AndroidHealthClinic

4,5 maand resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag toch maar borst getraind, 85 kg bench voor reps en kneiterhard aanspannen. pakte m ook breder dan gewoonlijk, erg goede pomp!
 
Dat je met een gescheurde ellepijp nog uberhaupt kan trainen. Wel fijn zolang het je herstel maar niet in de weg zit
 
Edit

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe deadlift pr neergezet , 200 zonder straps en belt. :)
 
En met een gescheurde ellepijp. :eek:
 
En met een gescheurde ellepijp. :eek:
Heb er weinig tot geen last van behalve als ik me stoot , dan spring ik door het plafond . Volgende week 205 proberen dan laat ik het even filmen
 
achterstand rug-borst behoorlijk haha.
 
Toch maar weer aan het bulken gegaan :)

IMG_4346.JPG
 
Niet echt, qua kracht ga ik nog steeds vooruit. Bench inmiddels 95 voor reps (nette reps geen halfgebakken werk)

Groeien Ho maar
 
Borst wil nog steeds niet echt maar de rest gaat langzaam maar zeker Nog steeds vooruit , armen nu 42 cm koud, torso omtrek ook met 4 cm toegenomen en kracht gaat in gigantische sprongen. Vandaag 44 kg incline dumbell press en 105 lat pulldown dus dat zit wel goed. Ik denk dat ik me moet neerleggen bij het feit dat mijn borst niet groter word :(

IMG_4648.JPG


IMG_4704.JPG
 
Borst wil nog steeds niet echt maar de rest gaat langzaam maar zeker Nog steeds vooruit , armen nu 42 cm koud, torso omtrek ook met 4 cm toegenomen en kracht gaat in gigantische sprongen. Vandaag 44 kg incline dumbell press en 105 lat pulldown dus dat zit wel goed. Ik denk dat ik me moet neerleggen bij het feit dat mijn borst niet groter word :(

Bekijk bijlage 379362

Bekijk bijlage 379363
Hij zal wel moeten groeien want op deze manier gaat je fysiek ipv mooi meerr de kant op van mismaakt. Je borst loopt échtt te erg achter ! Je rug is beest en je borst is do you even lift? Haha.
 
Hij zal wel moeten groeien want op deze manier gaat je fysiek ipv mooi meerr de kant op van mismaakt. Je borst loopt échtt te erg achter ! Je rug is beest en je borst is do you even lift? Haha.
Goed punt Haha, ik probeer inmiddels wel mijn rug iets minder frequent te trainen ten opzichte van borst anders word het alleen maar erger
 
Meer flyes doen als borst niet wil groeien van presses want waarschijnlijk druk je dan teveel met schouders/triceps.
 
Meer flyes doen als borst niet wil groeien van presses want waarschijnlijk druk je dan teveel met schouders/triceps.
Zo heb ik inmiddels mijn schema ook gemaakt , focus bij borst nu veel meer op stretch en excentrisch trainen ipv veel drukken. Eerste beetje resultaat komt wel zeker nu mijn voeding weer helemaal goed zit
 
Traps en benen gaan goed , benen lopen inmiddels wel wat achter omdat ik wat minder frequent benen heb gedaan door hamstring klachten.

Heeft iemand tips voor kuiten want die zijn dramatisch klein namelijk 40 cm bij armen van 42 .. oogt nogal stom

IMG_4923.PNG


IMG_5057.jpg
 
Traps en benen gaan goed , benen lopen inmiddels wel wat achter omdat ik wat minder frequent benen heb gedaan door hamstring klachten.

Heeft iemand tips voor kuiten want die zijn dramatisch klein namelijk 40 cm bij armen van 42 .. oogt nogal stom

Bekijk bijlage 379757

Bekijk bijlage 379758
benen zijn ook goed. Die borst loopt echt vreselijk achter. Oke dat is geen nieuwe toevoeging maar schrik er steeds van heheh verder echt waanzinnige genen man!!
 
benen zijn ook goed. Die borst loopt echt vreselijk achter. Oke dat is geen nieuwe toevoeging maar schrik er steeds van heheh verder echt waanzinnige genen man!!
Ja gelukkig gaat de rest echt goed maar het contrast is inderdaad veel te groot. Ga er wel alles aan doen om het te keren , zeker als ik na deze bulk een diepe cut ga doen wil ik gewoon een mooi gebalanceerd fysiek overhouden dus werk aan de winkel
 
Vet als fuaaark maaarrr sinds begin van de bulk 1,5 kilo aangekomen en dat zie je gelukkig niet alleen terug in vet.

Vraagje mensen , ik sta op een goede 15% nu en ik wil bulken tot februari. Zal ik ergens halverwege een minicut moeten doen of vanaf februari een diepe bulk tot de zomer ?

IMG_5122.PNG
 
Vet als fuaaark maaarrr sinds begin van de bulk 1,5 kilo aangekomen en dat zie je gelukkig niet alleen terug in vet.

Vraagje mensen , ik sta op een goede 15% nu en ik wil bulken tot februari. Zal ik ergens halverwege een minicut moeten doen of vanaf februari een diepe bulk tot de zomer ?

Bekijk bijlage 379898
Gaan we samen minicutten? Ik doe half novff
 
Back
Naar boven