AndroidHealthClinic

5x8 schema

Bezoekers in dit topic

Hmm ik ben zwaar geowned op de squats maar ik had dan ook al een repout ervoor zitten. De lunges zijn natuurlijk gewoon gay, die hadden met 80 kg gemoeten. Volgende keer weer een kans. (mss weer eens samen en dan benen lijkt me wel interessant!)

haha, die lunges kunnen zwaarder uiteraard. Maar ik voer ze erg strict uit. Bij het uitstappen blijf ik ook nog even een aantal sec. in lungepositie. Ik heb ze al met 100kg gedaan, maar mijn vorm word er niet beter van. Volgende keer eerst met 70.
Moeten zeker eens de beentjes samen pakken. Dat word kotsen :eek:
 
Ik merk nu al dat ik bijgeslapen ben. Het ging uitstekend!

Supinated pulldowns
5x8x90

Pullovermachine
5x8x82,5

Reversed grip bentover rows (met EZ stang)
5x8x120

One arm machine row
5x8x52

Deadlift
5x8x180 (deels met deadstop)

10 sets buik

Opmerking; Die deadlifts gingen bijzonder soepel. Elke rep was zowat een speedrep. Laatste sets maar met deadstop gedaan om het wat zwaarder te maken. En zelfs dat ging uitermate soepel. 10 keer gechecked of het wel 180 was, maar het was toch echt zo. Kan weer verhoogd worden volgende week naar 190 of misschien zelfs 200.
 
dus als ik het goed heb train je 5x in de week
d1(borst en triceps)
d2(rug,onderug,kuiten)
d3(benen,kuiten)
d4(schouder, biceps, shrugs)
d5(borst, triceps)

tjongejonge :D
 
? nee hoor.

normaal gesproken;

ma borst/triceps
di rug
wo off
do benen
vrij schouder/biceps.


alleen.. ik kon afgelopen donderdag niet (kerstborrel), dus moest vrijdag en zaterdag. Aangezien ik zaterdag schouders heb gedaan, wilde ik vandaag geen borst doen. Ik ga zowiezo de borst/triceps en rug omdraaien, ivm te korte rust tussen rug en benen.
 
zie deze log nu pas :) leuke variatie hoor!

Wanneer ga je weer es lomp veel gewicht verplaatsen? :P
 
Heb je enig idee hoe 5x8 met korte rust erin hakt ? :p Dan is dit al lomp veel gewicht ;)
 
Mooi van de deads
 
Heb je enig idee hoe 5x8 met korte rust erin hakt ? :p Dan is dit al lomp veel gewicht ;)

Ik bedoelde dus meer veel als in zwaar als in lage reps met veel gewicht ;)
En idd, je verplaatst zo te zien erg veel gewicht (volume) en de gewichten die je gebruikt zijn absurd voor deze rep/set verhouding, maar dat is voor jou geen weinig gehoorde opmerking, ofwel? haha :P

Ben je je hondenpoepsT moe?
 
Ik zou hem ook wel eens terug wat meer op kracht willen zien trainen. Kijken wat een insane gewichten er dan voorbij komen. :D
 
Ik bedoelde dus meer veel als in zwaar als in lage reps met veel gewicht ;)
En idd, je verplaatst zo te zien erg veel gewicht (volume) en de gewichten die je gebruikt zijn absurd voor deze rep/set verhouding, maar dat is voor jou geen weinig gehoorde opmerking, ofwel? haha :P

Ben je je hondenpoepsT moe?

Ik zou hem ook wel eens terug wat meer op kracht willen zien trainen. Kijken wat een insane gewichten er dan voorbij komen. :D

heheh ik begrijp het ;) Helaas nog niet echt mogelijk met mijn blessures. Ik blijf voorzichtig met mijn onderrug. Schouder is nog steeds te verrot om maximale gewichten te gebruiken. En de onstoken biceppees.. tja, daar kan ik momenteel heel weinig load op zetten ;)
 
Ik had al eens eerder iets over je rug gelezen, iets over een disbalans tussen links en rechts ofzo???
 
klopt
 
heerlijke training kale, ga je zeker volge
 

Ik heb namelijk ook zoiets dergelijks. Tijdens het trainen merk ik er meestal niets van maar de dagen daarna wel. Heb je ook moeite met het aantrekken van sokken/schoenen? Niet dat het pijn doet, maar dat het je ontbreekt aan flexibiliteit.
 
Bij mij ontbreekt het ook aan flexibiliteit, het is net alsof een een staaf in mijn wervelkolom zit, ik kan nauwelijks met mijn handen aan de grond (met gestrekte benen).
 
Bij mij schiet het er steeds in. Richting staartbeen.

Maargoed. Vandaag bij een healthcentre getraind :D Het was de enige sportschool die met de kerst open was, dus beter dan niets.

Incline smithpress
5x8x100

Seated incline chestpress
5x8x90

Incline db flyes
5x8x26

Flye machine
5x8x?

Pressdown
5x8x56

One arm db extension
5x8x18

Rope extensions
5x8x25

:D
 
Bij mij schiet het er steeds in. Richting staartbeen.

Maargoed. Vandaag bij een healthcentre getraind :D Het was de enige sportschool die met de kerst open was, dus beter dan niets.

Incline smithpress
5x8x100

Seated incline chestpress
5x8x90

Incline db flyes
5x8x26

Flye machine
5x8x?

Pressdown
5x8x56

One arm db extension
5x8x18

Rope extensions
5x8x25

:D

nice hoeveel hebje betaald voor die health center dan
 
Niks :D Mijn vader traint daar, dus ik ben mee naar binnen gesneaked.
 
Back
Naar boven