XXL Nutrition

5x5 compound log

Gewoon homegym maken Ceetn, heb je geen gezeik van je gym meer, eigen muziek+openingstijden ideaal toch? En over dat blaadje... wil niet hardcore overkomen maar voor een setje moet je gewoon nergens over nadenken behalve over je setje en hoe fcking zwaar het gaat worden...

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon homegym maken Ceetn, heb je geen gezeik van je gym meer, eigen muziek+openingstijden ideaal toch? En over dat blaadje... wil niet hardcore overkomen maar voor een setje moet je gewoon nergens over nadenken behalve over je setje en hoe fcking zwaar het gaat worden...

Momenteel de plaats niet voor.. Anders zou ik wel home gym installeren.. Miss volgend jaar. Ik denk nergens over na hoor voor een setjé :p Sta eerst 10sec in positie mezelf op te focken en dan begin ik pas :D

precies dat bedoel ik... heb je echt geen pron voor nodig

Kwam op het idee, omdat er hier ergens topic staat op dbb dat het wel invloed kan hebben op je training. Kerel uit men gym had het hier onlangs ook al over, dat hij altijd wat meer kan als dat epic heet wijf in onze gym wat komt trainen.
Of het psycholgisch is of niet i dunno, het hielp me allesins :)

Haha als er een lekker wijf rondloopt ga je net dat beetje extra doen.

Die houden meer van gladde boys die biceps curls doen... doet mij weinig :p Vind het alleen maar irritant, heb liever iemand die er 100% voor gaat en dan samen trainen dat zou pas goede motivatie zijn.

Die houden meer van gladde boys die biceps curls doen... doet mij weinig :p Vind het alleen maar irritant, heb liever iemand die er 100% voor gaat en dan samen trainen dat zou pas goede motivatie zijn.

Nou als jij met een stang met 3+ plakken aan beide kanten staat te squatten geloof me, dat zien mensen echt wel.

Die bish echt niet, ze doet gewoon haar ding en scheept iedere testo bom vriendelijk af.. Ze is wrs lesbisch (srs)

Nou als jij met een stang met 3+ plakken aan beide kanten staat te squatten geloof me, dat zien mensen echt wel.

Het enige moment dat chicks me aan kijken momenteel is tijdens 'bor' omdat ze het een grappige oefening vinden :o

Momenteel de plaats niet voor.. Anders zou ik wel home gym installeren.. Miss volgend jaar. Ik denk nergens over na hoor voor een setjé :p Sta eerst 10sec in positie mezelf op te focken en dan begin ik pas :D

Je bent altijd welkom in mijn homegym. Maar twee uurtjes rijden lijkt me niet echt praktisch :p.

3x1 schijven? :p

Krijg wel eens opmerkingen van 'moeten we effe de andere deur ook openzetten als je weg gaat?' van de isolatie guys.. zeg dan iets van ja spot er maar mee he

inb4 bjornG II

Krijg wel eens opmerkingen van 'moeten we effe de andere deur ook openzetten als je weg gaat?' van de isolatie guys.. zeg dan iets van ja spot er maar mee he

inb4 bjornG II

1 plak = 20 kg schijf.
En schijt aan die lui panzer. **** 'em. Over een jaar lach jij.

Ben nog minstens tot juni 2013 in die gym dus dat moet goedkomen, hopelijk zit ik dan al een stukkie boven de 100kg ja :o

inb4 bjornG II

Wtf zeggen ze dit echt om je te kloten?

Ben nu ondertussen al 3keer uitgegaan zonder alcohol te drinken, vind het wel lekker zo :) Geen last meer van men maag, geen katers, lekker fris de volgende dag, geen k*t trainingen meer na een nacht boozen, opgeblazen gevoel is ook weg (vind ik het meest k*t).
Zal proberen de zomer door te komen zonder alcohol, maar als ik zin erin heb dan drink ik het gewoon.. het moet ook geen gevecht worden om er af te kunnen blijven.

Ben nu ondertussen al 3keer uitgegaan zonder alcohol te drinken, vind het wel lekker zo :) Geen last meer van men maag, geen katers, lekker fris de volgende dag, geen k*t trainingen meer na een nacht boozen, opgeblazen gevoel is ook weg (vind ik het meest k*t).
Zal proberen de zomer door te komen zonder alcohol, maar als ik zin erin heb dan drink ik het gewoon.. het moet ook geen gevecht worden om er af te kunnen blijven.

