MuscleMeat

8x100 Squat Challenge By 1/1/'13 Log - BjornG, Panzer VIII, kevinve, Lessoe en buddhist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is er nog een mogelijkheid om mee te doen?

Succes guys !!

Nebastiaas please

Iig
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45

Leuk idee, succes allen.

Succes allemaal, heb wel zin in de uitdaging :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel doe je nu dan sebas?
Hoelang squat/DL je al niet meer?

Zullen we het niet hebben over knieblessures? :D

ik kan ook 10x100 squatten doe ik nog mee? maar de cam gaat ****ed up worden aangezien ik een gare tel heb en elke n*ger met daar gaat aankijekn als ik zit te filmen

ik kan ook 10x100 squatten doe ik nog mee? maar de cam gaat ****ed up worden aangezien ik een gare tel heb en elke n*ger met daar gaat aankijekn als ik zit te filmen

Nee xD, wij kunnen belangen nog geen 8x100 squaten, dat is juist de challenge tegen 1 januari

8x100 vind ik zomaar een mager doel als ik jullie stats zie.... dat haal je makkelijk voor het eind van het jaar.

Ik squat momenteel 5x45, dus laat mij buiten beschouwing ;p

8x100 vind ik zomaar een mager doel als ik jullie stats zie.... dat haal je makkelijk voor het eind van het jaar.

Volgens mijn wendler schema zou ik het op 18 November kunnen.
Op het moment is mijn wendler 100% 1RM 1x100kg in theorie. Dus zou het wel mooie progressie vinden om 8x100 te kunnen over 3-4maand.
Maar moet ook reëel doel blijven inderdaad en ook haalbaar voor anderen die niet een soort van powertraining schema volgen voor compounds.

't Is gewoon voor wat extra motivatie en entertainment.

Prima als het bij jou sneller gaat, bij mij duurt het gewoon even, heb diverse keren op een plateau gezeten nu staat het ook enigszins stil. Maar ik maak me er niet zo druk over, weet dat ik genoeg eet/rust en het doel is toch massa. En ja ik doe er echt wel moeite voor (pak niet te laag gewicht).

Ben niet zo veel gewend dus, zou echt fakking blij zijn met 8x100 eind van dit jaar :D

Training 28 augustus 2012:
8x70
8x80
8x80

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven