Ben momenteel begonnen met mijn nieuw voedingschema, gemakkellijk is het zeker niet en zowiezo zullen er nog zaken moeten aangepast worden wanneer ik het af heb en hier ga neer plaatsen ter controle.
Ik heb net men onderhoud berekend:
Lengte:176cm
Gewicht:74.8Kg
Vp:19
Vetvrije massa:60.6
Activiteitsfactor: 1.55 (=gemm training/sport 3-5dagen per week)
Dan kom ik op een
onderhoud van: 2862kcal
Ik ga de raad van suwardi opvolgen en zo clean mogelijk proberen te eten 100/ kcal boven mijn behoefte. Om niet te mierennken maak ik dus een schema voor
3000kcal p/dag.
Producten die ik hier wrs ga voor gebruiken:
Amandelmelk
havermout
whey
kwark
kip
rijst
pasta (zou ik graak gebruiken maar als ik voedingswaardetabel raadpleeg zou dit niet ideaal zijn..)
mais (probeersel, weet niet of ik het mag)
appel's
Visolie
Eieren
Supp's:
Whey perfection B&f
zink tabletjes
Pre workout: hard!
Caffeine caps
Miss nog een groentevervanger want ik weet nu al dat die groente wel een probleem zal zijn
Zoals je ziet staat er niet van boterhammen tussen, mijn vorig voedingsschema bevatte 8 boterhammen maar ik had enkel de indruk dat het me vet maakte en verder nix positief toebracht. Daarom vermijd ik zoveel mogelijk boterhammen.
Nu effe knutselen..
EDIT: Voor ik mijn schema kan afwerken zal ik best eerst naar de winkel gaan om 'volkoren pasta/volkoren tagliatelli' te proberen.
Eet nu al een lange tijd zilverliesrijst die ik ook meeneem naar men werk. Doordat ik de dag ervoor alles klaarmaak is de rijst behoorlijk droog
want niet altijd even lekker is

Bij de volkoren pasta of tagliatelli zou dat minder moeten zijn hoopek.