteraard.

Ik gebruik ook gewoon creatine tijdens het cutten, heb verschillende forums gezien met reacties dat je gewoon creatine kan blijven gebruiken. Gaat tenslotte om het trainen door creatine.

Hij hoeft er nu nog niet droog uit te zien, neem aan dat dit pas in de zomer hoeft. Waarom dan nu niet gewoon profiteren van creatine. Doe ik ook.

Gewoon rond mei/juni stoppen met creatine en dan kom je goed droog uit, indien je veel vocht vast houd uiteraard.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen meestal als mensen aan het cutten zijn willen ze kunnen zien of ze droog worden :) En zelf denkik dat het beter is om creatine in bulk te gebruiken aangezien het net die 1-2 reps extra kan geven die je nodig hebt voor die prikkel om je spieren te laten groeien. ...toch???

Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen meestal als mensen aan het cutten zijn willen ze kunnen zien of ze droog worden :) En zelf denkik dat het beter is om creatine in bulk te gebruiken aangezien het net die 1-2 reps extra kan geven die je nodig hebt voor die prikkel om je spieren te laten groeien. ...toch???

Dat is waar ;). ik cut uiteraard ook om droger te worden, maar dat is uiteindelijk pas rond de zomer van belang, daarvoor gebruik ik gewoon creatine en ik train er lekker op. En het enige nadeel is inderdaad dat je wat meer vocht inhoud. Daarvoor krijg je wel energie voor terug tijdens het sporten ondanks dat je onder onderhoud zit.

Maar denk dat het persoonlijk is hoe goed creatine werkt bij iemand. Maar je moet inderdaad rekening houden dat je iets voller bent tijdens gebruik :)

Dit staat wel een beetje in stijd met je goals eh? ongeveer alles wat je ervoor benoemd.
ARE YOU DEDICATED ENOUGH BRUH? NO ALCOHOL.

Voor de rest, super ambitieus ga zo door.

Nouuuuuuu, geen alcohol wordt moeilijk, niet dat ik heel vaak uit ga. Ik heb nog wat andere post gelezen, die pas bij lager dan 12% alcohol vermijden. Ik ga minder drinken, maar niet helemaal vermijden.

Mijn doel is om in maart of april 12%-15% vetpercentage te halen dan nog even 1 of 2 maanden cleanbulken en dan weer droog worden voor de zomer. Dus in principe kan ik wel creatine gaan gebruiken toch?

Als ik het leest gebruik je creatine voor het sporten? Ik gebruik ze altijd erna, dus ik gebruik de energie die jij noemt nergens voor :(. Is het beter als ik ze voor de training neem?

Ik heb een vraag over 's ochtends trainen. Momenteel ziet mijn ochtend er zo uit:
- Wakker worden
- Whey + 5g oatmeal
- Half uur rust
- Ontbijt (home made shake)
- Uur rust
- Trainen
- Whey + 5g oatmeal + after fitness voedsel

Ik wil graag tijd besparen, dus kan dit als volgt worden gedaan?
- Wakker worden
- Whey + 5g oatmeal (misschien nog andere voedsel shit erbij? 5g oatmeal erbij of kipfilet erbij of eieren)
- Mediteren, affirmation, visualizeren (15-20 min.)
- Fitnessen
- Whey + 5g oatmeal
- Half uur rust
- Ontbijt (home made shake)

De vraag is vooral of het kan om op zo weinig maaltijd 's ochtends te trainen?

5g oats? En ik sta om 7 op en eet pas half 1. Dus kan prima

Kan prima, maar waarom 5g oats?

Kan prima, maar waarom 5g oats?
Die 5 grams oatmeal komt van me home made shake (10 gram oatmeal), dus voor de training 5gr oatmeal en na 5gr oatmeal, waardoor ik bij de homemade shake geen oatmeal meer gebruik.

Wrm ik 5gr oatmeal eet bij whey, wat ik heb gehoord is dat het beter is om iets met koolhydraten samen met whey te eten, dan alleen whey gebruiken. Daarnaast kan je op 0 koolhydraten niet optimaal trainen, dit heb ik ook gehoord. En daarom de 5gr oatmeal

Tja mensen vinden kh pre workout relaxt omdat het een pomp geeft en energie, maar dan praten we over 100g oats.. 5g gaat je niks brengen.
met jouw stats moet je je sowieso niet druk maken om kh etc. GEwoon claorien binnen krijgen

Waarom ga je niet lichtjes bulken? Het is niet dat je vet bent zen als je door gaat cutten blijft er niet veel over denk ik

Die 5 grams oatmeal komt van me home made shake (10 gram oatmeal), dus voor de training 5gr oatmeal en na 5gr oatmeal, waardoor ik bij de homemade shake geen oatmeal meer gebruik.

Wrm ik 5gr oatmeal eet bij whey, wat ik heb gehoord is dat het beter is om iets met koolhydraten samen met whey te eten, dan alleen whey gebruiken. Daarnaast kan je op 0 koolhydraten niet optimaal trainen, dit heb ik ook gehoord. En daarom de 5gr oatmeal

5 gram oats? Wtf moet dat voorstellen.. Zoals Hoxyz zegt is dit natuurlijk veel te weinig.

Terug
Naar boven