Ik zou wel willen dat ik geen alcohol lustte. Uitgaan zonder alcohol is voor mij geen optie, vind er niks aan zonder. Voordeel is dat je van alcohol wat makkelijker in de omgang word, zeker met chicks, nadeel is dat als je weer te veel op hebt het ook niet meer zal lukken. :o

Ik zou wel willen dat ik geen alcohol lustte. Uitgaan zonder alcohol is voor mij geen optie, vind er niks aan zonder. Voordeel is dat je van alcohol wat makkelijker in de omgang word, zeker met chicks, nadeel is dat als je weer te veel op hebt het ook niet meer zal lukken. :o

Lange tijd was het ook zo van mij, maar door omstandigheden kon ik 3maand niet uitgaan = 3maand geen alcohol aangezien ik thuis nooit drink.
Toen ik eenmaal terug uitging zei het me maar weinig, dus ik ga nu niet met opzet terug veel beginnen zuipen.. Hou het liever zoals het nu is :)

En ja van die chicks heb je wel 100% gelijk, maar ik heb toch al n bish dus daarvoor moet ik het ook niet doen :p

Begin de laatste tijd wel weer te roken (2maand gestopt - champix), dat vind ik dan wel weer k*t :( Maar ik wil ook geen pater worden dus **** it..

Lange tijd was het ook zo van mij, maar door omstandigheden kon ik 3maand niet uitgaan = 3maand geen alcohol aangezien ik thuis nooit drink.
Toen ik eenmaal terug uitging zei het me maar weinig, dus ik ga nu niet met opzet terug veel beginnen zuipen.. Hou het liever zoals het nu is :)

En ja van die chicks heb je wel 100% gelijk, maar ik heb toch al n bish dus daarvoor moet ik het ook niet doen :p

Begin de laatste tijd wel weer te roken (2maand gestopt - champix), dat vind ik dan wel weer k*t :( Maar ik wil ook geen pater worden dus **** it..

Ik was 9 maanden gestopt. :o Maar ja, boeiend, roken is gewoon relaxed met uitgaan. Anders zuip ik nog meer, nu kan ik nu en dan ff relaxt een peukie roken. Door de weeks rook ik amper, in het weekend gaat 't wel wat harder.

haha nee man is gewoon grappig bedoeld... het klinkt wel serieus hoe het er staat maar dat is het niet kan het echt wel goed vinden met die gasten alleen komen zij meer om te socializen en ik wil gewoon me setjes afmaken want ik heb ook niet alle tijd.

Week 2 5x5 compound, trainingsdagen dinsdag - donderdag - vrijdag

Behoorlijk rare dagen met die k*tfeestdagen waardoor gym gesloten is.. Vandaag moest ik werken maar had tot 19u meer dan genoeg energie maar met in de zetel te zitten ben ik echt in een dip terechtgekomen :( Tijdens men training niet anders gedaan dan zitten gapen en wou ook geen caffeine of PW meer nemen om toch te kunnen slapen vannacht.

Morgen moet ik ook terug werken, maar zal een zware dag worden dus ik weet nu al dat van training nix zal inkomen, ook dit schema 2 dagen na elkaar doen zou al snel zijn tol eisen van men lichaam.. Donderdag ga ik niet al teveel maxen, om dan vrijdag te kunnen knallen :)

Training van vandaag:
-Geen deadlift vandaag aangezien ik dit gisteren al uitgebreid heb aangepakt. Doel van vandaag was squat!!!

Squat:
5x50
5x60
5x65
5x70 :D:D:D:D:D
5x65
****ing 70 gehaald, is dikke pr!! 65 is al een pr maar zoals ik vorige training zei wou ik de 70 halen wat dus gelukt is :) Hier ging wel behoorlijk veel energie in waardoor is moest deloaden maar kon me geen fuu schelen..
Bij de laatste rep van 65 set wel zéér slechte form (vooruit hellen), men onderrug vondt dit niet echt fijn.. Had het gevoel dat ik net 5x5 gedeadlift heb met slechte form :o Moest wel effe zitten om te recuperen.

Bench
5x5x60
-Niet slecht aangezien de vermoeidheid al neig in me kop zat.
Was ook dikke barr, wat ik minder fijn vindt om te benchen.

MP standing
4x5x30
1x5x32.5
Behoorlijk minder kg's dan vorige keer, maar voelde toch loodzwaar aan.

Bor
5x30
5x30
5x40
5x50
5x50
-Niet slecht :) tijdens men 3de was ik wel behoorlijk afgeleid aangezien er een onwijs knappe bish recht voor me bicycle's aan het doen was :rolleyes:

Geen slechte training, squat PR made my day :)

Damn that bish :rolleyes:

Grtz

We hebben ongeveer dezelfde krachtstats en doe ook 5x5
ik ga je eens een tijdje volgen!

Proficiat met je PR :D.
2 dagen na elkaar dit schema volgen lijkt me inderdaad niet echt aan te raden.

Netjes bro! Mooi ook van je PR! Gaat lekker met het schema man.
Wijven kijken mag, maar alleen tussen de setjes door hè.
Volgende keer als het niet meer gaat met een oefening en je vorm gaat naar z'n moer, gewoon stoppen. Dan maar 4 reps.. Je kan het natuurlijk niet altijd aan zien komen maar wanneer je dat wel doet kan je beter stoppen.

Terug
Naar boven