MuscleMeat

5x8 schema

precies. Als ik die pijn in mijn kop niet had gehad had ik wel hogere ogen gegooit, maargoed. Volgende week 5x8x150 ;)

:hedbang:

schouders/biceps

Seated frontpress (pffff tijd geleden weer, was erg wennen!!)
8x70
8x70
8x70
8x65
8x65

seated db raises
5x8x22

reversed flye machine
5x8x100

Barbellshrugs
5x8x220

Preacher machine curls
5x8x54

Barbellcurl
5x8x50

seated hammercurls
5x8x22

Opmerking; seated frontpress is echt weer wennen. Hele tijd schouderpresses alleen in smith en op machines gedaan (mede door rest/pauze sT en blessure schouder). Denk dat dit gewicht binnen een paar weken weer flink omhoog gaat. Mijn max. is 5x90, dus het moet zeker omhoog. Curls waren pijnlijk, maar met deze gewichten wel zeer strict uitgevoerd. Dus het zal wel wat doen ;)

BB curls moeten toch wel slopend zijn met dit 5x8 schema.:bow:

• Topic Starter Topic Starter
mwah, was vrij licht hoor. Als mijn arm weer heel is pak ik wel meer. Normaal warm ik op met 40-50 en knal ik door naar 80 (niet geheel strict uiteraard ;). Maar met 30 sec. rust ertussen hakt het er toch wel aardig in ;)

Gaat toch aardig. Zou toch oppassen met druk op je hoofd. Zou niet de eerste zijn die een vaatje laat klappen. Heb ik zelf ook wel eens in mijn ogen gehad.

Vooral legpresses met monsterlijk gewicht zijn in mijn ervaring funest als je je adem te lang inhoudt.

Ging vandaag helemaal niet lekker. Ik ben de laatste dagen erg moe. Het vele werken hakt er in denk ik. Vanacht ook last van mijn strot en de hele dag moe en koud. Gelukkig met de kerst even een paar dagen lekker rusten en veel slapen. Zal me goed doen.

Incline bench
8x40 wu
8x60 wu
8x60 wu
8x90
8x90
8x90
8x90
8x90 (laatste 2 hulp)

Incline hammerstrenght
8x100
8x90
7x90 wtf??
6x90 wtf??
6x90 wtf??

Flye machine
5x8x105 (te licht, maar wel lekker)

Decline cable flyes
5x8x25

One arm pressdown
5x8x40 (om en om, minimaal rust)

Seated OH dumbbell extension
5x8x44

Rope extension
5x8x?

Opmerking; Inlcine bench ging redelijk. Precies hetzelfde als vorige week, inclusief de laatste 2 met hulp. Maar het geheel ging veel stroever. Hammerstrenght ging gewoon echt niet. Wat een bagger. Mijn schouders gaven het eerste op, en dan ga je op je bek (misschien niet lekker hersteld van vrijdag).

Morgen knallen!!

OH Dumbbell Extension is nice! Er zijn hier precies wel meer mensen die een weekje rust kunnen gebruiken.

Decline cable flyes

Dat was je dus aan 't doen :p

Morgen benen toch? Zie 'k eindelijk is hoe diep je squat :o

Ging vandaag helemaal niet lekker. Ik ben de laatste dagen erg moe. Het vele werken hakt er in denk ik. Vanacht ook last van mijn strot en de hele dag moe en koud. Gelukkig met de kerst even een paar dagen lekker rusten en veel slapen. Zal me goed doen.

Incline bench
8x40 wu
8x60 wu
8x60 wu
8x90
8x90
8x90
8x90
8x90 (laatste 2 hulp)

Incline hammerstrenght
8x100
8x90
7x90 wtf??
6x90 wtf??
6x90 wtf??

Flye machine
5x8x105 (te licht, maar wel lekker)

Decline cable flyes
5x8x25

One arm pressdown
5x8x40 (om en om, minimaal rust)

Seated OH dumbbell extension
5x8x44

Rope extension
5x8x?

Opmerking; Inlcine bench ging redelijk. Precies hetzelfde als vorige week, inclusief de laatste 2 met hulp. Maar het geheel ging veel stroever. Hammerstrenght ging gewoon echt niet. Wat een bagger. Mijn schouders gaven het eerste op, en dan ga je op je bek (misschien niet lekker hersteld van vrijdag).

Morgen knallen!!

Kruip maar meteen je bed in man:D.

Hehe, al bij al wel een goede training toch. Het weer zal er ook wel voor iets tussen zitten, hier heeft het nagenoeg heel de dag gevroren.

Ja precies. Tijd van het jaar werkt ook niet echt mee. Plus dat ik een stuk droger ben dag vorig jaar, dus heb ik niet echt een wintervacht. Ik heb mijn carbs maar alweer verhoogd, want ik blijf maar steeds stabiel tussen 89 en 90kg (al heb ik wel het idee wat droger te zijn geworden).

Damn Kale ik hoop voor je dat je al in bed ligt want je moet even rusten bro!, En ETEN!!
Daarna wil ik weer monstertrainingen zien. En anders komen Richard en ik weer langs en doen we voor straf dumbbell press met die k*tdumbbells van hem:mad:

Damn Kale ik hoop voor je dat je al in bed ligt want je moet even rusten bro!, En ETEN!!
Daarna wil ik weer monstertrainingen zien. En anders komen Richard en ik weer langs en doen we voor straf dumbbell press met die k*tdumbbells van hem:mad:

ben nu aan het eten :D

Dat is dan je geluk anders had je negatieve karma ontvangen voor het feit dat je nog niet ligt te maffen met zo'n training!;)

Zo ga nu zelf ook maar weer eens wat weg happen.

Blikje tonijn aanmaken met wat mayo.
In een Wrap doen
Kaas erover
Oven

Smikkelen maar !!!

Ging weer wat beter dan gister. Wel een duffe start, maar ging steeds beter.

Pullovermachine
5x8x90

V handle pulldown
5x8x80

Supinated bent over row (met ez bar)
5x8x110

One arm machine row
5x8x45

Racklift (paar cm onder de knie)
5x8x210

Nog 10 sets kuiten

Opmerking;
Bent over row met EZ bar is toch wel aan te raden. Je kan de stang een stuk verder doortrekken dan met een straight bar door de kromming. Mega goed gevoel in de lats, maar voornamelijk in de rhomboids.
Racklifts weer een aardig tempo. Waren meer speedlifts en de rust was max. 60 sec. Hakt er aardig in.

Jep, weinig rust hakt er echt in, heb ik vandaag ook nog maar eens gevoeld:D. Tip van ez-bar rows hou ik in acht;).

Ziet d'r goed uit!

Deed je die rows omdat ben gister zei dat 'ie dat beter vond? :p

Ziet d'r goed uit!

Deed je die rows omdat ben gister zei dat 'ie dat beter vond? :p

Nee hoor. Ben het ook niet met Ben eens dat je hoofd naar beneden moet (vanwege het automatisch krom trekken van je erector). Rogier (rodge) raadde me deze een tijd geleden ook aan. Plus dat ik met een rechte stang toch last van mijn onderarm blessure houd. Met die EZ had ik er minder last van. Voelde goed!

Degelijke training weer!

Terug
Naar boven