Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben ongeveer dezelfde krachtstats en doe ook 5x5
ik ga je eens een tijdje volgen!

Proficiat met je PR.
2 dagen na elkaar dit schema volgen lijkt me inderdaad niet echt aan te raden.
Netjes bro! Mooi ook van je PR! Gaat lekker met het schema man.
Wijven kijken mag, maar alleen tussen de setjes door hè.
Volgende keer als het niet meer gaat met een oefening en je vorm gaat naar z'n moer, gewoon stoppen. Dan maar 4 reps.. Je kan het natuurlijk niet altijd aan zien komen maar wanneer je dat wel doet kan je beter stoppen.

En die faal rep heb ik jammer genoeg niet zien aankomen.. Ik kwam uit balans waardoor ik wat voorover helde, en ik gebruik al een plankjé 

Daarom 2min rust genomen om vervolgens te beginnen met de laatste set. Die laatste rep ging gewoon niet meer en wou ook niet cheaten.

Nu ga ik het voor een paar weken proberen op die 2400kcal en zien wat het geeft, heb alles afgewogen om telkens zo dicht mogelijk bij die 2400kcal te komen. Als het dan te weinig is, doe ik er telkens +100kcal bij.
Mooie training, alleen niet falen dat past niet in je schema (te zwaar imo). Maar waarom vandaag niet getraint, je moet toch rusten vandaag? En je eet nu dus op onderhoud... waarom? Je moet toch bulken met dit schema?

Tja, ik zou niet te vaak tot falen gaan bro. Dat gaat je echt opbreken. Gewoon rustig blijven opbouwen, dan pak je een week later een hoger gewicht ipv die dag. Je gaat hard genoeg vooruit toch? Wel goed dat je liever faalt dan cheat hoor, het is al zo'n zwaar schema en dat soort dingen zijn dan helemaal niet goed.
Nette training verder! Wel klote van je schouders, ff paar dagies rust houden denk?
EDIT: Las net je post.. Beter iets teveel eten dan te weinig. Liever meer gains met iets meer VP dan gains mislopen.
Zei het gisteren tegen panzer, dat als ik hard! nam voor cardio vroeger dat ik gewoon niet kon stoppen 

Na die training was ik wel volledig kapot ook ja.. Met die hard! op wil ik soms wel eens geflipte dingen doenZei het gisteren tegen panzer, dat als ik hard! nam voor cardio vroeger dat ik gewoon niet kon stoppen
Raar spul. Tot maandag zeker rust nu
Weetik rusty, maar door die misrekening zat ik echt volledig fout, ik zat op 30 - 55 - 15 en nu zit ik bijna precies op 40 - 40 - 20 dus een goed basisschema waar ik makkelijk aan kan toevoegen. Ik neem paar boterhammen met kip morgen voor de zekerheid, je weet nooit dat ik men gains verlies door te weinig eten![]()

Ok dan is het goed. Dat gezeik over die angst voor een kilotje vet altijd.
Ik gebruikte ook hard!, maar ben helemaal gestopt met alle PWO troep. Veel te veel bijwerkingen imo.

Dat vet boeit me niet hoor.. Natuurlijk mag het ook niet te extreem worden
Welke bijwerkingen had je dan van hard? Enige dat ik merk is dat ik enorm veel moet pissen na hard!.
Zowel van hard! als noxi:
Hartkloppingen, slecht slapen, stimdick.. Vooral dat laatste vond ik zwaar klote altijd, m'n snikkel was gewoon zichzelf niet na die bende. Ook om de haverklap een hart wat half uit je borst bonkt vond ik niks. Nu doet een bakkie espresso precies hetzelfde voor me.

K, vnvd maar bestellen.
Ik zal trouwens niet toekomen met men 2400kcal.. zo goed als alles is al op
Dit heb ik nog over voor de gehele dag:
-Iets van 100gram pasta met 90gram kip
-400ml amandelmelk + 50gram havermout + 1scoop whey
-kwark
Vanavond maar weer knutselen aan dat voeding schema...

Dat is klote man. Nou ja, pak je 'm weer op als je weer ok bent.
Zorg je gewoon dat je eerst je rug sterker maakt en dan ga je weer door.
Ik zeg dat je wél gewoon door kan gaan maar gewoon terug moet gaan in gewicht, maar daar heb je vast geen zin in.