AndroidHealthClinic

8x100 Squat Challenge By 1/1/'13 Log - BjornG, Panzer VIII, kevinve, Lessoe en buddhist

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laatste keer dat ik 100 op rug had failde ik bij rep 1 . Was de eerste en laatste keer daarom is het mooie challenge voor mij :)

Succes mannen,

Vids wil ik zien

• Topic Starter Topic Starter
En zal je ook zien! :)

Squat 5x5x47.5

Squat
5 x 50 kg
5 x 50 kg
5 x 55 kg
5 x 60 kg
5 x 70 kg

Repout --> 6 x 80 kg ging echt klote, voelde niet lekker met de rug. Kon moeilijk spanning houden ****:mad:
5 x 70 kg
10 x 60 kg

Klote squat vandaag...:(

Ik wil wel meedoen! Ik zit nu in week 7 van Stronglifts (zie log).

Vrijdag 31 augustus 2012

Squats
2x5x20kg
1x5x35kg
1x2x50kg
5x5x67,5kg PR!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, het algemene dbb 100kg squat log :D

vrijdag 31 augustus
8x70
8x74
8x78

Thanks! Het blijft me verbazen dat ik elke keer weer meer squat... begint nu echt zwaar te worden, maar ik denk dat ik nog wel een paar stapjes kan maken voor m'n eerste "stall"... :)

Hehe, heb ook tijdje 5x5 gedaan, wel maar 4 weken ofzo, dacht net hetzelfde, hoe ga ik volgende week dat gewicht omhoog krijgen. xD

als je voldoende eet..en geen blesures hebt.. zal je niet echt voor de 100kg squats stallen met 5x5. ik stallde op 110kg :D

ik denk met de juiste motivatie en voldoende voeding iedereen wel in 3-4 maanden 5x100kg moet redden en dan heb ik het over de situatie dat iemand net begint met stronglifts 5x5.

ik wens iedereen succes..eerste keer dat je 100kg op je rug hebt is een echte kick ;)

Leuker om zonder wraps te doen.. je haalt 30kg uit wraps :P scheelt nogal een stukkie :D

knee wraps? 30kg? XD moet ik ook eens gaan kopen dan:o

btw nergens iets over gelezen. maar je geeft niet aan of het een low-bar squat of een high-bar squat moet zijn.. high-bar is zwaarder :roflol: met low-bar squats kun je makkelijk 10-15kg meer pakken ;)

inb4 iemand post een vid met low-bar squats + knee wraps + suit en wint :P :P

Dat heb ik nu dus nooit gesnapt het verschil tussen low bar of high bar, heb er in het begin wat over gelezen maar uit het oog verloren, leg even uit, ga het ook even opzoeken.

me eerste squat was 20kg (techniek) week later 80kg na 2 weken zat ik op 100kg 4 keer alleen nu willen me knienen niet meer mee werken dusja...

Heb deze video gekeken.
http://www.youtube.com/watch?v=cRMiUtscrHw

Lol ik doe eigenlijk een mix, ik probeer het te doen zoals low bar, maar ik probeer dan ook wel ATG te gaan tegelijkertijd...

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 23:44 ----------

me eerste squat was 20kg (techniek) week later 80kg na 2 weken zat ik op 100kg 4 keer alleen nu willen me knienen niet meer mee werken dusja...

Deed je na 2 weken 100KG????? WTF ???

parallel squat:

12x 75kg
10x 87.5kg
8x 100kg

2 april toen was me log begonnen had daarvoor 2 maanden gesquat ( no belt)

Alleen me knieen doen pijn dus ik kan niet meer hoger maar me quats wel ...

idd.. zit al een tijd op een plateau van rond de 80/90 kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven